yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hvor er de super fede - ih, altså - dig og Sus burde virkelig starte en produktion - og tjene fedt på os uden det kreative gen :balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

enig stine, de er bare for seje, Lea: har skamrost dig andetsteds, vil bare nøjes med at sige, at I skal da starte et bureau med alle former for totalløsninger inden for bryllup. Sus kan i tilgift også sy brudekjoler, så det kan kun blive en succes

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Ihh tak piger... :balloon: -Og ja Anne, det er nemlig Kærlighed & Kildevand på flasken :balloon:

Nu har jeg været hele min tråd igennem. I aften skal vi jo til møde på Næsbyholm Slot. Stine, der udlejer det, er også bryllupskoordinator, så jeg håber på, at hun kan give mig lidt gode råd om hele min planlægning...især tidsplanen (side 1) er jeg meget i tvivl om...

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Jeg kan ikke forstå du skal give 1900 for undertøjet, jeg gav kun 1735 for bh, g streng, strømper og strømpebånd- købte det i kbh på strøget og jeg ved man kan købe det via nettet også..............

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, det kan jeg nu ikke forstå, men jeg må bare lede videre...hvilken butik, købte du dit i?

<{POST_SNAPBACK}>

Mener det var i wunder - et eller andet, men her er et link til en dansk hjemmeside hvor du kan købe sættet hvor du kan købe string og bh til 1269,50 + porto og corsagen til 1399,75

http://www.lacelingeri.dk/

:balloon:

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Jeg kan ikke forstå du skal give 1900 for undertøjet, jeg gav kun 1735 for bh, g streng, strømper og strømpebånd- købte det i kbh på strøget og jeg ved man kan købe det via nettet også..............

Hmm, det kan jeg nu ikke forstå, men jeg må bare lede videre...hvilken butik, købte du dit i?

Mener det var i wunder - et eller andet, men her er et link til en dansk hjemmeside hvor du kan købe sættet hvor du kan købe string og bh til 1269,50 + porto og corsagen til 1399,75

http://www.lacelingeri.dk/

Jamen, så er det samme priser...i hvert fald koster corsagen også 1400 de steder, jeg har set. String har jeg kun set til 500...

...leder videre efter gode priser!

0

Del dette indlæg

Kjære gale gale bridezilla :bearhug:

Jeg simpelten elsker flaskene dine!!!!!!!!

Du er og blir min store inspirasjonsgud og jeg fortsetter uforskammet og uhemmet med å stjele fra deg med armer og ben :balloon:

.......Kjærlighet & kildevann.....jeg bøyer meg i støvet :yeah: :yeah: :yeah:

Masse klemmer fra en som ikke klarte å motså politimannen hun møtte, og derfor gifter seg med han i september :balloon:

:) Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjære gale gale bridezilla -HAHA-

Jeg simpelten elsker flaskene dine!!!!!!!!

Du er og blir min store inspirasjonsgud og jeg fortsetter uforskammet og uhemmet med å stjele fra deg med armer og ben ()()

.......Kjærlighet & kildevann.....jeg bøyer meg i støvet  :yeah:  :yeah:  :yeah: 

Masse klemmer fra en som ikke klarte å motså politimannen hun møtte, og derfor gifter seg med han i september :bearhug:

:loveflag: Anita

Tak Anita :iloveyou: -Det var rigtigt sødt sagt...og du stjæler bare så meget, du vil!

()()

0

Del dette indlæg

WOOOOW... Du er for vild en tøs. Sikke du kan...

Det hele er super gennemført og lige i øjet.

hvor har du flaskerne fra ???

Og gider du måske (pleeeeaaaase søde Lea) sende mig dine Roger-billeder i en PM ???

Tak skal du ha Christina. Flaskerne har jeg fået fra Hansens Restaurant.

Som jeg også skrev i Love Rules-tråden, vil det tage for lang tid for mig at sende billederne i en PM. Men jeg kan maile dem, hvis jeg får din mailadresse.

0

Del dette indlæg

I går var en super dag!

Først var jeg til en uformel samtale mht nyt job...det gik fint, -håber jeg!

Derefter købte min datter og jeg sandkasse...og samlede den selv ()()

Så tog vi til København på powershopping...brugte 4.000 kr på 45 minutter i min yndlingstøjbutik... :heppe:

Så gik turen til Næsbyholm Slot....Jahh, Stine, som står for slottet og udlejningen, er bare super dygtig! Vi fik styr på en masse ting :iloveyou:

I dag har jeg snakket med Sune fra Come Together. Deres saxofonist skal spille til velsignelsen, pianisten til middagen, saxofonisten igen til brudevalsen og hele orkesteret blæser gæsterne omkuld hele natten... :band:

:loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går var en super dag!

Først var jeg til en uformel samtale mht nyt job...det gik fint, -håber jeg!

Derefter købte min datter og jeg sandkasse...og samlede den selv :bearhug:

Så tog vi til København på powershopping...brugte 4.000 kr på 45 minutter i min yndlingstøjbutik... :heppe:

Så gik turen til Næsbyholm Slot....Jahh, Stine, som står for slottet og udlejningen, er bare super dygtig! Vi fik styr på en masse ting ()()

I dag har jeg snakket med Sune fra Come Together. Deres saxofonist skal spille til velsignelsen, pianisten til middagen, saxofonisten igen til brudevalsen og hele orkesteret blæser gæsterne omkuld hele natten... :band:

<{POST_SNAPBACK}>

hold da op, du er da effektiv lea, man bliver jo helt forpustet.

Dejligt at få mere styr på Næsbyholm, så føler man sig lidt roligere ()()

Håber meget det gik godt til din samtale, krydser fingre for dig og ønsker dig al held og lykke

:iloveyou: Rikke

0

Del dette indlæg

hold da op, du er da effektiv lea, man bliver jo helt forpustet.

Dejligt at få mere styr på Næsbyholm, så føler man sig lidt roligere ()()

Håber meget det gik godt til din samtale, krydser fingre for dig og ønsker dig al held og lykke

:loveflag: Rikke

Jaaaa Rikke....nu rykker jeg nemlig :heppe: Jeg har nemlig også lige talt med præsten, der skal velsigne os...vi har aftalt møde, hvor vi skal få alle detaljer på plads.

Jeg krydser også fingre for jobbet...hvor kunne det være feeeedt!

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som nævnt et par gange igår og idag, var vi til møde på Næsbyholm Slot igår aftes.

Det startede lidt skidt; for det første kom vi for sent afsted fra København (jeg kunne ikke lige komme ud af prøverummet hos InWear), derefter gik vores GPS ned, så vi farede vild på Midtsjælland.

Alt i alt kom vi en time for sent, -men Stine var glad og smilende.

Vi snakkede lidt om, hvor i parken, velsignelsen skal foregå. På de billeder vi har set, foregår den ved springvandet lige uden for slottet med rød løber, vielelsesportal og så´en. -Sådan vil vi ikke have det, -det bliver lidt for meget centrum og amr. bridezilla over det. Derimod bestemte vi os for at blive viet under et stort, næsten 500 år gammelt egetræ i parken. Vi dropper den røde løber og portalen, og lader i stede egen danne rammen og taget om vores løfter til hinanden. Gæsterne kommer til at sidde i en halv- eller trekvart cirkel omkring os og præsten.

Derefter gik vi hele vores program igennem, -regnede ud, hvor meget serveringspersonale, vi skal bruge på de forskellige tidspunkter. Vi aftalte, hvad Stine skaffer til os, og hvad vi selv skal skaffe...

Vi var derude i 2½ time, og havde den fedeste fornemmelse i kroppen, da vi tog derfra...hende Stine kan sit kram!

:heppe:

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Held og lykke med arbejdet :heppe: på dig

Det lyder som om at noget af brizallaen er kommet tilbage -HAHA- Godt du har lidt overskud igen

Tark Sus -HAHA- -Ja, jeg har lidt mere overskud nu...det giver også mere energi, at få styr på nogle af tingene...

:iloveyou:

hej Lea

Hold da helt BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIB hvor er det flasker blevet flotte .....

generelt så er din tråd bare SÅ gennemført .........og man blir da helt forpustet af at følge med alle dine  -HAHA-  fede ideer.....

()()  Marie

Hej Marie

Ihh, mange tak :bearhug:

Og mht det der med at blive forpustet af en tråd...lige netop sådan har jeg det med din...

()()

0

Del dette indlæg

Det er næste det mest romantiske jeg kan tænke mig! Vi er heller ikke sådan nogle vi-kan-godt -li-at-være-i-centrum-mennesker, så jeg synes det lyder så perfekt. Jeg er sleet ikke misundelig ()()

Sødeste Lea - det kan da kun blive en helt perfekt dag med alt det dejlige i har planlagt.. :loveflag:

:iloveyou: Anne - der ærger sig over hun ikke har et 500 år gammelt egetræ i baghaven

0

Del dette indlæg

Nu er jeg lidt træt af, at jeg aldrig kan huske, at min huskeseddel er på side 3...er sikker på, at jeg nemmere kan huske, at den er på siden 18 :loveflag: -or not! -Her er den i hvert fald, så er den ikke så langt væk, når den skal opdateres....

Min huskeseddel...påfyldes henad vejen...

Overordnet:

Rådhus er booket til kl. 9.30

Lokation Næsbyholm Slot

Fotograf Min svoger Torbjörn, der er fotograf på Expressen

Transport Bliver nok ikke nødvendig, da fest og vielse er samme sted

Overnatning Næsbyholm Slot

Oprydning og rengøring Næsbyholm Slot

Blomster: Overordnet for alle blomster, er, at jeg bare ønsker mig hvide callaer

Brudebuket

Brudpigebuket

Blomsterkrans til Klara

Knaphulsblomster til Jan, Knud, Rudi & Torbjörn

Blomster til bordene Det skal være nogle grønne planter i potter. -Gerne nogle, der kan plantes ud i haven, så vi altid kan mindes vores bryllup

Administrativt:

Gæsteliste Tjek

Indbydelser Tjek

Frimærker til indbydelser

Vielseshæfter Tjek

Ønskeliste Den bliver jo aldrig færdig...or?

Gavekoordinator Dropper vist sådan een..

Hjemmeside Jow, den er der skam...der er bare ikke rigtigt noget på..

Bordplan Fååårk, den får vi aldrig til at gå op

Velkomstsang "Den första gång jag såg dig"

Velbekommesang bettevibsen har digtet en rigtig god en til os. Mel: Papegøjen fra Amerika

Gæstebog

Bordhæfter Tjek

Gæstegaver/bordkort Tjek på en proto

Gaveliste

Takkekort + frimærker

Fotoalbum

Scrapbog

Vielse:

Ægteskabserklæring

Bestil plads på Rådhuset nemlig! Borgmesteren er booket til 9.30

Snak med præsten Skal til møde med ham 21. april

Vielsesmusik Tjek! -En saxofonist fra Come Together

Oppynting i slotsparken Eller ikke...den er sikkert smuk i sig selv

Udvælg salmer/sange "Hvad er det min Marie","Du kom med alt det, der var dig", "Det er så yndigt" og "Fly me to the moon"

Middagen:

Toastmaster Thomas

Velkomst drinks Champagne

Serveringsdamer Nogle fra Næsbyholm Slot

Forret Det styrer Leif (gl. kollega)

Hovedret Det styrer Leif (gl. kollega)

Dessert

Dessertvin Yirkes! -Men pyt, der er jo nogen, der vil ha det sprøjt

Dinnermusik Tjek! -En pianist fra Come Together

Drikkevarer (Vin, sodavand, øl)

Kaffen:

Bryllupskage Anjah har tilbudt sin ekspertise :iloveyou:

Kaffe + te + mælk og sukker.

cognac og likør til kaffen Samme kommentar som dessertvinen...

Festen:

Natmad Hmm, måske noget mexicansk. -Det er i hvert fald let at forberede i god tid

Sprut

Engangsglas til øl og sodavand + navnemærkater

Dansemusik Come Together

Musik på CD til når bandet er taget hjem

Pynt mm. til festen:

Engangskameraer Tjek

Duge Der er kun hvide duge på slottet...overvejer lidt at sy nogle naturfarvede

Servietter

Tandstikker

Lys

Hjertestjernekastere

Picnic-brunch:

Mad Næsbyholm styrer det

DrikkeNæsbyholm styrer det

Oprydning Næsbyholm styrer det

Rød og hvidternede tæpper

Lea:

Kjole + Kjole tilretning Kjole købt

Underskørt til kjolen Lejes

Strømper/strømpebukser Tror, at jeg dropper dette punkt

Sko

Strømpebånd Samme kommentar som dessertvinen og cognac´en

Undertøj

Smykker Or not, jeg er ikke en smykkepige

Slør Tjek

Hårpynt

Sjal / Cape

Noget nyt, lånt, blåt, gammelt

Æske til brudekjole

Frisør Er bestilt...både til selve dagen og til prøveopsætning Makeup Tjek

Negle Unique nails, Blegdamsvej

Jan:

Jakkesæt

Skjorte

Manchetknapper

Sko

Strømper (evt. 2 par)

Slips, pastrong e.lign.

Undertøj

Æske til ringene

Frisør

Indgravering i vielsesringe

Paraply

Klara:

Kjole Er købt...men tvivler på, at hun kan passe den til august

Sko

Til overnatning og dagen efter:

Tøj

Sko

Bøjle, pose til kjolen og Jans tøj

Toiletsager

Efter brylluppet:

Få brudebuketten presset til min MS-ramme

Rensning af kjole og jakkesæt

Fremkaldelse af billeder

Giv meddelelse om evt. navneændring til arbejdspladsen, banken, i passet ovs.

Gave til toastmaster, Karin + andre, der har hjulpet

...har jeg glemt noget piger? :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer