Guest Anss

Sandaler og nylonstrømper....

12 indlæg i dette emne

Jeg faldt lige over nogle sandaler i går som nu går i mine overvejelser omkring brudeskoene. Men så var det jeg tænkte at man kan da ikke have nylonstrømper på i sandaler for man kan jo se tæerne. Og nu har jeg jo købt en corsage hvor der ligesom bør være strømper til.

Hvad gør I som har valgt at have sandaler på på bryllupsdagen?

:bearhug: Anss

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ehm...nylonstrømper i sandaler dur bare ikke! -Ikke for mig i hvert fald. Nu har jeg brugt meget af mit voksenliv på at forklare mine kærester og mandlige venner, at det bare ikke er cool med strømper i sandalerne...

Jeg dropper strømperne! -That´s it!

Men jeg har også kigget på en superflot corsage med strømper til, men har droppet den til fordel for sandalerne.

Men det er jo ligesom alt andet ved bryllupper, noget man selv bestemmer og gør som har det bedst med :)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Ehm...nylonstrømper i sandaler dur bare ikke! -Ikke for mig i hvert fald. Nu har jeg brugt meget af mit voksenliv på at forklare mine kærester og mandlige venner, at det bare ikke er cool med strømper i sandalerne...

<{POST_SNAPBACK}>

Lea har ret - efter min mening holder det ikke - sorry ... jeg vaelger stilleter, saa faar ikke problemet, men stroemper i sandaler - det holder altsaa ikke :)

enten: ingen sandaler eller ingen stroemper - men dt er bare min ydmyge mening - hvis kjolen er lang nok - tja, saa kan det da godt vaere at detkan daekkes ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer lidt om man ikke kan lade være med at have nylonstrømper på, men så lige nå at hive dem på på toilettet inden man så smutter fra festen. Sådan så det stadigvæk ser fint ud når manden pakker en ud. Men det er godt nok lidt tåbeligt at købe nogle strømper for at have dem på i 10 minutter :) . Hhmmm... kan ikke helt finde ud af det, for jeg vil jo helst have de sandaler (hvis de overhovedet passer i farven til kjolen) men jeg dropper altså ikke corsagen.

Vil stadig gerne høre hvad i andre gør...

0

Del dette indlæg

hej Anss

Jeg vil tilslutte mig lea, at strømpebukser i sandaler ikke lige er min kop te. Jeg vælger at have bare tæer i mine sandaler og så har jeg en lukket sko på om aftenen, hvor jeg evt. kan have strømpebukser på :) Er dog ikke helt sikker på om jeg overhovedet vil have strømpebukser på, har aldrig synes at strømpebukser var særlig sexede :o

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Hej Anss

Jeg vil bare lige sige at jeg hellere ikke er til nylonstrømper i sandaler. Men jeg ved at mankan få nogle nylonstrømper hvor man faktisk ikke kan se at man har strømper på. :)

Jeg har selv haft nogle på til en nytårs aften hvor jeg havde sandaler på, og alle kom og spurgte mig om det ikke var koldt at have bare ben/fødder. Kan kun se dem hvis man ved de er der og man går helt tæt på tærerne.

Så det kan lade sig gøre.

helse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes normalt også at det er mega kikset med strømper i sandalerne, men jeg har også prøvet de der strømper hvor det faktisk ikke kan ses at man har strømper på og de fungerer altså ret godt! De hedder strømper uden sømme i foden NUDE LOOK!!! Hvis jeg var dig vil jeg prøve at købe et par, for at se om det er dig. Det eneste jeg er lidt i tvivl om er; om de fås som selvsiddende og det skal det jo være til en corsage.

håber du finder en løsning!

0

Del dette indlæg

Man kan jo også få nogle strømper som ikke har den der tå, hvis i forstår. De er ens hele vejen op og ned. Måske kan man så ikke se dem og du kan både være lækker og få lækre sko på? Prøv at gå i magasin eller lign. De må da have strømper man kan have på til sandaler.. Jeg mener, vi kan klone mennesker, så må vi da for f***** da også have opfundet de strømper...

Hvis ikke, skal vi allerede tage pantent på det og blive millionærer alle sammen??? :bearhug::):o

0

Del dette indlæg

Jeg vil bare lige sige at jeg hellere ikke er til nylonstrømper i sandaler. Men jeg ved at mankan få nogle nylonstrømper hvor man faktisk ikke kan se at man har strømper på.  :)

Jeg har selv haft nogle på til en nytårs aften hvor jeg havde sandaler på, og alle kom og spurgte mig om det ikke var koldt at have bare ben/fødder. Kan kun se dem hvis man ved de er der og man går helt tæt på tærerne.

<{POST_SNAPBACK}>

lyder meget mærkeligt -HAHA- ...men smart :o

Jeg syntes normalt også at det er mega kikset med strømper i sandalerne, men jeg har også prøvet de der strømper hvor det faktisk ikke kan ses at man har strømper på og de fungerer altså ret godt! De hedder strømper uden sømme i foden NUDE LOOK!!! Hvis jeg var dig vil jeg prøve at købe et par, for at se om det er dig. Det eneste jeg er lidt i tvivl om er; om de fås som selvsiddende og det skal det jo være til en corsage.

håber du finder en løsning!

<{POST_SNAPBACK}>

Ved I hvor man kan få dem henne? så jeg kan se om det er noget, hvis de ellers har nogen til en corsage...

0

Del dette indlæg

Jeg er ret sikker på at Woolford laver selvsiddende strømper med sandal-tå, så det kunne ihvertfald være en mulighed. Med de strømper skulle man umuligt kunne se på tæerne at der overhovedet er strømper på. Men har kun set dem, ikke selv prøvet... Jeg synes iøvrigt ikke at det er helt så brandkikset med nylonstrømper til sandaler - men det er nok bedre at undgå, hvis man kommer til at gå og spekulere over det hele dagen. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer