Guest Krak

Musik

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

vi har valgt Jan Danneris...han spillede til mine forældres kobberbryllup og han er bare hamrende dygtig...spiller stort set alt musik alt efter alder og stemning...

du kan læse mere om ham her

Kan varmt anbefales...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Vi har vaglt vores computer!

Den sætter vi op med forstærker på - så laver vi noget blandet 'dinner music' der spiller under maden. Så får min sødes forlovede en fjernbetjening så han kan stoppe hvis og når der er taler eller sange.

Så har vi bryllupsvalsen klar også - og derefter kommer der blandet danse musik.

Vi sidder selv og sammensætter musikken blandt alt det musik vi har liggende.

Og det er jo ganske gratis :heppe:

Pøj pøj med at finde det rigtige til jer.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal have bandet " the party band" til at spille. Keyboard spilleren vil være der under maden og de 3 andre kommer kl 22 og spiller op til party. Det er nogle af vores venner der har spillet sammen siden folkeskolen og de har engang spillet i 7 timer hvor de kun spillede den samme sang 2 gange. Så må sige at de har mange forskellige sange på programmet :)

0

Del dette indlæg

Jeg regner med, at vi skal bruge en, der hedder Kasper til en pris af 4200,- for 8 timer, Det synes jeg er en meget god pris!! Vi brugte ham i forbindelse med en af mine beboers fødselsdag!!! Han er vildt god og kan rigtigt få gang i folk .

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa Svale

Har han en hjemmeside, man kan se på ??

Mange Hilsner Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Vi har vaglt vores computer!

Den sætter vi op med forstærker på - så laver vi noget blandet 'dinner music' der spiller under maden. Så får min sødes forlovede en fjernbetjening så han kan stoppe hvis og når der er taler eller sange.

Så har vi bryllupsvalsen klar også - og derefter kommer der blandet danse musik.

Vi sidder selv og sammensætter musikken blandt alt det musik vi har liggende.

Og det er jo ganske gratis  :heppe:

Pøj pøj med at finde det rigtige til jer.

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er lige præcis det samme vi gør jobbar

0

Del dette indlæg

Vi skal have bandet " the party band" til at spille. Keyboard spilleren vil være der under maden og de 3 andre kommer kl 22 og spiller op til party. Det er nogle af vores venner der har spillet sammen siden folkeskolen og de har engang spillet i 7 timer hvor de kun spillede den samme sang 2 gange. Så må sige at de har mange forskellige sange på programmet  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Må man spørge hvem der er ??

Er der en hjemmeside hvor man kan læse om dem ??

Hvad skal i give ???

Mange Hilsner Sanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer