KarinaT

LIGE NU...

55 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige nu laver Thomas mad, og jeg sidder og venter på at det er færdig, for jeg skal nemlig skynde mig. En kollega ville gerne have mig med hen i fitness centeret, og efter at have prøvet alle kurene og fået undersøgt mit stofskifte, er jeg klar over hvor problemet er :huh:

Knus,

Morpige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige nu er jeg lige kommet hjem fra hvalpetræning hvor jeg skulle hjælpe instruktøren i dag da den faste ikke kunne komme.

Så nyder jeg en kop the min kæreste lige har lavet, mens jeg tjekker sidste nyt herinde..

om lidt skal jeg have styr på alle hundeklubbens penge..

Knus DD

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LIGE NU sidder jeg selvfølgelige og tjekker bryllupsklar :huh: , men har lige siddet og tegnet køkken på pcéren, barrrreee for lige at hvordan det kan komme til at se ud, hvis vi skal have et nyt :) og så vil jeg gøre mig klar til endnu en fridag.... skønnnnttt... det er den 3. i denne uge, og der er sørme 5 endnu... og så vil vi tage ned og besøge min søde moster og onkel... og høre om deres ferie på Gran Canaria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige nu sidder jeg og slapper af her på Bklar.dk...har lige tømt opvaskemaskinen og fået ryddet lidt op så det er til at være her igen...

Er faktisk også lidt sulten...må hellere gå lidt på rov i køleren... :crocodile:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer