KarinaT

LIGE NU...

55 indlæg i dette emne

lige nu sidder jeg og er hidsig og kunne aflive manden, der har sat colaer i fryseren og er gaaet fra det, saa nu har vi spraengt cola i hele fryseren :angry1: det er overalt og naermest umuligt at fjerne resterne af, han skal godt nok have en stor buket med hjem, hvis han ikke vil have :slag:

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

:)(y) Rikke kunne lige se det foran mig...... :boohoo: den buket skal nok være meget meget stor...... :(

Lige nu burde jeg få ryddet op mv.... meeen kan ik tage mig sammen .... så har jeg lige siddet og bikset med vores nye indbydelser... :heppe: :heppe: de blir sååå fiiine hvis jeg kan få min ånsvage printer til at virke :angry1: :angry1:

Maries printer kan snart flyve fra 2 sal ..... håber den har vinger :angry1:

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

lige nu sidder jeg og er hidsig og kunne aflive manden, der har sat colaer i fryseren og er gaaet fra det, saa nu har vi spraengt cola i hele fryseren :angry1: det er overalt og naermest umuligt at fjerne resterne af, han skal godt nok have en stor buket med hjem, hvis han ikke vil have :slag:

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

(y)-HAHA- Rikke kunne lige se det foran mig...... :( den buket skal nok være meget meget stor...... :)

Lige nu burde jeg få ryddet op mv.... meeen kan ik tage mig sammen .... så har jeg lige siddet og bikset med vores nye indbydelser... :heppe: :heppe: de blir sååå fiiine hvis jeg kan få min ånsvage printer til at virke :angry1: :angry1:

Maries printer kan snart flyve fra 2 sal ..... håber den har vinger :angry1:

<{POST_SNAPBACK}>

ja ikke HUUG , jeg kan godt sige dig, han ikke er jordens mest populaere lige nu. Det kraever noget af en buket :bearhug:

vi glaeder os til at se de nye indbydelser Mariemus

:boohoo: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligenu sidder jeg og ripper alle vores cd'er, så vi har dem liggende på computeren.. Ting ta'r tid, når man har over 400 af dem..

Samtidigt sætter jeg ting og sager til salg på Trendsales..

Og så er jeg MEGET aktiv på BK i dag. Hr. Tilkommende er på job og kommer først hjem i nat, så der er ingen til at stoppe mig... MUUUUUUUUUUUAAAAAAAAHHHHHHHH

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer