yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Hej Lea & Jan :)

Ihhh, hvor lyder det hele bare fantastisk! :bearhug:

Glæder mig meget til at følge Jer...

Cometogether kommer og spiller til vores bryllup (30/7) - har egentlig ikke hørt om dem før, fandt dem bare på nettet og faldt med det samme for dem - og deres repertoire... :band: :balloon: :band:

Har du/I hørt om dem?

:bearhug: Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Khio

Jeg har fået come together anbefalet af det band, vi ellers ville have haft...men som ikke kunne.

Kan du åbne CT´s WMP-filer. Deres repetoire ser for fedt ud, men jeg kunne nu godt tænke mig at høre lidt af dem...

:band:

0

Del dette indlæg

Kan du åbne CT´s WMP-filer. Deres repetoire ser for fedt ud, men jeg kunne nu godt tænke mig at høre lidt af dem...

:band:

Hej Lea :bearhug:

Ja, jeg kan godt lytte til dem - men kan ikke få WMP-filerne til at virke, men MP3 fungerer, bare tryk på dem (kan godt være lidt problemer med dem - det har Sune-forsanger også selv sagt...)

Så I ville gerne ha' haft X-actly eller...?? :balloon:

:bearhug: Khio

PS. Husk li' at det er live-optagelser - måske derfor der ikke er helt perfkt lyd, men-men...

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wau Trisse! Sikke en anbefaling "vores" kirke får...nu håber jeg bare, at vi får lov til at blive viet der.

Jeg har også hørt, at den kvindlige præst i kirken skulle være ret god? -Blev din veninde viet af hende? -Hvis hun gjorde, har du så noget at fortælle om hende?

Kram

<{POST_SNAPBACK}>

Hej igen...............

Jeg kan kun huske, at de blev viet af en mandlig præst, og han var sådan lidt gennemsnitlig for en præst at være........... det er ved at være 10 år siden, så jeg kan dårligt huske mere end det. Sorry.

Knus Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

...off topic; jeg har fået nyt job idag :ryger: -Et heeeeelt vildt fedt job -YEPS! -Jeg glæder mig til at lære en masse nyt. Og søreme om jeg ikke finder ud af, at jeg oven i hatten får over 4000 kr mere om måneden brutto...

FÅÅÅRK, hvor skal jeg shoppe! :bearhug::balloon::bearhug:

0

Del dette indlæg

...off topic; jeg har fået nyt job idag :ryger:  -Et heeeeelt vildt fedt job -YEPS! -Jeg glæder mig til at lære en masse nyt. Og søreme om jeg ikke finder ud af, at jeg oven i hatten får over 4000 kr mere om måneden brutto...

FÅÅÅRK, hvor skal jeg shoppe! :bearhug:  :balloon:  :bearhug:

T'LØØØØØØØØØØK!!!! :):(:)

FÅÅÅRRRKKK, hvor er du bare en heldig-gris... :):o

Jeg får da vist ellers kaldt dig lidt af hvert her til aften,hva'... :lol:

SÅÅÅÅRRYYYYY... :hug:

:lol: Khio.

PS. Det var godt du fik den til at virke - ved godt jeg er uundværlig... :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag er følgende kommet på plads:

Frisør bestilt til kl. 9.00 den 26.august (har lidt problemer med at finde en ny frisør, så det bliver min "gamle" fra København...det betyder så bare, at jeg får noget transporttid på selve dagen :bearhug: )

Kosmetolog; som er min veninde fra gamle dage i Silkeborg. Hun ejer Face/Bodyi København, og har en uhyggelig god forbindelse til Ole Henriksen, som jeg nærmest forguder :heppe: Nå, men veninden er booket til rens, voks, make up masser af gange fra nu af og til brylluppet. Prøve-makeup´en tager vi en aften hjemme hos hende med "the Weddingplanner"-film og efterfølgende Rom&Cola... :drink2:

Fed fornemmelse sådan rigtigt at være igang med planlægningen nu... :bud:

0

Del dette indlæg

Nå, men veninden er booket til rens, voks, make up masser af gange fra nu af og til brylluppet. Prøve-makeup´en tager vi en aften hjemme hos hende med "the Weddingplanner"-film og efterfølgende Rom&Cola... :drink2:

Fed fornemmelse sådan rigtigt at være igang med planlægningen nu... :bud:

Hvor lyder det bare hyggeligt :heppe:

Rigitg tøseaften :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyhh, al min bryllupsplanlægning står lidt stille nu for tiden. I dag er jeg sluttet på mit gamle job, og starter på nyt imorgen...så slipper jeg for køreturen mellem Korsør og Amager hver dag (og dermed at stå op klokken 5 om morgenen :denmarkflag: )

Stueetagen i vores hus er en byggeplads. Vi river ned og river ned. Nu glæder jeg mig bare til, at vi snart skal til at bygge op...

I går fik jeg mail fraCome Together som vi gerne vil booke til vores bryllup. Heldigvis kan de godt på vores dag :band:

Sidste og altafgørende for vores bryllupsdato er, at præsten kan og vil vie os den 26. august. Hun har telefontid imorgen, så der får jeg forhåbentlig afklaret det spørgsmål...og så kan planlægningen rigtigt gå igang.

I går fik vi købt en ny printer...som forhåbentlig kan skrive vores invitationer ud rigtigt flot :banned:

Overvejer lidt BossaRepublic til vores reception...

Kan se, at der sker en hel masse i I andres planlægning...JEGVILOGSÅJEGVILOGSÅJEGVILOGSÅ!!!!! :ryger:

0

Del dette indlæg

Hej lea

Tillykke med jobbet :denmarkflag: Vil du ikke fortælle os lidt om det.

Dejligt for dig med de nye ting du har fået på plads, kender godt din venindes forretning, Facebody (i Tornebuskgade), men har dog ikke selv været der. Kan godt forstå du er vild med Ole henriksens ting, har prøvet dem, de er superlækre, men det er simpelthen for dyrt til min nuværende økonomi -HAHA-

Glæder mig til at høre mere

k.h. Hyacinth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gennemgående overskrift på invitationer, menukort, vandmærke på bordkort, kirkehæfte og alt det andet:

Hej Lea

Feeeed ide :denmarkflag: helt anderles end vores andres monogrammer, og fræk og romantisk på samme tid -HAHA-

KH

Susanne

Hej Susanne

Egentlig er temaet/titlen fra en årlig bøssefestival i Berlin...så det er tyvstjålet, men Jan og jeg har altid brugt det i forbindelse med vores forhold :hjerte: -Og så syntes vi, at monogrammer er for højtidlige til os -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej lea

Tillykke med jobbet :denmarkflag: Vil du ikke fortælle os lidt om det.

Dejligt for dig med de nye ting du har fået på plads, kender godt din venindes forretning, Facebody (i Tornebuskgade), men har dog ikke selv været der. Kan godt forstå du er vild med Ole henriksens ting, har prøvet dem, de er superlækre, men det er simpelthen for dyrt til min nuværende økonomi -HAHA-

Glæder mig til at høre mere

k.h. Hyacinth

Hej Hyacinth

Tak :lol: Mit nye job er som lærer på en heldagsskole. Jeg har altid undervist i en normal folkeskole, så jeg skal til at lære en masse nyt...dejligt!

Det er rigtigt, at Ole H´s ting er dyre...og man bliver afhængig af dem, derfor bliver det nærmest en fast post på budgettet. Jeg ved, at min veninde ofte kører nogle knaldtilbud på udvalgte produkter, -og så er det egentlig ikke ret meget dyrere end mange andre produkter...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea :toot:

FÅRRRK, hvor er det bare sur :toot: , det med kirken, ØV, ØV, ØV!!!

:angry1: -HAHA- :angry1: -HAHA- :angry1: :lol: :angry1:

Men glæder mig til at se PLAN B, håber alt ordner sig, at byggerodet snart forsvinder (af sig selv måske... :) ) og at du bli'r godt taget imod på dit nye arbejde... :toot:

:denmarkflag: Khio.

0

Del dette indlæg

Netop hjemvendt fra skilejrskole. Det var min debut på ski, så jeg er riiiimlig øm i hele kroppen, -og har lidt blå mærker hist og her... :bearhug:

Hmm, plan B driller lidt...plan C bliver nok at vi skal vies i slotsparken på Næsbyholm Slot, hvor festen skal være...så slipper jeg også for at diskutere med organisten om hvorvidt vores sange er gudelige nok!

Må finde en måde at overtale kæresten til denne plan. Lidt ærgeligt, når vi begge helst vil vies i en kirke...

0

Del dette indlæg

Hej velkommen hjem fra ferie jeg håber da at plan c lykkedes, det kunne da også være flot med et rigtig havebryllup, nu skal i bare sikre jer at der er nogen der vil vie jer udenfor for det er ikke alle der vil det. :griner:-  :boohoo:  :bearhug:  :band:

Tak -HAHA-

Slottet har kontakt til en præst, der gerne vil komme og vie os...så det er ikke et problem.

Jeg er bare lidt træt af alle de andre præster, der for mig at se, er nogle værre principryttere (mht det med at have tilknytning til deres sogn) :baa:

0

Del dette indlæg

Sådan...det var det! Jan er overtalt til vielse i slotsparken :bearhug:

I den anledning har min planlægningstråd måtte lægge røv til en gennemgribende ændring (vist nok på side 1)

Og jo, der findes også en plan D i tilfælde af dårligt vejr (hvilket det ikke bliver, for skolernes sommerferie er jo slut). Hvis det umulige skulle ske, at solen ikke skinner fra en skyfri himmel, rykker vi ind i spejlsalen...

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer