yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Puuuuha, det må ha' taget lang tid at lave det index!? Men super god idé - især når din tråd vokser med 3-4 sider om dagen!  ()()

Ja, det tog lang tid, men jeg er glad for, at jeg fik det gjort nu...jo længere tid, jeg ventede med at lave det, jo flere sider skulle jeg jo bare igennem... :)

Først og fremmest: Hvad sker der dog for det rådhus? Hader sådan nogle uorganiserede steder!!! Håber det løser sig....

Ja, helt ærligt! -Det virker nemlig totalt uorganiseret. Hende, jeg snakkede med igår, startede først med at sige, at de ikke tjekkede op på aftaler, der var lavet andre steder end på deres kontor...-Og hvad er det lige, jeg kan bruge det til? -Jeg ringer jo bare til rådhuset og beder om at snakke med en, der har med vielser at gøre...om det er det ene eller andet kontor, eller flere kontorer, der har med vielser at gøre, så bliver de da nødt til at sammenkøre kalenderne :angry1:

Dernæst: WAUH, en frisure! Indtil videre har jeg ellers også syntes, at du skulle ha' håret løst (ala det billede hvor du har slør på), men den opsætning klæ'r dig altså virkelig godt. Den er helt klart en prinsesse-mor værdig!!  :jupi:

Tak for roserne til min frisure. -Ja, jeg havde jo også for flere måneder siden bestemt mig for løst hår...men er glad for, at jeg ombestemte mig...jeg tror simpelt hen, at det bliver for varmt.

Tak Anne-Mette for dine varmende ord :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber du snart høre fra rådhuset - ellers må vi jo sende Jacob der over og love dem bøllebank hvis de ikke snart gi´r dig svar :lol:

()()

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det blev så ikke idag, jeg hørte fra dem. Måske du skulle begynde at forberede Jacob på en tur i fællessekretariatet...

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skal nok gøre ham opmærksom på problemstillingen når han kommer hjem :boohoo: så må vi jo sende ham der over og udlevere de :slag: hvis de ikke vender tilbage imorgen :boohoo:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg håber du snart høre fra rådhuset - ellers må vi jo sende Jacob der over og love dem bøllebank hvis de ikke snart gi´r dig svar :boohoo:

()()

Ja, det blev så ikke idag, jeg hørte fra dem. Måske du skulle begynde at forberede Jacob på en tur i fællessekretariatet...

Jeg skal nok gøre ham opmærksom på problemstillingen når han kommer hjem :boohoo: så må vi jo sende ham der over og udlevere de :slag: hvis de ikke vender tilbage imorgen :blush:

-HAHA-

GREAT :fight:

:lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en liste.. Du er for vild.

Sad lige og læste andensteds at du er bridezilla.. Ja, det er ikke noget nyt ;) men for at komme til sagen så skrev du noget i stil med:

"Men det går vel over om 1½ måneds tid"

Vil bare fortælle at jeg blev helt trist med tanken om at du forsvinder om så kort tid.

Synes det er ret uretfærdigt, for hvem skal så komme med de fede kommentarer og få mig til at smile, grine, hulke og i det hele taget gøre BK til et lidt federe sted ??

Ville bare lige udtrykke min utilfredshed og forventer du kigge rforbi en gang i mellem...

0

Del dette indlæg

Sad lige og læste andensteds at du er bridezilla.. Ja, det er ikke noget nyt ;) men for at komme til sagen så skrev du noget i stil med:

Vil bare fortælle at jeg blev helt trist med tanken om at du forsvinder om så kort tid.

Synes det er ret uretfærdigt, for hvem skal så komme med de fede kommentarer og få mig til at smile, grine, hulke og i det hele taget gøre BK til et lidt federe sted ??

Ville bare lige udtrykke min utilfredshed og forventer du kigge rforbi en gang i mellem...

fuldstændig enig! skal vi ikke lave en klub for "behold lea på BK"???

0

Del dette indlæg

Tak snuske! :heppe:

Hvor er du sød! ()() Jeg bliver skam også...jeg har ihvert fald ikke planer om andet...men det, jeg mente var, at jeg nok ikke er så meget bridezilla om 1½ måned. -Alligevel bliver jeg...jeg kan jo ikke undvære jer skønne chicks -bridezillas or not.

0

Del dette indlæg

fuldstændig enig! skal vi ikke lave en klub for "behold lea på BK"???

Tak Sandra ()() I slipper altså heller ikke for mig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Tak snuske! :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er du sød! ()() Jeg bliver skam også...jeg har ihvert fald ikke planer om andet...men det, jeg mente var, at jeg nok ikke er så meget bridezilla om 1½ måned. -Alligevel bliver jeg...jeg kan jo ikke undvære jer skønne chicks -bridezillas or not.

<{POST_SNAPBACK}>

PYHA... Det var rart at høre.. Hurra for det

Jeg har lige forsøgt at hive fat i min kære broder - troede jo han var på job (havde liiiige glemt han har en uges mere ferie)

Så det blev noget med at ringe på mobilen og han så bare knaldede røret på - Søster bør ikke ringe før efter 13 på fridage.. UPS

Men har sendt ham en sms, så regner med at have svar inden for de næste par timer ang. jeres petit four

0

Del dette indlæg

PYHA... Det var rart at høre.. Hurra for det

Jeg har lige forsøgt at hive fat i min kære broder - troede jo han var på job (havde liiiige glemt han har en uges mere ferie)

Så det blev noget med at ringe på mobilen og han så bare knaldede røret på - Søster bør ikke ringe før efter 13 på fridage.. UPS

Men har sendt ham en sms, så regner med at have svar inden for de næste par timer ang. jeres petit four

Ihh, det lyder godt Christina... :) Hehe...ja, man skal jo værne om sine morgener, -kender det, er nemlig også lige vågnet selv...

()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lea...hvor er dit index bare super KUUUL!!!. Det er virkelig ()()

Og hvor ser du dog bare (også) smuk ud med den frisure. Den er helt fantastisk og jeg kan godt forstå du er tilfreds. Den er rigtig smuk, og med dig som hovedets ejer kan det ikke blive smukkere. Du ståler jo også på billedet. Især det hvor du er færdig.

DU BLIVER BARE SÅ SMÅK!!! :hearts:

Og hvor jeg glæder mig til at se Jan ryge bagover og lave en dobbelt Frederik -HAHA-

:) Anne - der savner et jetfly som kan transpotere hende til Korsør på 10 min.

0

Del dette indlæg

Lea...hvor er dit index bare super KUUUL!!!. Det er virkelig  ()()

Og hvor ser du dog bare (også) smuk ud med den frisure. Den er helt fantastisk og jeg kan godt forstå du er tilfreds. Den er rigtig smuk, og med dig som hovedets ejer kan det ikke blive smukkere. Du ståler jo også på billedet. Især det hvor du er færdig.

DU BLIVER BARE SÅ SMÅK!!! :hearts:

Og hvor jeg glæder mig til at se Jan ryge bagover og lave en dobbelt Frederik :lol:

Tusind tak dejlige Anne! :boohoo: Det varmer rigtigt meget...mere end du aner!

:) Anne - der savner et jetfly som kan transpotere hende til Korsør på 10 min.

Ja, helt ærligt! -Det ville sg ikke være af vejen! Savner dig!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Vi har fundet et dilemma ved bordplanen...og vi kan bare ikke løse det :angry1:

En af Jans venners kæreste, har vi mødt en gang. Hun er til brylluppet højgravid (37. uge), og hun er storryger ()() Vi ved, at alle i selskabet vil se ned på hende pga hendes røg sammen med maven....og det vil sikkert påvirke stemningen ved det bord, hun skal sidde ved.

Vi hverken kan eller vil gå ind og finde en "beskyttelsesplads" til hende, for der er jo ingen, der ikke vil se ned på hende.

Sandt at sige havde vi det også selv meget dårligt med at se, at hun sad og tændte den ene smøg med den anden, da de var her på besøg for nogle uger siden...sådan noget kan jeg bare slet ikke ha!

:tosset:

0

Del dette indlæg

En af Jans venners kæreste, har vi mødt en gang. Hun er til brylluppet højgravid (37. uge), og hun er storryger :)  Vi ved, at alle i selskabet vil se ned på hende pga hendes røg sammen med maven....og det vil sikkert påvirke stemningen ved det bord, hun skal sidde ved.

Vi hverken kan eller vil gå ind og finde en "beskyttelsesplads" til hende, for der er jo ingen, der ikke vil se ned på hende.

Sandt at sige havde vi det også selv meget dårligt med at se, at hun sad og tændte den ene smøg med den anden, da de var her på besøg for nogle uger siden...sådan noget kan jeg bare slet ikke ha!

<{POST_SNAPBACK}>

Årh Lea - det er en svær situation....Jeg kan heller ikke for godt ha når en gravid ryger gennem hele graviditeten..På den anden side kan jeg godt forstå du gerne vil have hun også skal få en god aften.

På den tredje side har hun jo selv valgt at ryge selv om hun ergravid, så hun må jo kende fordommene. Fra os selv ved jeg også at man ikke kan tage hensyn til ALLE, så egentlig tor jeg bare jeg ville la bordplanen være. For som du selv skriver vil der nok ikke være et sted hvor hun er bedre "sat" end andre...

()() Anne - der også savner Lea-pigen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vedr. bordplanen. Kan I ikke lave no-smoking under middagen? Ved ikke om I eller de fleste af gæsterne ryger, men vi havde valgt at gøre middagen og festen i middageslokalet røgfri, da jeg ikke så godt tåler røg og da der ikke var ret mange rygere. Og alle havde sagt at det ville folk blive sure over og det ville ødelægge festen, men det gjorde det ikke. Rygerne gik ud på den tilstødende terrasse mens de røg og alle hyggede sig.

Undskyld sidespringet til vores fest, men kan det mon være en mulighed? Så ser folk hende ikke ryge og I andre skal ikke "lide" under det.

0

Del dette indlæg

Så har jeg snakket med littlebrother - godt nok på vej til Ålborg med FCK bussen, så han var lettere bedugget.

han sagde han gerne vil lave jeres petit four og I skal regne med max 10 kroner stykket.

Han vil lave det således at han laver fire forskellige slags, sådan at hver gæst kan få en af hver.

Skulle hilse og sige følgende: "Jeg er helt sikkert til at forhandle med i morgen"

0

Del dette indlæg

Wooowww hvor bliver dit hår bare flot :heppe:

Jeg er bare helt vild med den opsætningen...-håber det er ok jeg stjæler et billede eller to!!!??? :)

-HAHA- Synes det var en fed mail du sendte til Jan... Nu kan han da ikke gå helt gal i byen -HAHA-:)

Øvvv kender godt det med en storrygende gravid kvinde... Det ser altså bare ikke godt ud :) Vi har selv en i vennekredsen, hun fødte i januar og pulser bare løs og det gør hendes mand for den sags skyld også... :banned:

Nu er jeg godt nok selv ryger, MEN jeg er ikke gravid og har ingen børn, og en ting er helt sikkert... Den dag jeg finder ud af jeg er gravid, så stopper jeg. Mit barn skal IKKE lide under mine laster... bare min mening :)

:bearhug: Karina

0

Del dette indlæg

En af Jans venners kæreste, har vi mødt en gang. Hun er til brylluppet højgravid (37. uge), og hun er storryger :)  Vi ved, at alle i selskabet vil se ned på hende pga hendes røg sammen med maven....og det vil sikkert påvirke stemningen ved det bord, hun skal sidde ved.

Årh Lea - det er en svær situation....Jeg kan heller ikke for godt ha når en gravid ryger gennem hele graviditeten..På den anden side kan jeg godt forstå du gerne vil have hun også skal få en god aften.

På den tredje side har hun jo selv valgt at ryge selv om hun ergravid, så hun må jo kende fordommene. Fra os selv ved jeg også at man ikke kan tage hensyn til ALLE, så egentlig tor jeg bare jeg ville la bordplanen være. For som du selv skriver vil der nok ikke være et sted hvor hun er bedre "sat" end andre...

:hug: Anne - der også savner Lea-pigen

Søde Anne... :)

Jeg tror, at det bliver sådan som du beskriver, at vi gør! -Hun har nemlig selv valgt det...

:huh:

0

Del dette indlæg

jamen, kloge Anne har jo allerede sagt det der skal siges, I kan ikke gøre alle tilfredse og ja, hun har selv valgt det og det bliver nok ikke første gang hun bliver udsat for fordomme (efter min mening med rette, at ryge mens man er gravid er bare ikke så smart! i mangel af bedre ord, selvom smart ikke er så super) så ja, sæt hende som I oprindeligt havde planlagt - og brug ikke mere energi på at tænkte på havd andre vil tænke pga. hendes rygning!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer