yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Tjahh, liiiidt kontrolfreak er man vel... :bearhug:

:huh:

Lea din lille bridezilla -HAHA- Han skal da være glad for han lidt at skulle have sagt :bearhug: Jeg tror nu at i samarbejde skal i nok få nogle smukke blomster, din Kreativitet og hans pung :bearhug:

KH

Sus

Lige nemlig Sus :heppe:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min kæreste kom hjem fra Tyskland i nat, -derfor arbejder han hjemme idag :)

Da jeg havde afleveret Klara i børnehaven, kørte jeg i DSBkiosken og købte Bryllupsmagasinet.

Da jeg kom hjem, sagde jeg til Jan, at jeg havde købt magasinet og at jeg ville smide mig på sofaen de næste par timer med det...efter ½ time, var jeg færdig! -Æv, der var ikke en skid i det! -Alle de gode ideer er jo her på bryllupsklar, så jeg blev så skuffet...

Ikke engang det, som jeg ikke har købt eller bestemt mig for endnu (sko og undertøj og så´rn), kunne jeg finde inspiration til i bladet... :angry1:

Godt, jeg har bryllupsklar og alle jer skønne kvinder! :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

Overvejede faktisk at købe magasinet i dag, men det er jeg da glad for at jeg ikke gjorde.

Bestemte i stedet for at købe lidt lækkert brød, lave en kande kaffe og sætte mig foran bærbaren, og ellers nyde bryllupsklar og min fridag :jupi:

Pernille

0

Del dette indlæg

...eller denne...

Break the ice with these exclusive wedding related trivia sets. Each box contains 50 humorous questions with multiple choice answers that will test your guests' knowledge and get them talking!

Set of 6 boxes.

Hej Lea

Hvor er det du har fundet disse ??????

:bearhug:

Helse

0

Del dette indlæg

...eller denne...

Break the ice with these exclusive wedding related trivia sets. Each box contains 50 humorous questions with multiple choice answers that will test your guests' knowledge and get them talking!

Set of 6 boxes.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lea

Helse

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Helse

Jeg svare lige på Lea´s vejne. De er fra Martha Steward´s hjemmeside -HAHA- Der er rigtig mange gode ting derinde

:smilie_oster02:

Sus

0

Del dette indlæg

ja jeg må bakke lea "kontrolfreak" 100% op. Jens og jeg vælger buketten SAMMEN, så meget tiltro har jeg ikke til nogen mand -HAHA- så kan vi være stride sammen Lea -HAHA- men vi får det så også som vi vil ha' det -HAHA-

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

A pro pro tidligere emne (y)

Jacob og jeg sad lige i går og snakkede blomster og vores bryllup, og der fik jeg at vide, da jeg sagde at jeg håbede på der var roser i min buket; At det kunne jeg ikke tillade mig at blande mig i! Jeg havde givet ham opgaven og så måtte jeg stole på hans dømmekraft, eller lade være at bede ham om det.

Tag den! Så måtte jeg jo gøre op med mig selv

1 en ikke helt glad kæreste og brudebuket 100% efter mit hoved

eller

2 en glad/stolt kæreste og en buket som ikke er 100% efter mit hoved.

Jeg valgte nr. 2 så jeg aner intet om min buket, men Jacob plejer at komme med smukke buketter, så jeg tager det roligt.........sådan da -HAHA-

:smilie_oster02:

Sus

Redigeret af susanne_79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Jeg synes jeres indbydelser er super flotte.

Og er ved at lave nogen i lidt alla den samme stil.

Men vil gerne lige høre hvor lange jeres indbydelser er ?

:bearhug:  Pernille

Hej Pernille

Tak skal du ha -HAHA-

Nu ved jeg ikke helt, hvad du mener med "lange"?? -Indholdet er så langt (KLIK HER). Men sådan rent fysisk er de 1/3 af A4 (altså ca 10x20 cm)

-HAHA-

0

Del dette indlæg

...eller denne...

Set of 6 boxes.

Hej Lea

Helse

Hey Helse

Dejligt at hilse på dig -HAHA-

Du kan finde spillene og en masse andet lækkert assercories til brylluppet HER

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Jeg synes jeres indbydelser er super flotte.

Og er ved at lave nogen i lidt alla den samme stil.

Men vil gerne lige høre hvor lange jeres indbydelser er ?

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Pernille

Tak skal du ha -HAHA-

Nu ved jeg ikke helt, hvad du mener med "lange"?? -Indholdet er så langt (KLIK HER). Men sådan rent fysisk er de 1/3 af A4 (altså ca 10x20 cm)

-HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg havde vidst ikke formuleret mig så præcis, men ja jeg mente længden på selve kortet.

Havde selv lavet en prøve med en 1/3 af et A4 så den også blev de der 10x20 cm, men nu har jeg indsat teksten også er det skisme for kort.

Men tak for det.

-HAHA- Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...eller denne...

Set of 6 boxes.

Hej Lea

Helse

Hey Helse

Dejligt at hilse på dig -HAHA-

Du kan finde spillene og en masse andet lækkert assercories til brylluppet HER

-HAHA-

Hej Lea

I lige måde, mange tak for linket du er en skat. :kissthefrog:

-HAHA-

helse

0

Del dette indlæg

Havde selv lavet en prøve med en 1/3 af et A4 så den også blev de der 10x20 cm, men nu har jeg indsat teksten også er det skisme for kort.

Men tak for det.

Har du ændret font? -Jeg tror nok, at min font er 11. Der skulle den ned, for at kunne være der...og den kan stadig læses...

:)

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Har du ændret font? -Jeg tror nok, at min font er 11. Der skulle den ned, for at kunne være der...og den kan stadig læses...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har nu fundet ud af at kortet bliver alt for stort hvis det skal være på den anden led af et A4. Så jeg skal have det til at passe med en 1/3 del af et A4.
Jeg synes teksten blev for lille hvis det bare var en 12.
Jeg må prøve at lege lidt med det.

Pernille :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu fundet ud af at kortet bliver alt for stort hvis det skal være på den anden led af et A4. Så jeg skal have det til at passe med en 1/3 del af et A4.

Jeg synes teksten blev for lille hvis det bare var en 12.

Jeg må prøve at lege lidt med det.

Pernille :)

Lige pludselig får du det til at lykkes Pernille...bare klø på. Og held og lykke :(

Lea, din dejlige kvinde, ville bare lige sige tak for sidst, hvor var det fedt at møde dig, håber vi atter får lejlighed til at se hinanden alle os bryllupstøser, det var bare en super dag

-HAHA- Rikke

Sødeste Rikke...og hvor var det fedt at se dig! -Du snakker jo næsten lige så meget i virkeligheden, som herinde i cyberspace...

Håber at vi kan finde ud af at ses til sommer...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik shoppet lidt igår til brudemødet...kagefigur, mintpastiller, sæbebobler og kameraer

Lea

Du mangler da at nævne dit stor fund! - dine vandflasker :balloon: Har manden "godkendt" ideen? og har du fået lavet labels til dem?

- ja jeg er nysgerrig :blush:

YEPPER! -De er nemlig fede, -mine vandflasker...og Jan har godkendt/er vild med ideen.

Men bryllupsplanlægningen er meget nedtonet for tiden...er faktisk ved at løbe lidt sur i bridezillashowet...også derfor gider jeg ikke rigtigt det med de labels endnu...jeg har jo også masser af tid..

-HAHA- fra Lea, som er taknemmelig for, at der dog ikke er så lang tid til mit bryllup...hvis der var meget længere tid til planlægningen, ville brylluppet hænge ud af halsen på mig, når den store dag kommer...

0

Del dette indlæg

Jeg har været ude at prøve undertøj...og har forelsket mig i dette...Den løfter, holder og fremhæver som den skal...

Ulempen er bare, at corsagen koster 1400 og trusserne 500...pyhh! -Tjekker lige op på, om jeg kan købe Marie Jo fra en amr. netside...det vil da være billigere med den lave dollarkurs..

:o

post-10235-1112454168.jpg

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Jeg har været ude at prøve undertøj...og har forelsket mig i dette...Den løfter, holder og fremhæver som den skal...

Ulempen er bare, at corsagen koster 1400 og trusserne 500...pyhh! -Tjekker lige op på, om jeg kan købe Marie Jo fra en amr. netside...det vil da være billigere med den lave dollarkurs..

<{POST_SNAPBACK}>

Det er så smukt!! Jeg prøvede et sæt magen til - men blev for nærig - for en gangs skyld!! (sagde til mig selv, at det "nok ville blive for varmt".... GP:) )

:) Masol

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hey smukke

Det er bare en vildt flot corsage du har prøvet! Kan godt forstå du er helt vild med den.. :hearts:

Jeg kan godt følge dig i det med bridezilla-showet. Nogle gange kan det blive liiige en tand for meget.

Heldigvis er der jo så mange andre spændende ting i dit liv GP

Kæmpe :) - Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer