yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

... der er ikke mange der kan være i tvivl om at Klara er din datter. Hun er da som snyt ud af næsen på sin mor http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

:mf_ind: HØRT! HØRT! :mf_ind:

Lige præcis det jeg også tænkte - en rigtig smækker-lækker-babe, som sin mor...

Fedt I havde en dejlig tur, Lea - og skønt at være tilbage i din tråd, søde... :champis2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... der er ikke mange der kan være i tvivl om at Klara er din datter. Hun er da som snyt ud af næsen på sin mor :balloons:

:mf_ind: HØRT! HØRT! :mf_ind:

Lige præcis det jeg også tænkte - en rigtig smækker-lækker-babe, som sin mor...

Fedt I havde en dejlig tur, Lea - og skønt at være tilbage i din tråd, søde... :champis2:

Tusind tak smukke Lise :)

Og hvor er det fedt, at se dig tilbage i min tråd :mf_ind: ...du er længe savnet!

:)

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Hej Lea

Hvor er det nogle dejlige billeder - godt at høre at jeres tur var så hyggelig ()() Bort set for det, der er ikke mange der kan være i tvivl om at Klara er din datter. Hun er da som snyt ud af næsen på sin mor :balloons:

Hehe...ja, jeg ved godt, hvad du mener (for det siger mange), men jeg har for det meste svært ved at se det selv. Derimod har jeg ingen problemer med at se, at hun ligner mig af sind...STÆDIG OG TEMPERAMENTET uden på huden som bare pokker -forestil jer vores hjem om 10 år.... :banned:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Derimod har jeg ingen problemer med at se, at hun ligner mig af sind...STÆDIG OG TEMPERAMENTET uden på huden som bare pokker -forestil jer vores hjem om 10 år.... :banned:

:balloons:

<{POST_SNAPBACK}>

se lige på de sidste billeder - det gavtyvsmil - det er som taget fra dig :) så jo sessen ligner sin mama på en prik - både af udseende og sind ()()

og dejligt at I havde en god tur - og fik slappet af og hygget lidt ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var nemlig en skøn dag...faktisk så skøn, at jeg glemte min største krise i disse dage...nemlig, at jeg har tabt mig 4-5 kg siden jeg hentede kjolen. Jeg skal prøve min kjole en af dagene og se, om det er slemt.

Indtil videre køber jeg chips og dip...problemet er bare, at jeg ikke kan spise noget. -Jeg har totalt mistet lysten til mad...

På alle andre tidspunkter er det jo en fed ting at tabe sig...BARE IKKE LIGE NU!!

0

Del dette indlæg

Det var nemlig en skøn dag...faktisk så skøn, at jeg glemte min største krise i disse dage...nemlig, at jeg har tabt mig 4-5 kg siden jeg hentede kjolen. Jeg skal prøve min kjole en af dagene og se, om det er slemt.

Indtil videre køber jeg chips og dip...problemet er bare, at jeg ikke kan spise noget. -Jeg har totalt mistet lysten til mad...

På alle andre tidspunkter er det jo en fed ting at tabe sig...BARE IKKE LIGE NU!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Søde

Nu kommer kagebundene snart så må du jo prøve spise noget af kagen - den skulle jo gerne se så lækker ud at alle bliver lækkersultene :balloons:

0

Del dette indlæg

()()

Hej Søde

Nu kommer kagebundene snart så må du jo prøve spise noget af kagen - den skulle jo gerne se så lækker ud at alle bliver lækkersultene :balloons:

Godt forslag sus...men kagen skal jo først lægges sammen torsdag. -Tror nok, at jeg får et problem med at spise 4-5 kg af den dér...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

GP

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Søde

(y)

<{POST_SNAPBACK}>

Godt forslag sus...men kagen skal jo først lægges sammen torsdag. -Tror nok, at jeg får et problem med at spise 4-5 kg af den dér...

GP

<{POST_SNAPBACK}>

VI TROR PÅ DIG LEA!

:)GO LEA! :)GO LEA! ()()GO LEA! ()()GO LEA! ()()

0

Del dette indlæg

Du må igen med salt salt og atter salt - så kan du da ta´et par kilo på i væske.

Det skulle jo nødig ende med at du har spist så meget ugen igennem at du skulle blive dårlig på din bryllupsdag.

Håber på det bedste for dig :balloons:

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Kære søde Lea

Altså dog - så er man lige væk herfra et par dage eller noget (stressen går ikke over bare fordi man har overstået brylluppet. Her to uger efter har vi stadig gaver ud over det hele, køber nye møbler der skal på plads, etc etc - post-wedding-stress) og så er der bare sket så meget!

Sikken en fed polter - og for fylen da hvor ser du bare godt ud!!

Jeg tabte mig også i ugerne op til brylluppet! Det gjorde mig lidt nervøs, men viste sig ikke at betyde noget - det er jo helt normalt at man flekser et par kilo i løbet af et døgn, så et par stykker ekstra betyder normalt ikke så meget ift kjolen... Men prøv den på, og hvis du synes den skal tilrettes, så er jeg til rådighed..

Ved ikke helt mine arbejdstider i denne uge, men har sikkert fri enten onsdag eller torsdag. Men prøv den nu først med undertøjet og det hele på - det er sikkert ikke så slemt.. :balloons::)

Uhhh - det' på fredag - glæder mig sådan på dine vegne!

kæmpe-krammer fra Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejjjjj Lea, jeg har altså tyvstjålet din tjekliste :)  den er super god og giver lige det overblik jeg manglede til at komme videre ()()

Ha en dejlig weekend i ALnlandia, det er en god måde at slappe af på midt i stresset :balloons:

<{POST_SNAPBACK}>

Hi hi, jeg har også lige tyvstjålet din tjek-liste...

:) Lambada

0

Del dette indlæg

()() Ohh sødeste Lea som du skrive alle andre dage er det jo dejlig at tabe sig - men ikke lige nu - men jeg svinger tit 3 -4 kilo - og jeg kan passe de sammen bukser - nogle strammer lidt mere end normalt - men det fordeler sig ret godt her.

Så som de andre siger prøv om det har den store betydning - jeg krydser alt hvad jeg kan XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX at den passer. Og ellers er der jo stadig lidt tid til tilrettning - Så hop ind i kjolen hurtigst muligt!!

(Nu skal du i hvert fald ikke bekymre dig om den topmave du skrev om engang (y) )

:balloons::):)()()()() Sandra

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg

Du taber dig og jeg tager på! Jeg har taget næsten to kilo på, fordi jeg trøstespiser når jeg bliver nervøs.. knap så sjovt, så resten af ugen står den på vand, vand og atter vand, og en smule salat!

men bare rolig det skal nok gå.. og nu er der ikke lang tid til :balloons:

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

1000 tak for alle jeres gode råd og alt det andet. 1000 tak Maria for dit tilbud. Det er søreme sødt af dig :)

Lige i dag orker jeg faktisk ikke at prøve kjolen. Jeg har heller ikke nogen herhjemme til at hjælpe mig, og jeg tror ikke, at det kan lade sig gøre at komme i den alene.

Jeg satser på, at chipsene sætter sig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde, Sødeste Sessmor:hug:

Tiden er kommet for at jeg bare har èen ting mere på huskelisten, inden jeg drager mod vest - nemlig at lykønske dig og Jan.

Kære Jan, Kære Lea :loveshower:

Rigtig hjertelig tillykke med jeres store dag på fredag - tillykke med hinanden!

Jeg håber at I får en ubeskrivelig dag - jer to sammen - jer to og Klara - jer to og alle jeres gæster... :blush:

Jeg håber, Lea - at du ved, at jeg så inderligt gerne ville ha' oplevet JERES øjeblik - set Sessemor i kjolen, hørt "Fly me to the moon" på sax'en, set jer 3 sammen i lykkeruset... :jazzysax:

Desværre kan dette ikke lade sig gøre, men I vil være i mine tanker og jeg vil fejre jer med alpesang som kun en rigtig "Heidi" kan gøre det, ud over de norske fjelde... :sang:

Jeg ønsker jer alt det bedste, og er sikker på at chips'ne når at sætte sig, at solen vil skinne, og at I får den mest fantastiske dag nogensinde... :drink2:

Hils Sessen og Jan - din dejlige lille familie... :(

De kærligste tanker - og en lille smule :) fra LISE.

PS. Tak fordi du er, den du er... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Søde, Sødeste Sessmor:hug:

Tiden er kommet for at jeg bare har èen ting mere på huskelisten, inden jeg drager mod vest - nemlig at lykønske dig og Jan.

Kære Jan, Kære Lea  :loveshower:

Rigtig hjertelig tillykke med jeres store dag på fredag - tillykke med hinanden!

Jeg håber at I får en ubeskrivelig dag - jer to sammen - jer to og Klara - jer to og alle jeres gæster... -HAHA-

Jeg håber, Lea - at du ved, at jeg så inderligt gerne ville ha' oplevet JERES øjeblik - set Sessemor i kjolen, hørt "Fly me to the moon" på sax'en, set jer 3 sammen i lykkeruset...  :jazzysax: 

Desværre kan dette ikke lade sig gøre, men I vil være i mine tanker og jeg vil fejre jer med alpesang som kun en rigtig "Heidi" kan gøre det, ud over de norske fjelde... :sang:

Jeg ønsker jer alt det bedste, og er sikker på at chips'ne når at sætte sig, at solen vil skinne, og at I får den mest fantastiske dag nogensinde... :drink2:

Hils Sessen og Jan - din dejlige lille familie... :(

De kærligste tanker - og en lille smule http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif  fra LISE.

PS. Tak fordi du er, den du er... :)

Tusind tak skønne Lise!

Dine ord går lige i hjertet! :blush:

Rigtig god tur til Fjeldet...det bliver en oplevelse af de store!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif Lea, som ææælsger de norske fjelde...

0

Del dette indlæg

Så mangler vi intet! Vi melder klar!

I morgen skal vi på slottet hele dagen. Vi skal lægge kage sammen og ordne borde. Vores forældre kommer og rører desserten sammen.

NU har jeg endelig tid til at mærke efter sommerfuglene...

Postet billede

0

Del dette indlæg

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: Tro mig - vi andre er også SUPER klar til jeres bryllup... :blush:-HAHA- jeg glæder mig sådan på dine vegne over din udmelding - hvor er det totaaaaaalt i orden - og så lige nogle dage i forvejen....

Håber I alle tre får en super dejlig dag - at I får godt vejr - og at alle bare kan se hvor fantastisk rigitgt at I har valgt at sige Ja lige netop på fredag. :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Stort tillykke- :( fra knirke :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer