yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Hej Lea

:) smuk frisure. Men hvordan skal dit slør sidde (jeg har læst at du ikke nåede at modtage det, så du kunne få det med til frisøren) Men skal det sidde i nakken eller over hele håret eller ????

Og sikke nogle nødder der er ansat på det rådhus.  :angry1:

Håber virkelig for dig, at alting flasker sig. Imellemtiden får du et par af dem her.

:boohoo:  :boohoo:  :boohoo:  -HAHA-

For at starte med det sidste; ja, de er fandme nogle knoldsparkere på rådhuset. -Jeg kan bare ikke gøre andet nu, end at håbe på det bedste.

Og tak for roserne til min frisure. :) Det varmer meget, at andre også synes, at det er en fed frisure.

Sløret skal sidde ca sådan her:

post-10235-1121688720.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var forbi vores blomsterhandler idag. Han er lidt af en oplevelse; superbøsse (på den fede måde) med alt, hvad det indebærer af løse håndled og ssstemte s´er.

For det første fik jeg booket en tid, hvilket var ret heldigt, at jeg fik gjort nu. Han sagde nemlig "jeg bliver ssssimpelt hen ssså busssted, når jeg har lavet to bryllupper på een weekend. Jeg lægger jo ssså meget af mig sselv i ssssådan en vigtig buket".

Men nu har jeg altså booket...så kommer vi til det sjove. Jeg fortalte ham, at jeg ønsker mig calla´er...også i Klaras blomsterkrans. Det mente han ikke ville gå, for kransen ville blive alt for stor og tung til sådan en lille pige. I stedet foreslog han at lave en let løvkrans med cremefarvede bånd i, som ender med at "falde" ned af ryggen.

DET LYDER HELT VILDT KÆRT! -det er bare det rigtige til min lille pige. Udover blomsterkransen får hun en kopi af min buket, bare mindre.

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder rigitg fedt med sessens blomsterkrans og dine buket ønkser

forstår godt du er hidsig på det rådhus, sikke nogle klovne, håber snart du får en afklaring.

Lea, lige en tanke, når sløret sidder så højt, vil det så ikke komme til at dække meget af din superflotte frisure???

:boohoo: Rikke

0

Del dette indlæg

Lyder rigitg fedt med sessens blomsterkrans og dine buket ønkser Nemlig!

forstår godt du er hidsig på det rådhus, sikke nogle klovne, håber snart du får en afklaring.Nemlig!

Lea, lige en tanke, når sløret sidder så højt, vil det så ikke komme til at dække meget af din superflotte frisure???Jow, det har du nok ret i. Men der er 2 ting med i mine overvejelser; for det første var jeg bare lækrest med sløret højt, for det andet er sløret 2 meter langt, så jeg tvivler på, at jeg har det på ret lang tid...og så har jeg jo to ting at vise frem -mit slør og bagefter mit hår  :boohoo:

:boohoo: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jan bibbede for 10 minutter siden og sagde, at han var på vej hjem. Så jeg har lige haft lidt travlt med at pille frisuren ud af håret...

103 hårnåle og 3 elastikker

Hold da op, og der bliver ved med at falde hårnåle ud fra gemte steder i mit hår...hmm, må hellere gå i bad, inden han dukker op, så resten af frisuren kan blive vasket ud!

:byebye:

0

Del dette indlæg

Sikke en masse der er sket, Lea... Jeg tager lige og kommenterer det hele på en gang..

Hold da hest :horse: hvor er det en super lækker frisure! Hvor ser du skøn ud!!! Nøj hvor jeg glæder mig til at se den færdige pakke!... hvilket fører mig til et meget vigtigt punkt som du har glemt på din tjek-liste: Efter brylluppet: Fortælle og vise billeder på Bryllupsklar!!

Men sikke nogle okkoe-nokker (et herligt ord, der bliver brugt alt alt for lidt) på det rådhus... AAAAAARGH hvor er de for meget! De har bare at rette sig ellers er vi nogle stykker der ikke har noget i mod at køre syd-vest på og give bøllebank :slag: :slag: :slag:

Og :boohoo: hvor jeg grinede af din beskrivelse af blomsterhandleren - nåee, hvor er han nuttet, sådan at lægge sin sjæl i bukketten :boohoo:

Masser af :boohoo: herfra Midtsjælland

0

Del dette indlæg

Sikke en masse der er sket, Lea... Jeg tager lige og kommenterer det hele på en gang..

Ak ja...sådan er det at have ferie, -og Klara er på ferie + Jan på arbejde. Så kan jeg altså ikke samle mig til ret meget andet end bryllup -HAHA-

Hold da hest  :horse:  hvor er det en super lækker frisure! Hvor ser du skøn ud!!! Nøj hvor jeg glæder mig til at se den færdige pakke!... hvilket fører mig til et meget vigtigt punkt som du har glemt på din tjek-liste: Efter brylluppet: Fortælle og vise billeder på Bryllupsklar!!

Jeg er også ret glad for min superfede frisure!

Og jeps, du kan tro, at I får læst, vist og fortalt fra den 27. august...og sikkert i laaaaaaaaaaaaang tid efter :boohoo:

Men sikke nogle okkoe-nokker (et herligt ord, der bliver brugt alt alt for lidt) på det rådhus... AAAAAARGH hvor er de for meget! De har bare at rette sig ellers er vi nogle stykker der ikke har noget i mod at køre syd-vest på og give bøllebank  :slag: :slag: :slag:

:heppe: :heppe: Maria, talskvinde for BK´s tæskehold :heppe: :heppe:

YOU GO GIRL :ryger:

Ja altssså blomsssterhandleren...= en totaloplevelse! :hjerte:

:boohoo: fra V.S til M.S :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hej søde lea

Hold BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIB hvor ser du bare overdrevet lækker ud med den fritz.....den er bare sååååå :boohoo: smuk til dig....

Hold da helt op nogle nokkefår dem fra Korsør rådhus :angry1: :angry1: håber de får fingeren ud og finder en der kan vie jer kl 9:30 som der var aftalt fra start :angry1: :angry1: med mindre de gerne vil ha Briziila tæsnkeholdet på besøg.... :fight:

Lyder rigtig sødt med den krans til Lille Klara..... hun blir lige så sød og smuk som sin moar... :hearts: :hearts:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde lea

Hey søde-selv Marie -HAHA-

Hold BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIB hvor ser du bare overdrevet lækker ud med den fritz.....den er bare sååååå  :boohoo: smuk til dig....

Mange tak Mariepigen...hvor er du bare sød :boohoo:

Hold da helt op nogle nokkefår dem fra Korsør rådhus :angry1:  :angry1:  håber de får fingeren ud og finder en der kan vie jer kl 9:30 som der var aftalt fra start  :angry1:  :angry1:  med mindre de gerne vil ha Briziila tæsnkeholdet på besøg.... :fight:

:heppe: Maria & Marie udnævnes hermed til CHEERLEADERS for BK´s tæskehold :heppe:

Lyder rigtig sødt med den krans til Lille Klara..... hun blir lige så sød og smuk som sin moar... :hearts:  :hearts:

Ja, jeg er også helt vild med ideen...hun bliver bare så fin! :hjerte:

0

Del dette indlæg

LEA - DU ER FOR SUPER SPRØD med det hår.

Jeg er helt vild med det. Hvem der bare havde dine ansigttræk og kunne bærer at have håret sådan.

Er du SINDSSYG hvor er du LÆKKER !!!

For pokker - er helt rundtosset

Årh tark Christina! Du er simpelt hen så sød! -Du som selv har et totalt misundelsesværdigt udseende...TAK!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOLD DA OP...dit hår er smukt..! Uhh hvem der bare havde den længde!!

Du bliver jo bare hammer smækker!!!  :heppe:

KH M  :boohoo:

Årh, mange tak Malou! Det var rigtigt sødt sagt :boohoo:

Sandt at sige, var jeg for et døgn siden meget i tvivl om, hvordan mit hår skulle sidde (løst vs. opsat). Men nu er jeg bare overhovedet ikke i tvivl mere...og det er fedt!

0

Del dette indlæg

Godmorgen Lea

Håber snart du hører fra Rådhuset

og så er det jo  i morgen, sesse barnet kommer hjem -HAHA-

()() Rikke

Godmorgen Rikke :lol:

Ja, jeg har allerede tjekket postkassen 3 gange idag..men stadig ingen post...

Og Nøjh, hvor jeg glæder mig til i morgen. Jeg har aldrig savnet nogen så meget, som jeg har savnet min lille solstråle de sidste 10 dage...jeg vil ALDRIG undvære hende så længe igen...

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har længe været noget frustreret over, at jeg aldrig kan finde det, som jeg lige skal bruge i min tråd. Så nu har jeg taget konsekvensen og brugt et par timer på at lave index i første indlæg...

()()

<{POST_SNAPBACK}>

WAUUUW Sikke et arbejde :) men hvor gør det det nemmere at overskue din tråd :boohoo:

Jeg håber du snart høre fra rådhuset - ellers må vi jo sende Jacob der over og love dem bøllebank hvis de ikke snart gi´r dig svar :lol:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Puuuuha, det må ha' taget lang tid at lave det index!? Men super god idé - især når din tråd vokser med 3-4 sider om dagen! ()()

Først og fremmest: Hvad sker der dog for det rådhus? Hader sådan nogle uorganiserede steder!!! Håber det løser sig....

Dernæst: WAUH, en frisure! Indtil videre har jeg ellers også syntes, at du skulle ha' håret løst (ala det billede hvor du har slør på), men den opsætning klæ'r dig altså virkelig godt. Den er helt klart en prinsesse-mor værdig!! :jupi:

0

Del dette indlæg

WAUUUW Sikke et arbejde ()() men hvor gør det det nemmere at overskue din tråd :boohoo:

Tak Sus. -Ja, det gør det langt nemmere...jeg blev så irriteret hver gang, jeg lige skulle bladre tilbage for at finde noget, og så læse 10 sider igennem, før det dukkede op...

Jeg håber du snart høre fra rådhuset - ellers må vi jo sende Jacob der over og love dem bøllebank hvis de ikke snart gi´r dig svar :lol:

:)

Ja, det blev så ikke idag, jeg hørte fra dem. Måske du skulle begynde at forberede Jacob på en tur i fællessekretariatet...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Super idé med det index.........

Tak søde Trisse :lol:

Og så lige det aller vigtigeste..........

For F*** sake hvor er du smuk med den frisure. Man kan jo blive helt betaget af at kigge på de billeder, for din udstråling og den frisure er intet mindre end fantastisk.

Knus Trisse ()()

Åh, hvor er du sød :) -Jeg er bestemt også glad for frisuren...håber, at min frisør kan lave samme nummer igen om en god måneds tid...

Dine ord varmer bare så meget. Tusind tak for dem -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer