yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har lige fundet en smart måde, at dekorere baren på (sålænge det holder...) -Frossen vodka!

Copy/paster lige fra Martha Stewart:

Frozen Vodka

A bottle of icy vodka makes a dramatic bar decoration when it’s encased in a frozen layer of colorful flowers and fruit.

Place a full bottle into a fully opened cardboard half-gallon milk carton. Insert flowers or thinly sliced fruit (we’ve used nasturtiums, lemons, and limes) around the bottle, filling one third of the carton. Pour water into the container, just covering the fruit and flowers. Place the carton upright in the freezer. When the liquid is completely frozen, add another layer of fruit and very cold water, and freeze. Repeat, filling and freezing a third of the carton at a time, which prevents all the fruit and flowers from floating to the top until the water reaches the bottle’s neck. Remove from the freezer when it’s time to serve the vodka: Cut away the milk carton with a utility knife; wrap a dinner napkin around the bottle’s base, and serve the vodka with slices of lemon zest tied in knots.

MUMS! -Siger jeg bare *slikker mig om munden-ikon*

post-10235-1109785464.jpg

post-10235-1109785488.jpg

0

Del dette indlæg

Nu tror jeg, at jeg har fundet ud af, hvad der skal ske med min buket efter brylluppet (igen med hjælp fra Martha S.)

Copy/paste:

Pressed Bouquet

Traditionally, a bride selects a few flowers from her bouquet to press and put in the back of the wedding album. But there is no need for the blossoms to remain hidden away when they can easily be framed for display.

After the wedding, select the flowers that look their freshest, and press them for 1 to 2 weeks. Cut mat board to fit your picture frame, and lay it flat on a work surface. Arrange the blooms on the board, then carefully affix each with a bit of craft glue. Let dry, and place in frame.

:jul11:

post-10235-1109786304.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lea, Lea, Lea! Jeg er rystet... altså på den "fede" måde. :heppe: Det er helt igennem vanvittig fantastisk det hele - invitationen - ja, det er et kapitel for sig! Suverænt, vil jeg kalde det!!!

Og så er det lidt pudsigt, for havde vi ikke fået lov at holde vores fest på Kastellet, så havde vi valgt Næsbyholm Slot!!! Der er så smukt!!

Jeg glæder mig til at læse meget mere!!

Men NB - hvor er din kjole blevet af???

Hov!!! Den var jo på side 1!!! Undskyld - den er meget smuk!!

Knus Masol

Redigeret af masol
0

Del dette indlæg

Lea, Lea, Lea! Jeg er rystet... altså på den "fede" måde. :heppe:  Det er helt igennem vanvittig fantastisk det hele - invitationen - ja, det er et kapitel for sig! Suverænt, vil jeg kalde det!!!

Og så er det lidt pudsigt, for havde vi ikke fået lov at holde vores fest på Kastellet, så havde vi valgt Næsbyholm Slot!!! Der er så smukt!!

Jeg glæder mig til at læse meget mere!!

Men NB - hvor er din kjole blevet af???

Hov!!! Den var jo på side 1!!! Undskyld - den er meget smuk!!

Knus Masol

Ihh tak skal du ha Masol.

Ja, der er så smukt på Næsbyholm...glæder mig også til, at vi forhåbentlig snart skal derud igen og planlægge i detaljer...

:)

0

Del dette indlæg

Ja Lea, jeg har skamrost dine indbydelser andetsteds -HAHA- men jeg vil da gerne atter engang sige: fantastisk flot arbejde :)

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Det har jeg også, men jeg gentager gerne mig selv -HAHA-:griner:--HAHA--HAHA- Det er et kanont stykke arbejde du har lagt i jeres invitationer osv. og det skinner 100% igennem. Totalt gennemført!!!

Du giver os andre sved på panden :griner:- Altså på den gode måde

KH

Sus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja Lea, jeg har skamrost dine indbydelser andetsteds -HAHA- men jeg vil da gerne atter engang sige: fantastisk flot arbejde :)

:bearhug: Rikke

Det har jeg også, men jeg gentager gerne mig selv -HAHA-:griner:--HAHA--HAHA- Det er et kanont stykke arbejde du har lagt i jeres invitationer osv. og det skinner 100% igennem. Totalt gennemført!!!

Du giver os andre sved på panden :griner:- Altså på den gode måde

KH

Sus

Ihh Sus, du skulle bare vide, hvor meget sved på panden, I har givet mig gennem de sidste par måneder, hvor jeg overhovedet ikke har følt, at jeg har haft styr på noget....men udover sveden, har I jo også givet mig inspirationen!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Lea, det er en genial ide med brudebuketten, vil gerne bevare min, men synes de der buede glasmontrer er så mormor agtige -HAHA- Tak for den gode ide :bearhug: din tanker om bardekoration er genial, dit bryllup bliver simpelthen så tjekket -HAHA-

:griner:- Rikke

Jeg tror også lige at jeg nupper ideen med blomster-billedet. Hvad sku vi gøre uden dig  :) .

:griner:- Anss - som fluks er på vej til Martha Stewarts hjemmeside for at blive ligeså inspireret som Lea

Jeg har haft en masse tanker om, hvad jeg skulle gøre ved min buket efter brylluppet...jeg er ikke til tørrede blomster...overhovedet (overhørte faktisk engang hvor Lars Hjortshøj lavede sjov med bøsser og deres hang til tørrede blomster...det skal lige siges, at Klaus Bondam også var der, -så den var nok møntet på ham)

Nå men summa summarum; min buket kunne jo også blive lagt på min fars grav...men det ville næsten være spild af blomster, da det ikke er stedet, hvor min far er (i mit hovede), han er nemlig i mit hjerte.

Da jeg igår så ovenstående idé hos MS, var jeg solgt!

-Og også mht vodkaen :drink2:

pssst...Anss, pas på..du bliver fanget på MS´s site..

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Lea... Det er garanteret Ulla Kiel i har snakket med... Ik`? Hun er Korsørs/Danmarks dårligste præst!

Hvis i alligevel beslutter jer for at have en bryllupskage så er jeg konditor og vil gerne hjælpe... Evt. en med LOVE RULES inskriptionen på og evt. blomster magen til din brudebuket.... Bare en ide...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja :bearhug: -Dejligt at høre fra dig! -Fik du min PM hvor jeg spurgte vedr. frisør og så´en..

Præsten som jeg snakkede med, var en kvindelig præst i Halskov Kirke...kan ikke huske, om hun hed Ulla Kiel...men pyhh, hun virkede ikke som et menneske, der lever i 2005... :angry1:

Så du er konditor? -Aij, hvor godt...det kunne godt være, at vi skulle benytte os af det. Har du nogle gode ideer til en bryllupskage, som ikke er så tung som de traditionelle (og uden marcipan..det kan jeg nemlig ikke li). Det kunne være helt vildt fedt med vores Love Rules tema på kagen....

0

Del dette indlæg

Blev lige lidt gen-inspireret af Anss...

Cherry Favors

Each of these pretty sacks holds a handful of juicy red cherries, the perfect snack to send home with guests after a garden reception or picnic shower. Buy a bunch of glassine bags, and snip the tops with scalloped scissors. Fill each bag with enough cherries, or any small fruit, so they peek out over the top. Turn in the corners underneath the bags to help them stand up. Display the finished bags on wooden crates set on a table near the exit.

post-10235-1109847704.jpg

0

Del dette indlæg

pssst...Anss, pas på..du bliver fanget på MS´s site..

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, man kan hurtigt blive fanget. "Heldigvis" så sørger kroen for pyntningen af bord mm. så det prøver jeg at blande mig udenom, selvom man hurtigt kan få en masse ideer...

Synes også at det er en god ide med vodka-flaskerne men den kan vi så heller ikke bruge :drink2: .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Det er bare så romantisk altsammen.. :hjerte:  :griner:-  Det bliver et rigtig drømmebryllup. Er vild med kjolen, indbydelserne, ja faktisk alt. Glæder mig til at læse og se mere..

:) Anne :bearhug:

Hej Anne

Tak! -Og ja, det bliver mit/vores drømmebryllup! -Pyhh, hvor jeg glæder mig!

:griner:-

0

Del dette indlæg

Hej Anja :griner:-  -Dejligt at høre fra dig! -Fik du min PM hvor jeg spurgte vedr. frisør og så´en..

Præsten som jeg snakkede med, var en kvindelig præst i Halskov Kirke...kan ikke huske, om hun hed Ulla Kiel...men pyhh, hun virkede ikke som et menneske, der lever i 2005... :angry1:

Så du er konditor? -Aij, hvor godt...det kunne godt være, at vi skulle benytte os af det. Har du nogle gode ideer til en bryllupskage, som ikke er så tung som de traditionelle (og uden marcipan..det kan jeg nemlig ikke li). Det kunne være helt vildt fedt med vores Love Rules tema på kagen....

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg fik din pm... Og så har du åbenbart ikke fået den jeg sendte tilbage.... Prøv Klippe atelieret i gågaden på korsørsiden.... Ved siden af legetøjsforretningen! De er virkelig gode...Skal selv derned på lørdag klokken 10. Hvis du bruger dem en dag så få Henriette til at klippe dig... Hun er bedst, og det er også hende der ejer forretningen.

Ja jeg har en masse idéer til lette bryllupskager og også uden marcipan.... Det kan vi sagtens finde ud af... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Det er bare så romantisk altsammen.. :hjerte:  -HAHA-  Det bliver et rigtig drømmebryllup. Er vild med kjolen, indbydelserne, ja faktisk alt. Glæder mig til at læse og se mere..

:) Anne :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anne

<{POST_SNAPBACK}>

You´re welcome honey

Synes lige du skal se dette René & Anne

Se lige brudekjoleprøvning..genkender du noget?? -HAHA-

:griner:- Anne -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Anja :griner:-  -Dejligt at høre fra dig! -Fik du min PM hvor jeg spurgte vedr. frisør og så´en..

Ja jeg fik din pm... Og så har du åbenbart ikke fået den jeg sendte tilbage.... Prøv Klippe atelieret i gågaden på korsørsiden.... Ved siden af legetøjsforretningen! De er virkelig gode...Skal selv derned på lørdag klokken 10. Hvis du bruger dem en dag så få Henriette til at klippe dig... Hun er bedst, og det er også hende der ejer forretningen.

Ja jeg har en masse idéer til lette bryllupskager og også uden marcipan.... Det kan vi sagtens finde ud af... :bearhug:

Hmm, mærkeligt med din PM...sender dig lige en rigtig mail senere idag (lige nu skal min datter nemlig til at bruge computeren)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Det er bare så romantisk altsammen.. :hjerte:  -HAHA-  Det bliver et rigtig drømmebryllup. Er vild med kjolen, indbydelserne, ja faktisk alt. Glæder mig til at læse og se mere..

:bearhug: Anne :griner:-

Hej Anne

You´re welcome honey

Synes lige du skal se dette René & Anne

Se lige brudekjoleprøvning..genkender du noget?? -HAHA-

-HAHA- Anne -HAHA-

Ehh, først kiggede jeg lige en ekstra gang, for du ligner min veninde fra Silkeborg heeelt vildt meget...men da hun blev gift for et år siden, er chancen nok ikke så stor.

Hvor er det nogle fine kjoler, du har valgt...ja, ikke svært at gætte, hvilken af dem, der er min favorit :hug:

Og dine sko...de er lige noget for mig! Rigtigt søde, og også anvendelige efter brylluppet!

Og jo, en ting mere, har vi tilfælles...nemlig, at vores gom fylder år på bryllupsnatten :)

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Ehh, først kiggede jeg lige en ekstra gang, for du ligner min veninde fra Silkeborg heeelt vildt meget...men da hun blev gift for et år siden, er chancen nok ikke så stor.

Hvor er det nogle fine kjoler, du har valgt...ja, ikke svært at gætte, hvilken af dem, der er min favorit -HAHA-

Og dine sko...de er lige noget for mig! Rigtigt søde, og også anvendelige efter brylluppet!

Og jo, en ting mere, har vi tilfælles...nemlig, at vores gom fylder år på bryllupsnatten :bearhug:

:boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det anede mig hvilken kjole du bedst kunne li´. Jeg kan afsløre at jeg har valgt samme kjole som dig....Det er da lidt sjovt at vi har lidt (meget) tilfælles.. :(

Glæder mig til at se mere på din tråd..

:boohoo: Anne :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer