yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Ehh, først kiggede jeg lige en ekstra gang, for du ligner min veninde fra Silkeborg heeelt vildt meget...men da hun blev gift for et år siden, er chancen nok ikke så stor.

Hvor er det nogle fine kjoler, du har valgt...ja, ikke svært at gætte, hvilken af dem, der er min favorit :)

Og dine sko...de er lige noget for mig! Rigtigt søde, og også anvendelige efter brylluppet!

Og jo, en ting mere, har vi tilfælles...nemlig, at vores gom fylder år på bryllupsnatten :bearhug:

:boohoo:

Ja, det anede mig hvilken kjole du bedst kunne li´. Jeg kan afsløre at jeg har valgt samme kjole som dig....Det er da lidt sjovt at vi har lidt (meget) tilfælles.. -HAHA-

Glæder mig til at se mere på din tråd..

:boohoo: Anne :)

Ehm Anne, jeg tænkte på, om din kommende mand kan se din kjoleprøvning på hjemmesiden? -Og har du bildt ham et eller andet ind i den forbindelse :)

Er blot lidt nysgerrig...

:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ehh, først kiggede jeg lige en ekstra gang, for du ligner min veninde fra Silkeborg heeelt vildt meget...men da hun blev gift for et år siden, er chancen nok ikke så stor.

Hvor er det nogle fine kjoler, du har valgt...ja, ikke svært at gætte, hvilken af dem, der er min favorit :)

Og dine sko...de er lige noget for mig! Rigtigt søde, og også anvendelige efter brylluppet!

Og jo, en ting mere, har vi tilfælles...nemlig, at vores gom fylder år på bryllupsnatten :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det anede mig hvilken kjole du bedst kunne li´. Jeg kan afsløre at jeg har valgt samme kjole som dig....Det er da lidt sjovt at vi har lidt (meget) tilfælles.. -HAHA-

Glæder mig til at se mere på din tråd..

:boohoo: Anne :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ehm Anne, jeg tænkte på, om din kommende mand kan se din kjoleprøvning på hjemmesiden? -Og har du bildt ham et eller andet ind i den forbindelse :)

Er blot lidt nysgerrig...

:(

<{POST_SNAPBACK}>

Har tænkt på det, men er nu helt rolig. Han undgår for det meste alle hjemmesider med bryllup. Han ved ikke jeg har lavet den, og jeg har heller ikke lyst til at se kjolen før dagen. Men tak for omtanken.... :)

-HAHA- Anne :)

0

Del dette indlæg

[Har tænkt på det, men er nu helt rolig. Han undgår for det meste alle hjemmesider med bryllup. Han ved ikke jeg har lavet den, og jeg har heller ikke lyst til at se kjolen før dagen. Men tak for omtanken.... :)

:bearhug: Anne :boohoo:

Tihi..ja, det er jo ikke altid til at vide...men hvor må det i øvrigt være fedt at have billeder af sig selv i kjolen. Det fortryder jeg meget, at jeg ikke har endnu. -Må huske kameraet til næste prøvning!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[Har tænkt på det, men er nu helt rolig. Han undgår for det meste alle hjemmesider med bryllup. Han ved ikke jeg har lavet den, og jeg har heller ikke lyst til at se kjolen før dagen. Men tak for omtanken.... -HAHA-

:bearhug: Anne :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Tihi..ja, det er jo ikke altid til at vide...men hvor må det i øvrigt være fedt at have billeder af sig selv i kjolen. Det fortryder jeg meget, at jeg ikke har endnu. -Må huske kameraet til næste prøvning!

<{POST_SNAPBACK}>

Det må du endelig gøre!! :heppe: Jeg glæder mig allerede til at se billederne.. :)

:) Anne :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fundet denne. Tror ikke, at vi lige skal bruge den, men den kunne nok være sjov som ice breaker

A wedding themed game to test how well you know the bride and groom. There are jokes, facts and songs to perform.

Full instructions come with the game.

post-10235-1109969609.jpg

0

Del dette indlæg

...eller denne...

Break the ice with these exclusive wedding related trivia sets. Each box contains 50 humorous questions with multiple choice answers that will test your guests' knowledge and get them talking!

Set of 6 boxes.

post-10235-1109969766.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Lea

Flotte anretninger :bearhug: Hvor har du fundet de lækre små "lader" henne, de er simpelthen for kære :)

Sidder her og bliver helt misundelig på din imponerende planlægning :( du er simpelthen for kreativ

:boohoo: Rikke

Hey Rikke

Tark søde! -HAHA-

Jeg fandt en ny side igår UK wedding guide Dér var en masse fede ting...

:boohoo: Lea

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tihi...altså AM og Sus...jeg surfede rundt igår og fandt en masse lækre ting på en britisk bryllupsside....og de er faktisk ikke dyre. Mangler bare at introducere Jan for mine shopping planer (eller også skulle jeg lade være...gad vide om han opdager det, hvis jeg ikke siger noget, men bare køber ind??)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hey Anne Metchen

Dejligt at "se" dig igen :boohoo:

Ja, gaveposerne står på bordene...de er nemlig også bordkort...

Kram

NÅRH... på den måde. Skal nok lige følge bedre med fremover! :bearhug:

Næh...der var skam ingen bagtanker med det der med, at det var dejligt at se dig igen...ikke andet, end at det ER dejligt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer