yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

...og hov, -så fik jeg søreme mit nick ændret.

Totalt-yndlings-Lea, synes nok jeg så det ændrede sig i øjenkrogen før... :griner:-

:bearhug: Khio -der forresten har besvaret rygestop indlægget... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...har jeg glemt noget piger? :heppe:

Hold da op, Lea - du styrer da for vildt!!! :bearhug:

Kan umiddelbart ikke komme i tanke om punkter som er udeladt

- men min tankevirksomhed er nok heller ikke i top lige nu... :griner:-

:boohoo: Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og jo jeg giver dig ret vejret bliver godt, især når skolesommerferien er slut -HAHA-

:bearhug:

helse

Tihi...vi er måske i samme branche?

:boohoo: fra Lea, som synes, at det er røv og nøgler at være lærer i august måned -HAHA-

Jeg er pædagog ¨å lidt heldigere stillet end dig, iforhold til august måned vi kan jo værer ude med alle ungerne. -HAHA-

:griner:-

helse

0

Del dette indlæg

hej lea

Håber du er ved at komme dig oven på skituren :griner:- Synes da godt nok du har styr på tingene, har ligesom Khio kun en klage over, at du ikke står på listen over "brudedeltagere" d. 27.03 :boohoo:

knus fra Rikke

Årh Rikke, skituren havde jeg allerede lykkeligt fortrængt :angry1: (Okay, jeg styrede for vildt på børnebakken den sidste dag :heppe: )

:bearhug: fra Lea, som fluks iler til brudemødetråden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag, -på selveste Valentins Dag, er det faktisk et år siden, Jan og jeg mødtes første gang. Det er ikke det møde, jeg har beskrevet i allerførste indlæg her i tråden, for Jan var nemlig ikke "ledig" dengang.

Men vi mødtes til en fest...og sludrede lidt i køen til toilettet...romantisk ikke :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder lige og undrer mig lidt over jeres bordplan og blev lige nysgerrig  :bearhug:

...hvordan kan det være at I skal sidde 11 ved et bord og kun 7 ved alle de andre???

:boohoo: Anss

Hehe...det kan jeg da godt forstå, at du undrer dig over. -Jeg ved heller ikke, om det bliver sådan.

Hvis vi skal ha sådan noget med hovedbord med den nærmeste familie, bliver hovedbordet enten til 5 personer (Jan, mig, min mor og mine svigerforældre) eller til 11 personer (førnævnte + mine 2 søstre, den enes mand (den anden er single), Jans søskende og den enes kone).

5 personer til hovedbordet bliver for lidt...(og for kedeligt). 11 personer bliver nok for mange...ved ikke helt, hvad jeg gør :griner:-

0

Del dette indlæg

Du er da godt nok også tidligt ude med at tænke i bordplan-baner :bearhug:

Jeg havde først tænkt mig at tænke i de baner når vi ved hvem der kommer til bryllupet ca. 1 mdr. før, nu gir du mig helt stress :slag: . Vi skal også sidde ved runde borde og jeg tror også at det største problem bliver hoved-bordet...

0

Del dette indlæg

Du er da godt nok også tidligt ude med at tænke i bordplan-baner  :bearhug:

Jeg havde først tænkt mig at tænke i de baner når vi ved hvem der kommer til bryllupet ca. 1 mdr. før, nu gir du mig helt stress  :slag: . Vi skal også sidde ved runde borde og jeg tror også at det største problem bliver hoved-bordet...

Vi laver også først bordplan når vi ved hvem der kommer med og hvor mange vi bliver.

0

Del dette indlæg

Tihi...du skal nu ikke få stress pga mig. Jeg er nemlig slet ikke så langt. -Tænker faktisk også bare på hovedbordet. De andre borde får vist lov at vente lidt endnu. Jeg laver dog nok en foreløbig i god tid...håber ikke at vi får nogle (eller ret mange) afbud..

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh...har tilbragt 4 timer hos min kosmetolog idag...dejligt!

Vi snakkede lidt om makeup til brylluppet, og da hun er min Übermaid, skal hun med til kjoletilretning i marts/april. Så får hun en fornemmelse af, hvilke farver jeg skal have i gryden til brylluppet.

Vedhæfter lige et billede fra nytårsaften for et par år siden, hvor Karin også stod for min makeup...

post-10235-1108500563.jpg

0

Del dette indlæg

Hva' pokker, Lea - er du brunette...???!!! :drink2:

Eller er det mon ikke de naurlige farve du har på billedet med Jan - går ud fra det er ham??!!! GP

Du er da bare smækker, tøs! :heppe:

:) Khio.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer