yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Du er simpelthen kanon...den side har jeg aldrig set..fedt..jeg smutter nemlig lige en tur til London på Fredag..og butikken kunne ikke ligge bedre..den ligger ret tæt ved vores Hotel! YES..jeg skal ind og kigge..måske shoppe!?  :bearhug:  :loveflag:

KH M :loveflag:

Ihh, gid at det var mig! Rigtig god tur...(glæder mig til at høre, om chokoladerne er gode)

:loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haaiii Lea.. :heppe:

Ehm tænkte bare på om du evt. har billeder af din datters kjole? Sidder og synes det er lidt snyd, at jeg ikke har en lille pige eller dreng, der kan agere som brudepige eller svend. Det tøj man kan få til dem er da bare for KÆRT..

:bearhug: Anne :loveflag: - der ikke håber der allerede ligger billeder af din datters kjole..

0

Del dette indlæg

:heppe: :loveflag::loveflag::loveflag: :heppe: WOW

Jeg er simpelthen så imponeret over din side og SÆRLIGT dine invitationer, kirkehæfter og bordhæfter. De er simpelthen så fine og gennemførte. Sad nærmest med kæben nede på bordet da jeg så dem. Meget meget flot arbejde.

:bearhug: Henriette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heppe: :loveflag:  :loveflag:  :lol:  :heppe: WOW

Jeg er simpelthen så imponeret over din side og SÆRLIGT dine invitationer, kirkehæfter og bordhæfter. De er simpelthen så fine og gennemførte. Sad nærmest med kæben nede på bordet da jeg så dem. Meget meget flot arbejde.

:bearhug: Henriette

Mange tak Henriette! -Det er dejligt, at det endelig lykkedes...har nemlig brugt lang tid på de sk... indbydelser.

0

Del dette indlæg

Ehm tænkte bare på om du evt. har billeder af din datters kjole? Sidder og synes det er lidt snyd, at jeg ikke har en lille pige eller dreng, der kan agere som brudepige eller svend. Det tøj man kan få til dem er da bare for KÆRT..

:bearhug: Anne :loveflag:  - der ikke håber der allerede ligger billeder af din datters kjole..

Hehe Anne...der gav du mig lige stikordet til at vise min øjesten frem. Klaras kjole har været lejet ud, så jeg købte den for 100 kr i forvisning om, at hun nok er for stor til den til august (men da mamma købte kjole, skulle datteren jo ikke forbigåes).

Hun æææælsger at lege brud, så hermed et par billeder fra i lørdags midt i byggerodet...

post-10235-1110287522.jpg

post-10235-1110287558.jpg

post-10235-1110287596.jpg

post-10235-1110287641.jpg

0

Del dette indlæg

Nu har jeg booket tid på Rådhuset til den formelle vielse! JUBII! Der sker noget...

uh, så føler man virkelig det nærmer sig, ikke? hvornår skal I så det :loveflag:

:bearhug: Rikke

Det skal være samme dag som festen og den kirkelige velsignelse...nemlig fredag den 26. august.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Anne :loveflag:  - der ikke håber der allerede ligger billeder af din datters kjole..

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe Anne...der gav du mig lige stikordet til at vise min øjesten frem. Klaras kjole har været lejet ud, så jeg købte den for 100 kr i forvisning om, at hun nok er for stor til den til august (men da mamma købte kjole, skulle datteren jo ikke forbigåes).

Hun æææælsger at lege brud, så hermed et par billeder fra i lørdags midt i byggerodet...

<{POST_SNAPBACK}>

JAAAAHHHHH - der kan du selv se hvad jeg mener...Hvor er hun dog bare smuk din dejlige datter!!!! -HAHA-

Og hvor er kjolen da bare sød...Til den pris kunne jeg godt selv finde på at købe sådan en - også selv om jeg ikke ved hvem der skulle have den på.. -HAHA-

Jeg siger det lige igen:HVOR ER HUN BARE SKØN..Nu er jeg endnu en grund til snart at få nogle små...Thank you honey :lol:-HAHA-

:loveflag: Anne :lol:

0

Del dette indlæg

Ja, hun er lige til at spise :bearhug:

Igår fik prinsessen-min en stor perle op i næsen...og den sidder godt fast. Nu skal vi lige om lidt ind til lægen, så han kan tage den ud...

vedhæfter lige et billede af prinsessen-min fra juleaften

post-10235-1110353221.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvor er hun bare kær................ og man kan da tydelig se at hun glæder sig til at ska til fin fest .........lige som sin moar.......;)

hun er super skøn .....

knuz mariemusen

Prinsessen din er til å spise opp Lea. Helt nydelig!!!!!!

Får nesten lyst til å lage en liten prinsesse selv...men jeg kommer nok til å vente noen år til.

:boohoo: Anita

Hvor er hun kær lea, hun bliver en yndig lille brudepige http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:boohoo: Rikke

TAK skal I ha alle tre...hun er nemlig en lækker lille trold :hjerte:

Her står det alt for stille med planlægningen...der sker ikke en skid! -Gad godt, at jeg lige kunne finde sko, strømpebånd, undertøj og alt det andet, jeg mangler...

...gad godt, at vi kunne få de endelige bookinger ud, så indbydelserne snart kan ryge i postkassen...

Æv, det er lidt frustrerende det hele for tiden :blush:

0

Del dette indlæg

Igår fik prinsessen-min en stor perle op i næsen...og den sidder godt fast. Nu skal vi lige om lidt ind til lægen, så han kan tage den ud...

vedhæfter lige et billede af prinsessen-min fra juleaften

<{POST_SNAPBACK}>

hi hi det har jeg også prøvet da jeg var lille :blush: og det var forresten slet ikke sjovt.

Men hvor er hun bare sød...

Her står det alt for stille med planlægningen...der sker ikke en skid!

<{POST_SNAPBACK}>

Nå, når du alligevel bare sidder og ikke laver noget :slag: kan du så ikke lige finde ud af hvor man kan købe de små hvide poser til at putte kirsebær i http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif Jeg har nemlig ledt i panduro (og alle tinchens websider) men der har de dem ikke. Og så er jeg allerede løbet tør for ideer :boohoo: .

:boohoo: Anss

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hi hi det har jeg også prøvet da jeg var lille  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif og det var forresten slet ikke sjovt.

Nå, når du alligevel bare sidder og ikke laver noget  :slag:  kan du så ikke lige finde ud af hvor man kan købe de små hvide poser til at putte kirsebær i  :hug: Jeg har nemlig ledt i panduro (og alle tinchens websider) men der har de dem ikke. Og så er jeg allerede løbet tør for ideer  :blush: .

Jeg prøvede også det med perlen, da jeg var lille...men ikke sådan en stor en som Klaras. Den var så stor, at vi måtte til 3 læger for at få den ud. Den sidste startede med at sige, at det under alle omstændigheder ville blive et overgreb (den første læge brugte en pincet, og det gjorde rigtigt ondt, så Klara var blevet meget bange), men at vi kunne formindske tiden for overgrebet ved at bedøve hende. Det gjorde han så. Det hele blev meget brutalt og uhyggeligt...ret svært at komme over for os begge.

Ang. de der poser; mon ikke man kan få nogle hos en bager eller lignende...?

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Jeg prøvede også det med perlen, da jeg var lille...men ikke sådan en stor en som Klaras. Den var så stor, at vi måtte til 3 læger for at få den ud. Den sidste startede med at sige, at det under alle omstændigheder ville blive et overgreb (den første læge brugte en pincet, og det gjorde rigtigt ondt, så Klara var blevet meget bange), men at vi kunne formindske tiden for overgrebet ved at bedøve hende. Det gjorde han så. Det hele blev meget brutalt og uhyggeligt...ret svært at komme over for os begge.

<{POST_SNAPBACK}>

Nåårrrhhh det er jeg ked af at høre

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan da godt være ...det havde jeg da overhovedet ikke tænkt på

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hi hi det har jeg også prøvet da jeg var lille  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif og det var forresten slet ikke sjovt.

Nå, når du alligevel bare sidder og ikke laver noget  :slag:  kan du så ikke lige finde ud af hvor man kan købe de små hvide poser til at putte kirsebær i  :hug: Jeg har nemlig ledt i panduro (og alle tinchens websider) men der har de dem ikke. Og så er jeg allerede løbet tør for ideer  :blush: .

Hvad med at prøve Metro, de har da alt muligt til forretninger også, jeg tænkte på om de måske har nogle slikposer man kan bruge?

0

Del dette indlæg

Nåårrrhhh det er jeg ked af at høre

Hej Lea

Jeg håber at din lille prinsesse har det bedre efter den oplevelse.......

Knuuuz mariemusen

Eeeeej hvor træls med perlen i næsen på prinsessen-din... :hug: Du må lige give hende et extra stort  :boohoo: fra mig, og sige hun er den dygtigste prinsesse jeg kender..

:blush: Anne

Hvor er I søde! :hug:

Heldigvis er hun kommet fint over oplevelsen. Jeg tror faktisk, at det er sværere for mig...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Hvad med at prøve Metro, de har da alt muligt til forretninger også, jeg tænkte på om de måske har nogle slikposer man kan bruge?

Super idé Tinchen! :boohoo: -Det vil jeg prøve, når jeg kommer til Kbh...

Håber i øvrigt, at det skrider lidt hurtigere frem med jeres hus end med vores...FÅRRRK, hvor er jeg træt af at mure og spartle og pudse!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer