yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

og den sidste i denne omgang :(

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtig søde frisurer Lea :) Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan mit hår skal være. Ved ikke om din veninde fra Silkeborg har det samme problem, men mit hår er bare så FANTAKTISK GLAT. Man kan slå knuder på det, turpere det osv, men det falder bare ud igen.. -HAHA- Desuden vil jeg gerne have noget med lidt højde på, da kæresten er knap 30 cm højere end mig... Måske har du erfaring fra din veninde? :boohoo:

:bearhug: Anne :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og den sidste i denne omgang -HAHA-

Rigtig søde frisurer Lea :( Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan mit hår skal være. Ved ikke om din veninde fra Silkeborg har det samme problem, men mit hår er bare så FANTAKTISK GLAT. Man kan slå knuder på det, turpere det osv, men det falder bare ud igen.. :) Desuden vil jeg gerne have noget med lidt højde på, da kæresten er knap 30 cm højere end mig... Måske har du erfaring fra din veninde? :)

:bearhug: Anne :boohoo:

Hey Anne

Jo, min veninde havde også det problem...men fandt en rigtig flot løsning (vist nok også med noget højde på)...jeg prøver lige at se, om jeg kan finde et billede af hende...

:boohoo:

0

Del dette indlæg

kan kun tilslutte mig de andre - lyder til at bliver super godt (ville da gerne være flue på væggen den dag ..)

Stine :boohoo: (der igen stjal en frisure)

Hey Stine

Du stjæler bare af mine tyvekoster (har nemlig selv stjålet rub og stub)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige brugt lidt tid på at blive "opdateret" her i weekenden, og det er først nu jeg ser dine finde invitationer og gaveposer!! FLOOOOOT! :bearhug:

Og total god smag mht. valg af billeder på invitationer/poser... :boohoo:

Jeg tænkte på... de der lækre chokolader, hvor har du fundet dem henne? De der hjerter i rødt papir... Sådan nogle kunne vi vist også godt bruge til vores bryllup!! :boohoo:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige brugt lidt tid på at blive "opdateret" her i weekenden, og det er først nu jeg ser dine finde invitationer og gaveposer!! FLOOOOOT!  :boohoo:

Og total god smag mht. valg af billeder på invitationer/poser...  :)

Jeg tænkte på... de der lækre chokolader, hvor har du fundet dem henne? De der hjerter i rødt papir... Sådan nogle kunne vi vist også godt bruge til vores bryllup!!  :(

Ihh tak! -Ja, billederne er et hit! -Fandme sgu! -Det var godt, at du fandt dem Anne Metchen :bearhug:

Alt det der habengut til gæstegaverne har jeg fundet på UK wedding ....lækker side!

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

fed fed fed fed fed fed fed fed fed fed fed fed planlægningsside - totalt inspirerende!!! Synes særligt de sidste "parykker" er gode, hvis håret ikke skal helt op og sidde... gad vide om mit hår også kunne lære at sidde sådan?!?

:heppe: :hjerte: :heppe: :hjerte: :heppe: :hjerte:

knirke

0

Del dette indlæg

Ej Lea, man skal da kun lige vende ryggen til i en weekend så er der kommet 3-4 sider mere på din planlægning  :loveflag:

Har hapset et par ideer til hjernen takker for det  :loveflag:

Tihi...ja, der kom lige et google-gen op i mig i weekenden... Og dér er der jo en masse ideer!

Du hapser bare, hvad du vil hapse...det har jeg også gjort!

0

Del dette indlæg

Hej leA

Kan rigtig godt lide den sidste også, den er meget romantisk med lidt enkel hårpynt i

:bearhug: Rikke

Hry Rikke!

Ja, den synes jeg også er fin.

I dag var jeg for første gang til frisør her i min nye by. Frisøren havde jeg fået anbefalet af anjah herinde... og det var en super-frisør! -Hun turde sige til mig, hvad der ville klæde mig eller ej...det er ikke ret tit, jeg oplever det.

Inden jeg skulle til at gå, siger hun, at hvis jeg har tid, kan hun da lige rulle det op, så jeg får en fornemmelse af, hvordan mit hår reagerer på det...WAU! -Jeg lignede Søs fra Krøniken, da jeg gik derfra!

:loveflag:

0

Del dette indlæg

fed fed fed fed fed fed fed fed fed fed fed fed planlægningsside - totalt inspirerende!!! Synes særligt de sidste "parykker" er gode, hvis håret ikke skal helt op og sidde... gad vide om mit hår også kunne lære at sidde sådan?!?

:heppe:  :hjerte:  :heppe:  :hjerte:  :heppe:  :hjerte:

knirke

Ihh tak Knirke! -Jeg er glad for, at andre end mig selv kan bruge noget af min planlægning (jeg har nemlig stjålet den fra mange andres planlægninger)

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Flotte anretninger :bearhug: Hvor har du fundet de lækre små "lader" henne, de er simpelthen for kære -HAHA-

Sidder her og bliver helt misundelig på din imponerende planlægning -HAHA- du er simpelthen for kreativ

:loveflag: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Rikke

Tark søde! -HAHA-

Jeg fandt en ny side igår UK wedding guide Dér var en masse fede ting...

:loveflag: Lea

<{POST_SNAPBACK}>

Du er simpelthen kanon...den side har jeg aldrig set..fedt..jeg smutter nemlig lige en tur til London på Fredag..og butikken kunne ikke ligge bedre..den ligger ret tæt ved vores Hotel! YES..jeg skal ind og kigge..måske shoppe!? :loveflag::lol:

KH M :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer