dittemor

Lidt ekstra penge til brylluppet????

39 indlæg i dette emne

Hej, jeg ved ikke hvor udbredt det er, men jeg blev overrasket, da jeg i går fik at vide, at man allerede kunne se om man fik penge tilbage i skat.

Så i kan bare så ind på told og skats hjemmeside, hvis i ikke har brugt det før, så skal i have forskudsopgørelsen også, for der står jeres tast selv kode.

Jeg håber det er gode nyheder!

hilsen Dittemor

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjælp...

Tak for tippet.

Jeg kan ikke finde ud af deres hjemmeside og hvad man skal gå ind under, kan du hjælpe?

Kh Maria

Du skal ind i tast selv under borgere, ude til venstre, skal du logge ind med "tast-selv" -koden, så beder den dig om at oprette en ny kode, hvorefter der bliver opstillet nogle muligheder - én af dem er årsopgørelsen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:angry1: Pis også...jeg har lige ødelagt mine muligheder for at se det, da jeg mere end tre gange tastede forkert...eller nowet, for jeg tastede den, der står på forskudsopgørelsen...sagen er nok bare den, at jeg vist nok har fået flere opgørelser for 2005, -måske med forskellige koder på! :angry1:

0

Del dette indlæg

Altså jeg har ikke tastet nogle tal ind men der var beregninger alligevel! Er det som det skal være så?

Der står Overskydende skat for 2004 incl procentgodtgørelse...er det det beløb jeg får udbetalt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øvvv vores er heller ikke klar, men jeg formoder, vi skal godkende dem, inden vi kan få resultatet at vide...men hvor ville det lune med lidt ekstra penge...har nogle små regninger, som venter på at blive betalt, og desuden bliver jeg 30 til maj :) , såe....der kommer ikke lige til at stå bryllup på dem, hvis det er, desværre.

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var jeg lige inde og taste min befordring ind, og jeg skal sørme have 3700 kr. tilbage. Men det hjælper ikke så meget da min kæreste med 110 % sikkerhed skal af med penge, vi lagde vores hus lån om og fik ikke ændret hans skattekort.

Og da vi jo begge har været med til at bruge de ekstra penge det har givet os, ja så er det jo helt naturligt at vi så bruger de penge jeg får tilbage på det....

Lidt øv, men sådan er det jo..... :)

Pernille

0

Del dette indlæg

:angry1: Pis også...jeg har lige ødelagt mine muligheder for at se det, da jeg mere end tre gange tastede forkert...eller nowet, for jeg tastede den, der står på forskudsopgørelsen...sagen er nok bare den, at jeg vist nok har fået flere opgørelser for 2005, -måske med forskellige koder på! :angry1:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej lea

har samme problem. Min tast selv kode virker ikke, så jeg kan ikke komme ind og tjekke, dog ved jeg at resultatet ikke opmuntrer mig :lol:

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er nok mange der skal have penge tilbage i år, da skattelovgivningen jo blev ændret sidste år, så man skal betale "lidt" mindre i skat... Og de fleste ændrede ikke deres forskudsopgørelse, så den passede hertil.

???????

Hvad jeg undrer mig over, er at hvor blev selvangivelsen af? har vi udfyldt den. Jeg kan simpelthen ikke mindes at have udfyldt den?? (Men jeg er jo også ved at være gammel!!!

???????

Jeg kan ikke se hvad jeg får tilbage, eller skal af med. Men gommen får 7000 og de ryger direkte ind på "nu skal vi have det sjovt i Rom, bryllupsrejsen"

Knuz,

Morpige

0

Del dette indlæg

Yes yes så er pengene tikket ind på min konto, og fordi regeringen har fjernet den særlige pensionsordning har jeg lige fået næsten 700 kr ekstra Wwweeeeaaaaaa. :lol::)

Så næsten 4500 kr ned i mors lomme :toot:

:hug: Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug::o Tjekkede lige min og fik lagt noget befordring ind....Hvis jeg har læst og udfyldt korrekt skal jeg have over 11.000 kr tilbage!!!!!! Det er jo for vildt! Men det bliver en super start på vores nye opsparing til bryllup. Satser på det bliver næste år i stedet for i år. :)
0

Del dette indlæg

tja, jeg troede jeg skulle betale, det skulle jeg pogså men havde et overskud fra noget pension, så det ender med at jeg får omkring 300 tilbage - dejligt, ikke meget, men bedre end at betale :) - kæresten får 1700 - men han skal også betaler omkring 6500 tilbage i SU så de falder nok på et tørt sted ..

tror ikke mine kommer i en særlig brudeopsparing, det er vist for lidt til at det gør en forskel ..

:bearhug: Stine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer