yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er så smukt!! Jeg prøvede et sæt magen til - men blev for nærig - for en gangs skyld!! (sagde til mig selv, at det "nok ville blive for varmt".... -HAHA-  -HAHA- )

:)  Masol

flot, flot undertøj, men ja.. jeg ville nok også være for nærig -HAHA- måske kan det, som du nævner, købes billigere i usa, det er da værd at undersøge

GP Rikke

Fårk, hvor er det mange penge (1900 kr for et sæt undertøj)...jeg har googlet lidt på nogle amerikanske sider for at finde en bedre pris, -men Marie Jo har på en eller anden måde været smarte nok til, at sættet bliver solgt for nærmest den samme pris worldwide...i hvert fald, hvad jeg kan se. -Hvis nogle er gode til det med at finde priser, må I meget gerne forsøge. Modellen hedder Amalfi og er fra Marie Jo :o Jeg har også forsøgt ebay.de...

:)

-HAHA-  smag med hensyn til undertøj - jeg er også en af de mange der har købt Marie Jo - heldigvis kan vi altid bruge det bagefter, så det er sgu prisen værd

Ja, det er rigtigt, at det kan bruges bagefter...men 1900 kr!!! -Det er lidt for vildt. Heldigvis sagde Jan, at hvis det er det undertøj, jeg vil ha, så skal jeg købe det...vil dog stadig forsøge at finde en bedre pris...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hey smukke

Det er bare en vildt flot corsage du har prøvet! Kan godt forstå du er helt vild med den..  :hearts:

Jeg kan godt følge dig i det med bridezilla-showet. Nogle gange kan det blive liiige en tand for meget.

Heldigvis er der jo så mange andre spændende ting i dit liv GP

Kæmpe  :o - Anne

Ja, der sker sg mange ting for tiden...vores nye trappe blev sat op igår, og idag kommer køkkenet nok på plads (og kan forhåbentlig tages i brug om 2-3 uger, når bordpladen er bestilt og ankommet)

Nu har vi også haft besøg af svigermekanikken i 2 weekender i træk...det har hjulpet en del :)

Ha en rigtig dejlig søndag søde Anne :)

0

Del dette indlæg

Kanon lækker tråd med rigtig meget inspiration  GP

Utrolig at jeg først har set den nu... :)

Det undertøj er bare vildt flot  :heppe:

Tak...jeg er glad for at høre, at andre kan blive inspireret af min tråd...jeg er jo blevet inspireret af mange andres planlægning herinde...

:o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej 

Det lyder jo fantastisk, håber at i får en dejlig dag. Flot kjole, ja jeg har jo så valgt den samme( skal giftes den 23/4-05).

:heppe: Held og lykke

Tak...og det bliver fantastisk, -det er jeg heldigvis ikke i tvivl om. Brylluppet bliver helt i Jans og min ånd...

Og kjolen....ja, hvad kan jeg sige andet end, at du har en fantastisk smag :)

Held og lykke til dig også

:o

0

Del dette indlæg

Liiiiiige noget helt andet end bryllup; om mindre end en time skal jeg til afhøring på politigården ang. en voldssag, som jeg er vidne til. Jeg ved, at tiltalte skal afhøres umiddelbart efter mig, så jeg møder ham helt sikkert...er det normalt?

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Liiiiiige noget helt andet end bryllup; om mindre end en time skal jeg til afhøring på politigården ang. en voldssag, som jeg er vidne til. Jeg ved, at tiltalte skal afhøres umiddelbart efter mig, så jeg møder ham helt sikkert...er det normalt?

-HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

hvor ubehageligt, tænker på dig og håber det bedste :)

De kan da ikke være så uprofessionelle, at du nærmest skal konfronteres med ham i døren, ja jeg ved det ikke, men sidder og tænker at det da må være normal procedure, at vidner ikke skal konfronteres med gerningsmanden

Mange tanker og :) fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Jeg kan ikke forstå du skal give 1900 for undertøjet, jeg gav kun 1735 for bh, g streng, strømper og strømpebånd- købte det i kbh på strøget og jeg ved man kan købe det via nettet også..............

Hmm, det kan jeg nu ikke forstå, men jeg må bare lede videre...hvilken butik, købte du dit i?

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Tak søde Rikke :)

Det gik hurtigt hos politimanden (som i øvrigt var et HUG :bearhug: ). Så tiltalte var ikke ankommet, da jeg igen forlod stationen...det er jeg lidt glad for :toot:

Tak for dine tanker Rikke...

:balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lea

Sikke noget ØV! - altså at du skulle på politistationen. Så var det da altid noget at politimanden var et HUG :toot: Jeg mener nu også at tiltalte kommer ind et andet sted end vidner

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Sikke noget ØV! - altså at du skulle på politistationen. Så var det da altid noget at politimanden var et HUG :balloon: Jeg mener nu også at tiltalte kommer ind et andet sted end vidner

Ja, det var lidt øv...

Nej, tiltalte kommer ind nøjagtigt det samme sted som vidnerne. -Der er ikke andre muligheder på vores station...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Sikke noget ØV! - altså at du skulle på politistationen. Så var det da altid noget at politimanden var et HUG :toot: Jeg mener nu også at tiltalte kommer ind et andet sted end vidner

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det var lidt øv...

Nej, tiltalte kommer ind nøjagtigt det samme sted som vidnerne. -Der er ikke andre muligheder på vores station...

<{POST_SNAPBACK}>

Nå nej, jeg glemte lige at du jo også kommer fra en lille by på landet :bearhug: Bare du kom igennem det :balloon:

0

Del dette indlæg

Jeg er mega nysgerrig. Kunne desværre ikke selv komme til brudemødet. Hvad er det for nogle flasker I skriver om og hvad skal de bruges til???

Hej Gitte!

Flaskerne er vandflasker, som jeg laver nye etikketter til...billeder kommer forhåbentlig inden længe...

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

ja, det er desværre kutyme :)

Tak søde Rikke :balloon:

Det gik hurtigt hos politimanden (som i øvrigt var et HUG :toot: ). Så tiltalte var ikke ankommet, da jeg igen forlod stationen...det er jeg lidt glad for :toot:

Tak for dine tanker Rikke...

<{POST_SNAPBACK}>

men dejligt at du slap for at møde ham - og ikke så ringe med en lækker politimand *savle smiley*

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Stine...dejligt med lidt juridsk ekspertise :balloon:

Og ja, han var fandme lækker (dog ikke i uniform)...hvis ikke, jeg havde Jan, ville jeg ikke kunne svare for følgerne...(noget mærkeligt noget at skrive her i et BRYLLUPSFORUM :balloon: )

0

Del dette indlæg

ja, men at samle lidt appetit udenfor hjemmets fire vægge er jo ikke ulovligt :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Kigge ude .... spise hjemme :balloon: Man kan jo ikke undlade at kigge, bare fordi man skal giftes dør ens HUG-radar jo ikke. Jeg mener vores kommende mænd kigger jo også, jeg vil først bliver nervøs hvis han lod vær! :balloon:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer