yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hva' pokker, Lea - er du brunette...???!!! :drink2:

Eller er det mon ikke de naurlige farve du har på billedet med Jan - går ud fra det er ham??!!! :)

Du er da bare smækker, tøs! :heppe:

GP  Khio.

Hej Lea

Flotte billeder :) , ja så tror da pokker at jeg kunne spejde forgæves efter dig til brudemessen, når du sådan er gået "under cover"

-HAHA- Rikke

Hehe...tak! Ja, jeg er brunette. Jeg prøvede bare at betale mig fra en 30års krise sidste år. Derfor blev jeg blondine, og få dage efter blev jeg scoret af Jan (3 dage inden min 30års fødselsdag, så det var lige i tide)...

Hermed er det bevist...blondes have more fun! :drink2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv, der sker sg ingenting i min bryllupsplanlægning...

Ringede til min lokale præst igår for at spørge, om hun vil vie os i slotparken ved Næsbyholm.

Det ville hun ikke. Sådanne handlinger vil hun kun flytte udenfor kirkerummet i tilfælde af sygdom el. lign.

FÅÅRK, hvor har jeg det dårligt med sådan nogle selvhellige nogle...hvordan kan præster sige, at Gud er alle steder, når de kun vil vie folk i kirken???

:)

0

Del dette indlæg

...og hov -HAHA-  -Så er der også styr på kjolen...Også bagfra takket være Khio :)

Hej Lea

Skøøn kjole. Har lige købe samme model i går. Jeg synes den er fantastisk! Og sikke et bryllup I skal holde! Det er toppen af romantik :hjerte:

Held & lykke med det hele..:)

Mvh. Anne

Tark Anne! -Ja, det er nemlig en skøn kjole...jeg var slet ikke i tvivl, da jeg fik den på (faktisk er det den eneste kjole, jeg har prøvet...)

Tog du billeder, da du prøvede den?

GP

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Woooooaaaau hvor har du bare styr på meget og hold da op hvor bliver det suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper romantisk ........... :hearts: :hearts: ......

Det er også en kanon floooot kjole du har fundet GP

Glæder mig til at følge dig igennem resten af forløbet .........

:) Mariemusen

0

Del dette indlæg

Æv, der sker sg ingenting i min bryllupsplanlægning...

Ringede til min lokale præst igår for at spørge, om hun vil vie os i slotparken ved Næsbyholm.

Det ville hun ikke. Sådanne handlinger vil hun kun flytte udenfor kirkerummet i tilfælde af sygdom el. lign.

FÅÅRK, hvor har jeg det dårligt med sådan nogle selvhellige nogle...hvordan kan præster sige, at Gud er alle steder, når de kun vil vie folk i kirken???

GP

<{POST_SNAPBACK}>

æv, hvor ærgeligt hva´surt show, er det ikke muligt med en anden præst selvsamme sted. Sender lige et :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

:super: Godt spørgsmål, spurgte du hende Præsten? Jeg mener nu også kun at det er borgmesten man kan få til at vie dig i naturen, eller en fra en af de andre anderkendte troesretninger i DK. :super:

Dejligt med alt den inspiration du har fået lagt ind på siden :bearhug:

KH

Sus

0

Del dette indlæg

:super: Godt spørgsmål, spurgte du hende Præsten? Jeg mener nu også kun at det er borgmesten man kan få til at vie dig i naturen, eller en fra en af de andre anderkendte troesretninger i DK. :bearhug:

Dejligt med alt den inspiration du har fået lagt ind på siden :bearhug:

KH

Sus

Tihi...nej, men jeg burde have spurgt hende.... :angry1:

Glad for at du kan bruge lidt af inspirationen...det er jo stjålet fra alle jer andre :bearhug:

Håber, at du finder en løsning med fotografen...

:super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...men så så jeg hende her i "Bruden". Det er Erann´s kone...

Vigtigst er, at håret ikke er "prinsesse-agtigt"...-er mest til det lidt mere naturlige look...

<{POST_SNAPBACK}>

Heey den artikel læste jeg også, flot frisure :super:

må lige sige at jeg ikke synes bladet er særlig godt :bearhug: Selvfølgelig kan man altid bruge inspiration, men hvis man ikke kendte andre forretninger, o.l. end dem de foreslår ville ens bryllup ikke kunne holdes for under en halv million, synes det hele var sindsygt dyrt deri

:super: Rikke

0

Del dette indlæg

Heey den artikel læste jeg også, flot frisure :super:

må lige sige at jeg ikke synes bladet er særlig godt :bearhug: Selvfølgelig kan man altid bruge inspiration, men hvis man ikke kendte andre forretninger, o.l. end dem de foreslår ville ens bryllup ikke kunne holdes for under en halv million, synes det hele var sindsygt dyrt deri

Hehe...ja det kan du have ret i Rikke. Jeg bruger mest billederne til inspiration. -De der forslag, der er sat op, ville jo betyde, at vi skulle tage et kæmpe lån, og at dagen ville blive skruet op til noget, der ikke er os...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

WAUW  :super: du har lige fundet min frisure Lea, hende med det opsatte hår og fletningen :hearts:  :hearts: Den er tyvstjålet med det samme

KH

Sus

Super Sus! Den er nemlig også rigtigt sød, synes jeg...på sådan en lidt gammeldags romantisk måde... :heppe:

0

Del dette indlæg

Klart sådan en frisure vil være flot til dig Lea - med noget af håret nede.

Angående det med præsten, så er faktisk ikke præsten skyld, men biskoppen. Han har bestemt, at vielser af en præst foregår i kirken. Vi spurgte nemlig også til vores bryllup. Præsten ville meget gerne. Vi søgte om det ved biskoppen men fik NEJ!!!!

Prøv at søg om det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klart sådan en frisure vil være flot til dig Lea - med noget af håret nede.

Angående det med præsten, så er faktisk ikke præsten skyld, men biskoppen. Han har bestemt, at vielser af en præst foregår i kirken. Vi spurgte nemlig også til vores bryllup. Præsten ville meget gerne. Vi søgte om det ved biskoppen men fik NEJ!!!!

Prøv at søg om det.

TARK Winnie :bearhug:

Ja, ved godt, at det i sidste indstans er biskoppen (og inden ham/hende er det provsten), der skal give tilladelsen...men først skal vi have en præst med på ideen...og det ser ud til, at vi ikke får det...

0

Del dette indlæg

JUBIIIII! -Så kom der lidt gang i min planlægning igen. Vi har fundet papir til invitationerne, vielseshæfterne, bordhæfterne og bordkortene. -Og billigt endda!

Vi gik efter det lidt "økologiske" look...altså sådan noget ubleget noget.

Nu skal der printes! :heppe:

0

Del dette indlæg

JUBIIIII! -Så kom der lidt gang i min planlægning igen. Vi har fundet papir til invitationerne, vielseshæfterne, bordhæfterne og bordkortene. -Og billigt endda!

Vi gik efter det lidt "økologiske" look...altså sådan noget ubleget noget.

Nu skal der printes! :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

uh, det glæder vi os til at se, kom bare igang Lea ;)

ps husker du også billedet af de flotte negle, når du får tid :super:

0

Del dette indlæg

YEEEAAARRR, Lea-babe - vi vil se dine negle!!!! :super:

Og så kan du godt speede op med invitationerne - glæder mig vildt til et økologisk indslag... :heppe:

:super: Khio - der liiiige gi'r denne :bearhug: til los præstos...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer