yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Vedr. bordplanen. Kan I ikke lave no-smoking under middagen? Ved ikke om I eller de fleste af gæsterne ryger, men vi havde valgt at gøre middagen og festen i middageslokalet røgfri, da jeg ikke så godt tåler røg og da der ikke var ret mange rygere. Og alle havde sagt at det ville folk blive sure over og det ville ødelægge festen, men det gjorde det ikke. Rygerne gik ud på den tilstødende terrasse mens de røg og alle hyggede sig.

Undskyld sidespringet til vores fest, men kan det mon være en mulighed? Så ser folk hende ikke ryge og I andre skal ikke "lide" under det.

Hej Gitte :hug:

Vores lokaler er sådan, at det ikke generer med røg, så vi vil ikke lave middagen røgfri. -Jeg har før været til bryllup som ryger, og jeg ved, hvor irriterende det er, hele tiden at skulle ud.

Jeg tror bare, at hun må tage de kommentarer, hvis der kommer nogle...det er hun vel også vant til som gravid ryger.

:bud:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wooowww hvor bliver dit hår bare flot  :heppe: 

Jeg er bare helt vild med den opsætningen...-håber det er ok jeg stjæler et billede eller to!!!???  :huh:

Hej Karina!

Tak skal du ha :) -Du stjæler bare de billeder, du har lyst til...det er mig en ære, at du kan bruge dem til inspiration!

:lol: Synes det var en fed mail du sendte til Jan... Nu kan han da ikke gå helt gal i byen  :lol:  :lol:

Nej, det håber jeg sg heller ikke! -Og det tror jeg faktisk heller ikke...han er som sagt ikke helt tryg ved blomstersituationen, så jeg tror, at han holder sig til mine guidelines...

Øvvv kender godt det med en storrygende gravid kvinde... Det ser altså bare ikke godt ud  :(  Vi har selv en i vennekredsen, hun fødte i januar og pulser bare løs og det gør hendes mand for den sags skyld også... :banned:

Nu er jeg godt nok selv ryger, MEN jeg er ikke gravid og har ingen børn, og en ting er helt sikkert... Den dag jeg finder ud af jeg er gravid, så stopper jeg. Mit barn skal IKKE lide under mine laster... bare min mening  -HAHA-

:hug: Karina

Det ER nemlig så ucharmerende med en gravid ryger...men det er hendes valg, og det har jeg ikke lyst til at beskytte hende imod.

Tak for alle dine søde kommentarer!

:)

0

Del dette indlæg

Så har jeg snakket med littlebrother - godt nok på vej til Ålborg med FCK bussen, så han var lettere bedugget.

han sagde han gerne vil lave jeres petit four og I skal regne med max 10 kroner stykket.

Han vil lave det således at han laver fire forskellige slags, sådan at hver gæst kan få en af hver.

Skulle hilse og sige følgende: "Jeg er helt sikkert til at forhandle med i morgen"

Det er simpelt hen så sødt af ham :) -Jeg tror bare, at det bliver for dyrt så. Vi har fået tilbud fra en konditor, der vil lave dem til 4 kroner stykket...de smager måske ikke ligeså godt som din brors, men her til sidst, må vi passe lidt på budgettet (der allerede er overskredet med 40.000 kr :angry1: )

Hils ham og sig mange tak for tilbuddet!

:hug:

0

Del dette indlæg

Godmorgen lea

Så er sessen hjemme, skønt hvad???

hm ja de andre har sagt de kloge ord, ja jeg mener heller ikke i skal bøvle med at lave alting om, hun må tage de kommentarer der kommer.

det handler for mig også om at vi som brude gerne vil have det skal være en fantastisk fest hvor alle er glade, morer sig og hvor alle sidder ved et godt bord. men... vi har skabt de perfekte rammer, mere kan vi ikke gøre, så er det op til folk selv at asørge for den gode stemning og det gode humør

:hug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen, kloge Anne har jo allerede sagt det der skal siges, I kan ikke gøre alle tilfredse og ja, hun har selv valgt det og det bliver nok ikke første gang hun bliver udsat for fordomme (efter min mening med rette, at ryge mens man er gravid er bare ikke så smart! i mangel af bedre ord, selvom smart ikke er så super) så ja, sæt hende som I oprindeligt havde planlagt - og brug ikke mere energi på at tænkte på havd andre vil tænke pga. hendes rygning!

Jeg er helt enig Stine. Det er nemlig rigtigt usmart, at være gravid ryger...og vi har også bestemt os for, at vi ikke vil tækkes folks dårlige vaner mere end, hvad vi selv har af dårlige vaner. Så hun bliver siddende!

0

Del dette indlæg

Godmorgen lea

Så er sessen hjemme, skønt hvad???

hm ja de andre har sagt de kloge ord, ja jeg mener heller ikke i skal bøvle med at lave alting om, hun må tage de kommentarer der kommer.

det handler for mig også om at vi som brude gerne vil have det skal være en fantastisk fest hvor alle er glade, morer sig og hvor alle sidder ved et godt bord. men... vi har skabt de perfekte rammer, mere kan vi ikke gøre, så er det op til folk selv at asørge for den gode stemning og det gode humør

:hug: Rikke

Godmorgen søde Rikke!

Ja, Sessen er hjemme. Hun ligger og snorker endnu :) Det er simpelt hen så skønt! Hun må ikke være så lang tid hjemmefra igen før hun bliver 30 år, har jeg fortalt hende...og det synes hun, er helt fint! Jeg har tænkt mig at få hende til at skrive under på det i tre eksemplarer idag...

Du er så klog Rikke! -Vi skaber nemlig rammerne..så må folk selv sørge for at udfylde dem, som de nu synes...det kan jeg desværre ikke planlægge, hvordan de gør :angry1: :huh:

:)

0

Del dette indlæg

Så har jeg snakket med littlebrother - godt nok på vej til Ålborg med FCK bussen, så han var lettere bedugget.

han sagde han gerne vil lave jeres petit four og I skal regne med max 10 kroner stykket.

Han vil lave det således at han laver fire forskellige slags, sådan at hver gæst kan få en af hver.

Skulle hilse og sige følgende: "Jeg er helt sikkert til at forhandle med i morgen"

<{POST_SNAPBACK}>

Det er simpelt hen så sødt af ham :) -Jeg tror bare, at det bliver for dyrt så. Vi har fået tilbud fra en konditor, der vil lave dem til 4 kroner stykket...de smager måske ikke ligeså godt som din brors, men her til sidst, må vi passe lidt på budgettet (der allerede er overskredet med 40.000 kr :angry1: )

<{POST_SNAPBACK}>

No porbs - kan godt forstå man skal passe på monetos'ne..

Er selv i gang med at overskride budgetten, men Hr. Tilkommende ivrigt stå og råber: NEJ !!! i baggrunden, hver gang jeg foreslår noget

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op hvor sker der meget spændende i din tråd :bearhug:

Hehe...jow, her sker da lidt :bearhug:

super super smuk frisure den klæder dig bare for vildt :) 

Ih, mange tak marlene! Jeg er nu også glad for den :)

er glad for at høre at du har din sesse hjemme igen :)

:bearhug: Marlene

Ja, der er også bare SKØØØØNT!

Tak for dine søde kommentarer i min tråd Marlene :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det er simpelt hen så sødt af ham :bearhug: -Jeg tror bare, at det bliver for dyrt så. Vi har fået tilbud fra en konditor, der vil lave dem til 4 kroner stykket...de smager måske ikke ligeså godt som din brors, men her til sidst, må vi passe lidt på budgettet (der allerede er overskredet med 40.000 kr :angry1: )

:bearhug:

No porbs - kan godt forstå man skal passe på monetos'ne..

Er selv i gang med at overskride budgetten, men Hr. Tilkommende ivrigt stå og råber: NEJ !!! i baggrunden, hver gang jeg foreslår noget

Budgetter er til at lukke op og skide i!

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Hvor er det godt at høre sessen er kommet hjem til sin mor. :) Det er da  :bearhug: at du kan få hendes underskrift på hun ikke er så længe væk før hun bliver 30 - det skal du nok blive glad for når hun bliver teenager :bearhug:

Kan I hygge jer - og god weekend

JA! Det er fandme godt, at hun er hjemme!

Mangler stadig underskriften...men den kommer her en af dagene!

Har tænkt meget på dig Sus...håber, at du er okay?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har tænkt meget på dig Sus...håber, at du er okay?

Hej Lea

Jeg tror jeg er ok, jeg har ikke haft maridt eller noget. Det kan være det kommer senere, hvem ved. Men jeg er ok, sådan umiddelbart :)

Tak for tankerne :bearhug:

Det er jeg glad for at høre søde...

0

Del dette indlæg

Hey Smukke....

Nu har jeg endelig taget mig sammen til at få taget de billeder af sjalet. Sorry det tog så lang tid. Er liidt hængt op lige nu....

Men her er det så. Jeg har prøvet at tage fra lidt forskellige vinket, så man kan se at se changerer. Ved ikke om det er lykkedes helt :bearhug:

:bearhug: Anne

post-11015-1122207656.jpg

post-11015-1122207672.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det igen blevet tid til at flytte listen. -Her er den i hvert fald, så er den ikke så langt væk, når den skal opdateres....

Min huskeseddel...påfyldes henad vejen...

Overordnet:

Rådhus Don´t mention the War :bearhug:

Lokation Tjek

Fotograf Tjek

Overnatning Tjek

Oprydning og rengøring Tjek

Blomster: Blomsterhandler booket.

Overordnet for alle blomster, er, at jeg bare ønsker mig hvide callaer

Brudebuket

Brudpigebuket

Blomsterkrans til Klara

Knaphulsblomster til Jan, Knud, Rudi & Torbjörn

Blomster til bordene Tjek

Administrativt:

Gæsteliste Tjek

Indbydelser Tjek

Frimærker til indbydelser Tjek

Vielseshæfter Tjek

Ønskeliste Tjek

Hjemmeside Tjek

Bordplan Tjek

Velkomstsang Tjek

Velbekommesang Tjek

Gæstebog Tjek

Bordhæfter Ikke helt tjek

Gæstegaver/bordkort Tjek

Fotoalbum

Scrapbog

Vielse:

Ægteskabserklæring Tjek

Bestil plads på Rådhuset Tjek

Snak med præsten Tjek

Vielsesmusik Tjek

Udvælg salmer/sange Tjek

Middagen:

Toastmaster Tjek

Velkomst drinks

Serveringsdamer Tjek

Forret Tjek

Hovedret Tjek

Dessert Tjek

Dessertvin

Dinnermusik Tjek

Drikkevarer (Vin, sodavand, øl) 60 flasker lækker rødvin er indkøbt...og prøvesmagt *hik* + øl er indkøbt :drink2: Mangler hvidvin, vand og sprut

Kaffen:

Bryllupskage

Kaffe + te + mælk og sukker

cognac og likør til kaffen

Festen:

Natmad Hmm, måske noget mexicansk. -Det er i hvert fald let at forberede i god tid

Sprut

Engangsglas til øl og sodavand + navnemærkater

Dansemusik Tjek

Musik på CD til når bandet er taget hjem Tjek

Pynt mm. til festen:

Engangskameraer Tjek

Duge Der er kun hvide duge på slottet...overvejer lidt at sy nogle naturfarvede

Lys Tjek

Gæstegaver

Mintpastiller Tjek

Stjernekastere Tjek

Rosenblade Tjek -bestilt hos Something Blue

Velkomstsang Tjek -Vi skal bare lige hugge om sv/da

Digt Tjek

Picnic-brunch:

Mad Tjek

DrikkeTjek

Oprydning Tjek

Rød og hvidternede tæpper

Lea:

Kjole + Kjole tilretning Kjole købt og tilrettet. Jeg skal hente den 29. juli

Underskørt til kjolen Lejes

Sko Tjek

Strømpebånd Tjek

Undertøj Tjek

Slør Tjek

Sjal / Cape Også her har Annen tilbudt sin hjælp. Er hun ikke bare dejlig?

Noget nyt, lånt, blåt, gammelt

Æske til brudekjole

Frisør Tjek

Makeup Tjek

Negle Unique nails, Blegdamsvej

Jan:

Jakkesæt Tjek

Skjorte Tjek

Manchetknapper Tjek, måske, jeg må nemlig ikke få noget at vide...

Sko Tjek

Strømper (evt. 2 par) Tjek

Slips, pastrong e.lign. Tjek

Undertøj

Æske til ringene

Frisør

Indgravering i vielsesringe

Paraply

Klara:

Kjole Tjek

Sko Tjek

Til overnatning og dagen efter:

Tøj

Sko

Bøjle, pose til kjolen og Jans tøj

Toiletsager

Efter brylluppet:

Få brudebuketten presset til min MS-ramme

Rensning af kjole og jakkesæt

Fremkaldelse af billeder

Gaveliste

Takkekort + frimærker

Giv meddelelse om evt. navneændring til arbejdspladsen, banken, i passet ovs.

Gave til toastmaster, Karin + andre, der har hjulpet

...har jeg glemt noget piger? :heppe:

0

Del dette indlæg

Jeg synes din liste er ved at være komplet. Den er bare cool med efter-bryllupet-listen. Jeg er ikke engang begyndt at tænke på de ting der kommer EFTER bryllupet endnu. HJÆLP Lea - jeg skal giftes om 6 dage :bearhug:

:bearhug: Anne

søde ven...alt det der efter brylluppet, skal du da slet ikke tænke på endnu!

Ja, 6 dage, det er jo helt vildt! -Jeg glæder mig sådan til at se dig! Det minder mig om, om du ikke lige smider en adresse til min G.P.S, så vi kan dukke op til tiden?

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, så har de ringet fra kjolebutikken. Mit slør er kommet, og de ville lige høre, om de skulle sende det eller hvad :bearhug: Jeg kunne så fortælle, at jeg HAR været til prøveopsætning uden slør, så det var egentlig lige meget. -Jeg skal jo hente min kjole på fredag, så kan jeg bare få det med der...

Og idag har jeg igen ringet til Korsør Rådhus for at få dem til at forstå, at vi altså i marts havde aftalt vielse klokken 9.30 og ikke klokken 11, som de lige pludselig skrev til mig. Jeg havde allerede inden, jeg trykkede det sidste tal på telefonen pustet mig godt op, for nu måtte de da få fingeren ud... Men det var slet ikke nødvendigt, damen derinde (en ny) var smadder sød og fortalte, at det hele var i orden, så nu behøver jeg heldigvis ikke, at spekulere på det mere...

0

Del dette indlæg

Og idag har jeg igen ringet til Korsør Rådhus for at få dem til at forstå, at vi altså i marts havde aftalt vielse klokken 9.30 og ikke klokken 11, som de lige pludselig skrev til mig. Jeg havde allerede inden, jeg trykkede det sidste tal på telefonen pustet mig godt op, for nu måtte de da få fingeren ud... Men det var slet ikke nødvendigt, damen derinde (en ny) var smadder sød og fortalte, at det hele var i orden, så nu behøver jeg heldigvis ikke, at spekulere på det mere...

<{POST_SNAPBACK}>

Det var altid noget.. Men mon ikke du skal ringe og tjekke dem en uges tid inden.. Nu er det jo det kommunale ;)

B*, den tidligere skrankepave...

0

Del dette indlæg

Det var altid noget.. Men mon ikke du skal ringe og tjekke dem en uges tid inden.. Nu er det jo det kommunale ;)

B*, den tidligere skrankepave...

Jo, det lyder som en god idé...pyhh, jeg gider bare ikke flere problemer!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer