KarinaT

LIGE NU...

55 indlæg i dette emne

Jeg burde skrive opgave, men af en eller anden grund kan jeg ikke komme i gang :angry1: Jeg skriver et par linjer, og så går jeg i stå. Så jeg sidder og overvejer, om jeg skal holde en pause. Men da jeg gjorde det i går, varede den hele dagen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige NU er vi lige kommet hjem fra Lange linje....... hvor vi har spist STORE dejlige is..........

Så er jeg på b.klar for at finde nogle ting til vores bryllup :bearhug: den bedste dag i vores liv

MEN Jeg skal dog til at tage mig sammen til at få ryddet lidt til side da vi får gæster kl 19 meeeeeeeeeen kan ikke tage mig sammen ......

Knuz marie

0

Del dette indlæg

Lige nu burde jeg gå i bad for jeg har været på arbejd og vi har haft hamrende travlt :bearhug:

Meeeeen først skulle jeg lige se Anne fra Grønnebakken -HAHA- , også blev jeg lige nødt til at kigge herind også, inden jeg fisler i bad....

God Påske

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mugger over, at vores pizzamand ikke tager telefonen :angry1: Nu er jeg alene hjemme og drømmer kun om pizzaer, og så har han ikke åbent! SKANDALE :bearhug:

Godt nok er han i stueetagen, og jeg er på 3. sal, så egentligt kunne jeg bare gå derned.Men jeg gider ikke -HAHA-

0

Del dette indlæg

Mugger over, at vores pizzamand ikke tager telefonen :angry1: Nu er jeg alene hjemme og drømmer kun om pizzaer, og så har han ikke åbent! SKANDALE :bearhug:

Godt nok er han i stueetagen, og jeg er på 3. sal, så egentligt kunne jeg bare gå derned.Men jeg gider ikke -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote -HAHA-

dovenskaben længe leve hva ?..

smut der ned så kan du spise en større en...!! -HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

.......sidder jeg med en muddermaske i hovedet, og kæresten og jeg er ved at finde ud af, hvilken film vi skal se i biffen lidt senere, og hvilken restaurant vi skal spise sent på........ jeg ved godt, at jeg lige har brokket mig over vores økonomi, men vi fik lidt uventede penge af en kammerat i går, så de skal bruges på af få lidt luft.

Knus Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Lige nu.....

.... skriver jeg opgave og ser The Osbourne ud af øjenkrogen!

Jeg har skrevet næsten 7 sider, og da opgaven max må fylde 10, er jeg vist godt på vej. Det er bare en skøn fornemmelse :heppe:

Men desværre har jeg været så dum at gemme det kedeligste til sidst, så jeg er ikke sikker på, at jeg klarer den :bearhug:

Og så sidder jeg og tænker forelsket på Morten. Jeg har ikke set ham ret meget i den sidste uge. Sidste fredag tog jeg til Thy, og på grund af min mors sygdom kom jeg først til Århus onsdag eftermiddag. Og torsdag morgen tog han til Frankrig. Heldigvis kommer han hjem på søndag, og det har faktisk været sundt, for jeg savner ham helt vildt, og jeg er på ingen måde i tvivl om, at det er ham, som jeg skal være sammen med resten af livet.

Anna :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige nu er jeg på arbejde og er ved at arkivere diverse certifikater som har ligget i over 1 år!!! (det er dejligt at være elev!!!) :angry1: :angry1:

:bearhug: fra Monika

0

Del dette indlæg

Lige nu er jeg på arbejde og skulle egentlig ikke være på Bryllupsklar. Men Chef er i møde - så må man lige småkigge.

Skal i Tivoli Friheden i aften - håber vejret holder.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Lige nu har jeg sat mig ned efter at have gjort rent i (næsten) hele hytten. Mangler badeværelserne. Tænkte jeg lige ville tjekke mine mails og kigge ind på BK

0

Del dette indlæg

lige nu sidder jeg og er hidsig og kunne aflive manden, der har sat colaer i fryseren og er gaaet fra det, saa nu har vi spraengt cola i hele fryseren :angry1: det er overalt og naermest umuligt at fjerne resterne af, han skal godt nok have en stor buket med hjem, hvis han ikke vil have :slag:

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer