yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ej hvor sjovt, har også lige bestilt pastillerne. Flot blærerække du og din svigerinde har fået lavet, det ser godt ud. Må jeg godt spørge dumt; hvor lang bliver pakken med 3 pastiller i, skal nemlig lige finde ud af om det kan være i min lille gavepose, hvis jeg putter tre i, eller om jeg skal nøjes med to???

:) Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg så det i din tråd :super:

Med tre pastiller er den 8,5 cm lang. Ellers kan du jo lave en anden indpakning. Jeg lavede 2 forskellige med tre pastiller i hver for lang tid siden, men Klara og Jan vlagte den med 3 på række.

Den første, jeg lavede, lettere at lave, da den ikke skal tapes og kun bindes et sted...og jeg synes faktisk også at den er rigtig sød. -Beklager den dårlige kvalitet.

<{POST_SNAPBACK}>

hey god ide, den er supersød, den kan jeg rigitg godt lide. Hvad skulle jeg snart gøre uden dig. 8,5 cm er nemlig lige lidt for lang, men det her er jo s..... smart

Takker ærbødigt

0

Del dette indlæg

ej hvor sjovt, har også lige bestilt pastillerne. Flot blærerække du og din svigerinde har fået lavet, det ser godt ud. Må jeg godt spørge dumt; hvor lang bliver pakken med 3 pastiller i, skal nemlig lige finde ud af om det kan være i min lille gavepose, hvis jeg putter tre i, eller om jeg skal nøjes med to???

Ja, jeg så det i din tråd :super:

Med tre pastiller er den 8,5 cm lang. Ellers kan du jo lave en anden indpakning. Jeg lavede 2 forskellige med tre pastiller i hver for lang tid siden, men Klara og Jan vlagte den med 3 på række.

Den første, jeg lavede, lettere at lave, da den ikke skal tapes og kun bindes et sted...og jeg synes faktisk også at den er rigtig sød. -Beklager den dårlige kvalitet.

hey god ide, den er supersød, den kan jeg rigitg godt lide. Hvad skulle jeg snart gøre uden dig. 8,5 cm er nemlig lige lidt for lang, men det her er jo s..... smart

Takker ærbødigt

No worries mate :super: Jeg var også noget ærgelig over, at jeg blev nedstemt herhjemme...

:super:

0

Del dette indlæg

Jeg har leget lidt med bordplaner idag. Godt nok er mine fødder med på billedet, og godt nok kan I ikke se navnene omkring tallerkerne og reklamen...men I kan nok fornemme, hvordan opstillingen bliver.

Jan og jeg skal sidde ved det lange bord (surprise!)...og ja, vi bliver 13 til bords :)

post-10235-1120577430.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor er du kommet langt! Allerede bordplan?

Super flot række af gaveposer! Og kan rigtig godt li gæstebogen... Hvordan ser de sider ud som gæsterne skal skrive på (tænker på - har du tegnet en ramme ind til billeder af dem, eller hvad?)

Knus

Maria

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er du kommet langt! Allerede bordplan?

Super flot række af gaveposer! Og kan rigtig godt li gæstebogen... Hvordan ser de sider ud som gæsterne skal skrive på (tænker på - har du tegnet en ramme ind til billeder af dem, eller hvad?)

Knus

Maria

Tjah, bordplanen er foreløbig...men nu har alle gæsterne jo meldt tilbage, så kan jeg ligeså godt lave den.

Og ja, der kommer rammer i gæstebogen. Skiftevis øverst på siden og nederst på siden, så bogen ikke bliver monstertyk i toppen og helt flad i bunden.

Tak for roserne!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige siddet den sidste time med min übermaid/veninde/ kosmetolog/polterabendplanlægger i røret

Vi prøver at få lidt styr på alle mine tider hos hende inden brylluppet...pyyhh, det er ikke helt let.

Hun fortalte, at hun i et halvt år har forsøgt at lokke mig til Kbh en lørdag, så hun kunne holde polterabend. -Men hver eneste gang har jeg forpurret hendes planer.

For et par uger siden fik jeg at vide, at Jans venner holder polterabend for ham den 6. august. I og med, at vi har ønsket os at blive poltet samme dag, blev jeg nødt til at bytte nogle weekender med Klaras far, så mine veninder også havde mulighed for at polte mig den dag...Jeg var i den forbindelse ret så træt af Jans venner, fordi de havde planlagt en polterabend for Jan helt uden at tænke på, at Klara måske ville være hjemme...og uden at tænke på, at mine veninder måske planlagde noget i samme weekend...FÅRK, det er rodet det her, men jeg håber, at I fanger noget af det...

Nå men summa summaru er, at min veninde fortalte mig, at det overhovedet ikke kunne lade sig gøre for drengene at afse tid til at starte og slutte sammen...og det er også okay, for egentlig skal vi jo ikke have nogen indflydelse på vores polterabend...men jeg gad bare godt, at de havde lyttet lidt til vores ønske alligevel. Vores ønske bunder bla i, at der nu er så kort tid til brylluppet, at hvis vi skulle poltes to forskellige weekender, går der 2 weekender ud af vores kalender, hvor vi kunne ordne de sidste ting. En anden grund til vores ønske er, at Jan og jeg ikke har kendt hinanden i så lang tid, så der er mange af hinandens venner, vi ikke når at møde før brylluppet....en polterabend ville være en god anledning.

What the fuuck! -Jeg ved nu, at jeg skal poltes den 13. august, da der ikke rigtigt er andre muligheder.... :) så kommer jeg ikke til globryllup hos Rikke :)

Nu ved jeg det heldigvis...så kan jeg jo bare planlægge at være færdig med alt det, både Jan og jeg skal være med til inden.

Postet billede

0

Del dette indlæg

Åhh... Jeg forstår dine frustrationer mht. børn/poltes/sammen eller ej!

Vores ønske er også at vi mødes senere på aftenen alle sammen, netop så både gæsterne og os kan lære hinanden at kende.

Heldigvis har Mads helt tilfældigt fået fri i næste weekend (der var noget med en af de andre der ville have fri en hverdag istedet -Yeah right!) Mine forældre har bedt om lov til at tage pigerne med på camping selvsamme weekend. Og jeg har også fri. Så vi kan slet ikke gætte hvem der skal poltes næste weekend. (jeg tror næsten jeg bliver skuffet hvis ikke de kommer)

0

Del dette indlæg

hej smukke,

flot flot blærerække :)

og det lader til at I har styr på bordplanen - dejligt med endnu en ting der kan stryges fra 'to do' listen :super:

og ja, sikke noegt bøvl med polterabended, kan sagtens forstå at du er lidt træt af alt bytteriet for slet ikke at nævne din manglende deltagelse ved panterens bryllup

0

Del dette indlæg

Åhh... Jeg forstår dine frustrationer mht. børn/poltes/sammen eller ej!

Vores ønske er også at vi mødes senere på aftenen alle sammen, netop så både gæsterne og os kan lære hinanden at kende.

Heldigvis har Mads helt tilfældigt fået fri i næste weekend (der var noget med en af de andre der ville have fri en hverdag istedet -Yeah right!) Mine forældre har bedt om lov til at tage pigerne med på camping selvsamme weekend. Og jeg har også fri. Så vi kan slet ikke gætte hvem der skal poltes næste weekend. (jeg tror næsten jeg bliver skuffet hvis ikke de kommer)

Ih, du lyder som om, der er noget i gære hos jer :) -Det bliver spændende at se, om der sker noget...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej smukke,

flot flot blærerække  :)

Tak smukke-selv! :super:

og det lader til at I har styr på bordplanen - dejligt med endnu en ting der kan stryges fra 'to do' listen  :super:

Jah, så småt styr er der på den...jeg skal dog lige kigge lidt mere på den, så det ikke ender med, at nogle borde bliver mere party-agtige end andre...

og ja, sikke noegt bøvl med polterabended, kan sagtens forstå at du er lidt træt af alt bytteriet for slet ikke at nævne din manglende deltagelse ved panterens bryllup

Ja, det er sg lidt noget fåg...men håber lidt, at min veninde bluffer, -selvom jeg er ret sikker på, at hun ikke gør...

:super:

0

Del dette indlæg

De sidste par dage har Klara og jeg været alene hjemme. Jan er som sædvanlig på arbejde i Tyskland...denne gang helt nede ved den Schweiziske grænse. Klokken 5 i morges fik jeg en sms om, at han lige havde afsluttet dagens sidste møde og var på vej til hotellet.

Idag har han kun et møde, og kommer hjem i aften....uhhh, hvor jeg glææææder mig!

:hjerte:

0

Del dette indlæg

:) det var ærgeligt søde, havde ellers glædet mig til at se dig, men det kan du jo ikke gøre for. Forstår godt du er lidt ærgelig over at det ikke bliver samme weekend i skal poltes, der er jo en del at ordne op til brylluppet

Dejligt at Jan snart kommer hjem til dig og Klara-pigen igen

0

Del dette indlæg

Ok nu er det vist på tiden at skrive en par linier - der sker bare så meget i din tråd hele tiden.

Flot blærrække - men er helt vildt med hele serien - design er bare super.

:):super::super::super:

Ja bordplan tager da former, kan man bare håbe at i snart får alle tilbagemeldninger.

Det med Polterabend er lidt trist - men nu da i begge vide dato, kan i plane de sidste ting måske alligevel - og du har da styr på tingene.

Dejlig at Jan kommer hjem til jer ien - men han er sikker træt - det lytter som en hård omgang med møder.

Håber i forsætter begge med den sædvanlige glade og positiv stemning som vi hering altid fornemmer fra dig.

:) søde, Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det igen blevet tid til at flytte listen. -Her er den i hvert fald, så er den ikke så langt væk, når den skal opdateres....

Min huskeseddel...påfyldes henad vejen...

Overordnet:

Rådhus Tjek

Lokation Tjek

Fotograf Tjek

Overnatning Tjek

Oprydning og rengøring Tjek

Blomster: Overordnet for alle blomster, er, at jeg bare ønsker mig hvide callaer

Brudebuket

Brudpigebuket

Blomsterkrans til Klara

Knaphulsblomster til Jan, Knud, Rudi & Torbjörn

Blomster til bordene Tjek

Administrativt:

Gæsteliste Tjek

Indbydelser Tjek

Frimærker til indbydelser Tjek

Vielseshæfter Tjek

Ønskeliste Tjek

Hjemmeside Tjek

Bordplan Tjek

Velkomstsang Tjek

Velbekommesang Tjek

Gæstebog Tjek

Bordhæfter Ikke helt tjek

Gæstegaver/bordkort Tjek Mangler indhold

Fotoalbum

Scrapbog

Vielse:

Ægteskabserklæring

Bestil plads på Rådhuset Tjek

Snak med præsten Tjek

Vielsesmusik Tjek

Udvælg salmer/sange Tjek

Middagen:

Toastmaster Tjek

Velkomst drinks

Serveringsdamer Tjek

Forret Tjek

Hovedret Tjek

Dessert Tjek

Dessertvin

Dinnermusik Tjek

Drikkevarer (Vin, sodavand, øl) 60 flasker lækker rødvin er indkøbt...og prøvesmagt *hik* + øl er indkøbt :drink2: Mangler hvidvin, vand og sprut

Kaffen:

Bryllupskage

Kaffe + te + mælk og sukker

cognac og likør til kaffen

Festen:

Natmad Hmm, måske noget mexicansk. -Det er i hvert fald let at forberede i god tid

Sprut

Engangsglas til øl og sodavand + navnemærkater

Dansemusik Tjek

Musik på CD til når bandet er taget hjem

Pynt mm. til festen:

Engangskameraer Tjek

Duge Der er kun hvide duge på slottet...overvejer lidt at sy nogle naturfarvede

Lys

Gæstegaver

Mintpastiller Tjek

Hjertestjernekastere

...og noget mere, kan bare ikke komme i tanke om noget...

Picnic-brunch:

Mad Tjek

DrikkeTjek

Oprydning Tjek

Rød og hvidternede tæpper

Lea:

Kjole + Kjole tilretning Kjole købt og tilrettet. Jeg skal hente den 29. juli

Underskørt til kjolen Lejes

Sko Tjek

Strømpebånd Tjek

Undertøj Tjek

Slør Tjek

Sjal / Cape Også her har Annen tilbudt sin hjælp. Er hun ikke bare dejlig?

Noget nyt, lånt, blåt, gammelt

Æske til brudekjole

Frisør Tjek

Makeup Tjek

Negle Unique nails, Blegdamsvej

Jan:

Jakkesæt Tjek

Skjorte Tjek

Manchetknapper Tjek, måske, jeg må nemlig ikke få noget at vide...

Sko Tjek

Strømper (evt. 2 par) Tjek

Slips, pastrong e.lign. Tjek

Undertøj

Æske til ringene

Frisør

Indgravering i vielsesringe

Paraply

Klara:

Kjole Tjek

Sko

Til overnatning og dagen efter:

Tøj

Sko

Bøjle, pose til kjolen og Jans tøj

Toiletsager

Efter brylluppet:

Få brudebuketten presset til min MS-ramme

Rensning af kjole og jakkesæt

Fremkaldelse af billeder

Gaveliste

Takkekort + frimærker

Giv meddelelse om evt. navneændring til arbejdspladsen, banken, i passet ovs.

Gave til toastmaster, Karin + andre, der har hjulpet

...har jeg glemt noget piger? :heppe:

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:toot: det var ærgeligt søde, havde ellers glædet mig til at se dig, men det kan du jo ikke gøre for. Forstår godt du er lidt ærgelig over at det ikke bliver samme weekend i skal poltes, der er jo en del at ordne op til brylluppet

:denmarkflag: Rikke

Ja, det er bare noget rigtigt møg. Jeg talte med veninden igen for lidt siden, og jeg lyttede virkelig intenst efter bluff i hendes stemme. -Men kunne ikke høre noget -HAHA-

:bearhug:

0

Del dette indlæg

-HAHA- det var ærgeligt søde, havde ellers glædet mig til at se dig, men det kan du jo ikke gøre for. Forstår godt du er lidt ærgelig over at det ikke bliver samme weekend i skal poltes, der er jo en del at ordne op til brylluppet

:denmarkflag: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er bare noget rigtigt møg. Jeg talte med veninden igen for lidt siden, og jeg lyttede virkelig intenst efter bluff i hendes stemme. -Men kunne ikke høre noget ()()

<{POST_SNAPBACK}>

så må det blive en anden god gang ()()

:toot: Rikke

0

Del dette indlæg

Ok nu er det vist på tiden at skrive en par linier - der sker bare så meget i din tråd hele tiden.

Flot blærrække - men er helt vildt med hele serien - design er bare super.

Tak :bearhug: Det varmer mig rigtigt meget, at du synes det Sandra :toot:

Ja bordplan tager da former, kan man bare håbe at i snart får alle tilbagemeldninger.

Nemlig, og vi har alle tilbagemeldinger, så bordplanen skal bare lige diskuteres med Jan, før den er endelig!

Det med Polterabend er lidt trist - men nu da i begge vide dato, kan i plane de sidste ting måske alligevel - og du har da styr på tingene.

Ja, jeg er ærligt talt noget pissed over Jans venner...ikke at de ikke går med på vores ideer, men at de overhovedet ikke har tænkt på Klara i deres planlægning.

Og ja, heldigvis har jeg styr på det meste nu... ()()

Dejlig at Jan kommer hjem til jer ien - men han er sikker træt - det lytter som en hård omgang med møder.

Håber i forsætter begge med den sædvanlige glade og positiv stemning som vi hering altid fornemmer fra dig.

:denmarkflag: søde, Sandra

Jah, jeg saaaaavner ham! -Nu må han godt komme hjem!

Tusind tak for dine søde ord Sandra... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Pludselig tænker jeg...

Husker du overhovedet at holde ferie? Sikke dog et arbejde du har gang i for øjeblikket -HAHA-

Men det ser f***** godt ud  :denmarkflag:

:toot:

Ferie?? Que? Det bliver ikke i år. Denne sommer bygger vi hus til langt ud på natten... og planlægger bryllup i de trætte timer om dagen...

Tak for dine roser! -De varmer...-meget!

0

Del dette indlæg

Det ser rigtig godt ud, Lea.. Styr på det!

Hvaffor noget mexicansk natmad tænker du på... Chili con carne eller noget?

KNus

Maria

Tak :denmarkflag:

Jeps, lige præcis Chili con carne. Det er så let at lave, det kan fryses ned, og det er let at servere...OG SÅ SMAGER DET TILMED GODT!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer