Guest Mette D.

Kongskilde Friluftsgård

8 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg skal giftes til maj næste år og overvejer at holde bryllupsfesten på Kongskilde Friluftsgård syd for Sorø. Vi vil meget gerne høre, om der er nogen, der har erfaring med dette sted?

Vi lægger vægt på afslappet og usnobbet stemning men selvfølgelig god service og dejlig mad med gode råvarer.

De smukke naturomgivelser har vi selv oplevet, men kender ellers kun stedet fra deres hjemmeside.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette !

Vi spillede på Kongskilde Friluftsgård til et bryllup sidste år. Det virkede på mig netop meget afslappet og usnoppet. De (personalet) var meget nede på jorden. Gæsterne skulle overnatte der og der var god betjening havde jeg indtryk af. Maden var også helt ok (det jeg smagte).

Men tag en snak med dem. Ud fra de ønsker I har går I næppe galt i byen. Det er mere nede på jorden end et typisk hotel.

0

Del dette indlæg

Jeg har været på Kongskilde og synes der er skønt!

Første gang jeg var der var nok for ca. 20 år siden! Dér var vi en kæmpe gruppe mennesker, der boede der i en weekend. Det var kanon.

Anden gang jeg var der, var til en team-building-dag for ca. 2 år siden, hvor vi var på orienteringsløb, lavede bål og roede i kanoer (alt arrangeret af Konggkilde). Det var dødsjovt og vi fik rigtig nydt de smukke omgivelser dernede.

Mht. mad og betjening kan jeg ikke komme med en kvalificeret udtalelse, da det er for lang tid siden.

Mvh Mim

0

Del dette indlæg

hej med jeg jeg vil bare lige fortælle at kongskilde friluftgård er et dejligt sted både natur lokaler og mad jeg har været til flere fester der ude. jeg er selv taxavognmand i sorø og har kørt mange der ned de har kun omtalt friluftgården posetivt. Der er jo også gode overnatnings muligheder til fornuftige priser. Held og lykke med det jeg skal selv på den d.7-6-03 kærlig hilsen. peter nygaard.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej mette! Min mand og jeg holdte bryllup på

Kongskilde friluftsgård i lørdags d.7-6-03

De har virkelig tjek på det dernede.

Maden var rigtig lækker´, den var flot anrettet og der var rigeligt af den.

Bordene var dækket rigtigt smukt op.

Kort sagt: "det perfekte sted, hvor i får rigtig meget for pengene."

hvis i mangler musik, kan jeg varmt anbefale

de to fyre der spillede til vores bryllup.

DE VAR RIGTIG RIGTIG RIGTIG GODE

(kenneth og leif fra præstø)

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres svar!

Til "nygift": Et stort tillykke med brylluppet d. 7/6!!! Jeg er glad for at høre, at jeres oplevelse af stedet er så positivt (vi har nemlig i mellemtiden reserveret Kongskilde til vores bryllupsfest næste år!). Vedr. musik: hvilken slags musik spiller "Kenneth og Leif fra Præstø"? Og så tænkte jeg på, om I fik taget bryllupsbilleder på Kongskilde - hvis ja, har I måske nogle tips vedr. fotograf...?

MVH

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer