yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Hej Lea

Hvor er det dejligt for alle gæsterne sådan at få en OH prøve :) Sikke et scoop du fik der :jupi:

TILLYKKE MED -1 MÅNEDS DAGEN - hvor tiden flyver når man er i godt selskab :blush:

:blush:

Ja, jeg håber også, at gæsterne bliver glade for det...

Tak for tillykkeriet...det er jo helt vildt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg hentet min kjole. Jeg kørte fra Korsør til Randers i eftermiddags...og hele vejen havde jeg et rigtigt møgvejr at køre i. Ved Frederecia stod trafikken næsten helt stille pga regnen.

Hvis nogen af jer har en hvid eller grå bil, hvor tågebaglygterne ikke virker, så skal I altså ikke køre ud i sådan et vejr. De var nemlig umulige at se, og det var faktisk pisse farligt!

Nå, men det vigtigste var, at jeg fik hentet min kjole, slør og skørt...uhh, hvor bliver jeg fin! -Anita, som ejer Kennedys, skulle betjene mit kamera, men desværre var det løbet tør for batteri...æv! -Så no pictures!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

ØV - med kameraet og vejret :angry1: Vi er meget glade for at der ikke skete noget på denne tur over broen :blush:

Hvordan var kjolen så? Lige så smuk som du huskede den? Vi glæder os til at se når der engang kommer billeder :)

Kan du og Anne ha´ en dejlig dag i morgen, så håber vi på vejret holder :blush:

0

Del dette indlæg

Hej Lea

ØV - med kameraet og vejret :angry1: Vi er meget glade for at der ikke skete noget på denne tur over broen :super:

Hvordan var kjolen så? Lige så smuk som du huskede den? Vi glæder os til at se når der engang kommer billeder :super:

Kan du og Anne ha´ en dejlig dag i morgen, så håber vi på vejret holder :hug:

:(

Hehe...ja, heldigvis var der ikke noget mærkeligt på broen denne gang...udover regn regn regn.

Kjolen var skøøøn. -Det var godt nok svært at få den af igen...I luve it!

()()

0

Del dette indlæg

sikke noget æv med billederne  :tosset:

men er enig emd sus i, at godt der ikke skete noget (og ingen faldende køer)

:hug:

SUPER møg, med det kamera... :angry1:

Og ja, ret fedt, at køerne holdt sig væk fra motorvejen denne gang ()()

:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv med kameratet - men det vigtigste er at du kom godt frem og tilbage i alt det regn. Og at du nu endelig har din smukke kjole derhjem. Nu er dte jo heller ikke så lang tilbage til vi ser billeder af frisur, slør kjole i det hele. Den sidste måned skal nok går stærk.

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

ej hvor øv med kameraet... men hvor må det være dejligt at få sin smukke kjole hjem ....

Det med køer på vejen .... jaja den oplevede vi i går på vej hjem fra Millepigens bryllup ......der var en transportvogn der var væltet og så rendte der en tyr ude i midder rabatten ..... :angry1: men der skete ik noget med nogen af de to dyr der var indblandet ... men transportvognens ene side var total smadret ....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv med kameratet - men det vigtigste er at du kom godt frem og tilbage i alt det regn. Og at du nu endelig har din smukke kjole derhjem. Nu er dte jo heller ikke så lang tilbage til vi ser billeder af frisur, slør kjole i det hele. Den sidste måned skal nok går stærk.

:) Sandra

Ja, jeg tror også, at det hele kommer til at gå stærkt nu...ferien er så småt ved at være slut, og jeg skal starte på nyt job...

:hug:

0

Del dette indlæg

ej hvor øv med kameraet... men hvor må det være dejligt at få sin smukke kjole hjem ....

Det med køer på vejen .... jaja den oplevede vi i går på vej hjem fra Millepigens bryllup ......der var en transportvogn der var væltet og så rendte der en tyr ude i midder rabatten ..... :angry1:  men der skete ik noget med nogen af de to dyr der var indblandet ... men transportvognens ene side var total smadret ....

Hold da op! Sikke en forskrækkelse. Jeg er glad for at der ikke skete noget med nogen... :hug:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får fnidder af mit vægelsind!

I dag skal Jan til blomsterhandleren og bestille brudebuket mm... og selvfølgelig kommer jeg i tvivl her i sidste øjeblik!

Skal callaerne være hvide eller mørkelilla? -Hvis der nu skal brombær i, som jeg godt kunne tænke mig (altså de grønne umodne, som ikke smitter af på kjolen), så vil det nok være sk_ _ _ flot i en mørkelilla buket.... :tosset: Jeg hader at være i tvivl...

0

Del dette indlæg

I dag skal Jan til blomsterhandleren og bestille brudebuket mm... og selvfølgelig kommer jeg i tvivl her i sidste øjeblik!

Skal callaerne være hvide eller mørkelilla? -Hvis der nu skal brombær i, som jeg godt kunne tænke mig (altså de grønne umodne, som ikke smitter af på kjolen), så vil det nok være sk_ _ _ flot i en mørkelilla buket.... :tosset: Jeg hader at være i tvivl...

<{POST_SNAPBACK}>

Godmorgen smukke

Uha jeg forstår godt dine tanker. Det er super svært at begrænse sig. lidt ligesom når man står i den fedeste skobutik http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif nå ja måske ikke det bedste eksempel men du forstår sikkert min pointe :)

Mht callaerne er det kun dig der kan afgøre det, men personligt er jeg mest til de hvide callaer, synes de er mere stilede og tjekkede ... øh lyder det mærkeligt, det er nok det bedste jeg kan forklare det

men... husk ligemeget havd du vælger, er det DIG der er i 100% fokus, ikke buketten. Selffølgelig ser man også den smukke buket, men slet ikke i samme omfang som man lægger mærke til den super smukke brud - nemlig dig

:blush: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ohh det er ikke nemt - men det skal nok blive flot. Jeg hælder da også mere til hvide callaer til bryllup, og sunes de udmodene brombær passer da også perfekt til hvide callaer - der er jo også mange hvide calla buketter hvor der er grønt i.

Men håber du kan bestemme dig og være rolig og glad over dit valg. Jeg er sikker på selve dagen bliver du glad for Jans valg.

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Godmorgen smukke

Uha jeg forstår godt dine tanker. Det er super svært at begrænse sig. lidt ligesom når man står i den fedeste skobutik :) nå ja måske ikke det bedste eksempel men du forstår sikkert min pointe :bearhug:

Mht callaerne er det kun dig der kan afgøre det, men personligt er jeg mest til de hvide callaer, synes de er mere stilede og tjekkede ... øh lyder det mærkeligt, det er nok det bedste jeg kan forklare det

men... husk ligemeget havd du vælger, er det DIG der er i 100% fokus, ikke buketten. Selffølgelig ser man også den smukke buket, men slet ikke i samme omfang som man lægger mærke til den super smukke brud - nemlig dig

:blush: Rikke

Ohh det er ikke nemt - men det skal nok blive flot. Jeg hælder da også mere til hvide callaer til bryllup, og sunes de udmodene brombær passer da også perfekt til hvide callaer - der er jo også mange hvide calla buketter hvor der er grønt i.

Men håber du kan bestemme dig og være rolig og glad over dit valg. Jeg er sikker på selve dagen bliver du glad for Jans valg.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Sandra

Hmm, det er ikke nemt. Lige nu er jeg mest til de mørkelilla med brombær. Er lidt bange for, at det hele bliver for hvidt...

:mar:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer