yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Well, mens jeg fuldede mig igår, og sprang rundt på vulkaner i Kbh, var Jan fuldt ud beskæftiget med bryllup hele dagen! Han har lavet Chili Con Carne til vores natmad til 60 personer. -Jeg er stolt af ham....det var sejt!

Selv da jeg ringede efter ham ved 2-tiden, var han med det samme frisk nok til at køre 120 km ind efter mig, så jeg kunne komme hjem og sove rusen ud. Han er fandme for dejlig!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Well, mens jeg fuldede mig igår, og sprang rundt på vulkaner i Kbh, var Jan fuldt ud beskæftiget med bryllup hele dagen! Han har lavet Chili Con Carne til vores natmad til 60 personer. -Jeg er stolt af ham....det var sejt!

Selv da jeg ringede efter ham ved 2-tiden, var han med det samme frisk nok til at køre 120 km ind efter mig, så jeg kunne komme hjem og sove rusen ud. Han er fandme for dejlig!

Ja hold da op... Han lyder sørme sød... dejligt for jer...

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Han er sgu en skatter.. Igen: gift dig med ham !!!

Men han har jo oss den fede præmie at køre 120 km efter, selvom hun var ganske rundtosset i går.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-

Ja hold da op... Han lyder sørme sød... dejligt for jer...

:balloon:

Han er sgu en skatter.. Igen: gift dig med ham !!!

Men han har jo oss den fede præmie at køre 120 km efter, selvom hun var ganske rundtosset i går.

Han er nemlig en sød skatter! -Nåh ja...udover den rundtossede præmie, fik han jo også føromtalte hjerte... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Ih, hvor lyder det bare som en rigtig dejlig dag. Er der stadig stress på?

Ja, det var en skøn dag :balloon:

Og JA, der er stress på. Jeg ved ikke hvorfor, for jeg har jo alle mine lister. Jeg er bare så bange for at glemme noget...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde

Har lige været igennem de sidste MANGE sider for at kunne komme up to date. Håber du har kunnet styre dit kontrol gen, og bare rolig Jan og dig skal nok få den mest vidunderlige bryllupsdag, for med de kræfter og al den energi du har lagt i det, er jeg slet ikke i tvivl.

Sikke en polter abend. Kan huske jeg tænkte det samme. "tænk sig at ens veninder har planlagt alt dette bare for min skyld" - det er så dejlig en fornemmelse og bekræfter virkelig en i at der er nogle som elsker den man er.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Smukke

Jeg kommer til globryllup, men om gemalen og skrubben vil med må vi lige se på :carrot:

Bare lige lidt info - håber snart jeg får mere tid til jer alle sammen, jeg føler mig ederspændt bagud hele tiden :hug:

Håber du har det godt og ikke er alt for stresset så tæt på ;)

:bearhug::hug:

0

Del dette indlæg

:hug:

Du er sgu for griner, babe.

Glæder mig til at se dig LIVE på jeres STORE dag

Jep, nu er der ikke lang tid mere!!!!

Forstår godt at du glæder dig!

:hug: Nancy

Sikke et chok du gav mig Postet billede- Tænk jeg troede skisme da ikke at du skulle giftes...Postet billede

:hug:  :)

Jeg har næmest løbet herinde for at se hvad der var sket... :)

Det ved vi da godt, kan godt forstå du glæder dig

Knus Heidi

Hi hi.. Gik det lige op for dig ?? Du er sgu sød..  :)

:hug: Lambada Bamse

-HAHA-  -HAHA-  -HAHA-

Du er så sød Lea!

Men du fik da pulsen lidt op hos mig :hug:

Hehe...ingen skandaler her hos mig...endnu! (y)

Men FÅRK, hvor jeg glæder mig! -Og jeg er en kende stresset.

I weekenden holder vi bryllupsfri og tager i Lalandia....Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-Nåh ja...udover den rundtossede præmie, fik han jo også føromtalte hjerte... :hug:

så kan det jo slet slet ikke undre at han gerne kørte de 120 km - du alene er jo det værd og med hjertet :hearts: ja såh :hug: (her mangelr jeg Khios frække senge smiley)

Hehe...hvor er du god Stine :carrot:

0

Del dette indlæg

Hej søde

Har lige været igennem de sidste MANGE sider for at kunne komme up to date. Håber du har kunnet styre dit kontrol gen, og bare rolig Jan og dig skal nok få den mest vidunderlige bryllupsdag, for med de kræfter og al den energi du har lagt i det, er jeg slet ikke i tvivl.

Sikke en polter abend. Kan huske jeg tænkte det samme. "tænk sig at ens veninder har planlagt alt dette bare for min skyld" - det er så dejlig en fornemmelse og bekræfter virkelig en i at der er nogle som elsker den man er.

Sødeste Anja...hvor er det fedt at se dig i min tråd igen :hug:

Og ja, det skal nok blive en super dag...det er jeg heller i tvivl om. -Ville bare ønske, at jeg følte mig "klar"... :hug:

Og polterabend´en...den var bare helt perfekt! -Jeg kunne ikke ønske, at noget blev gjort anderledes...(udover, at jeg først fik min første R&C umiddelbart inden pinup billederne :champis2: )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer