Guest DD36

Slankestatustråd

178 indlæg i dette emne

Hej med jer alle sammen

Hvor er de bare motiverende at læse om jeres flotte fremskridt :biggrin: - så jeg tror jeg vil prøve at følge med så godt jeg kan.

Jeg er 163 cm høj og vejer 91 kg - har egentlig en målvægt på 63 inden brylluppet den 4. august, men det er nok en anelse ambitiøst. Meeen jeg vil gøre hvad jeg kan derfor:

15-01-07 - 91 kg

15-02-07 - 88 kg :bearhug:

Kærlig hilsen Anja

Redigeret af Anjakirstine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh nu er det vist på tide jeg melder mig under fanerne her...

Det er ikke fordi jeg vil tabe mig/har behov for at tabe mig vildt meget vil bare meget gerne af med de sidste 2kg (gerne 3 hvis jeg kan) som jeg har taget på det sidste års tid :griner:-

Men det er bare så skide svært... Siger tit at NU skal det være nu må jeg KUN spise søde sager (med måde) i weekenden, men det holder aldrig særlig længe. Ofte kun 1-2 dage ( :thumbsupsmileyanim: føler mig så svag) og så skal jeg liiiige have bare 1 stk chokolade for det sker der jo ikke noget ved :thumbsupsmileyanim:

Jeg er 1,58m vejer nu ca 56,5 og vil meget gerne ned på 54 (mindre tror jeg ikke er realistisk for mit søde tandsæt og min lidt for gode appetit)

Nogen som har nogle råd? Synes selv jeg spiser rimelig sundt og varieret og får frugt og grønt hver dag og begrænser mængden af brød, ris, pasta osv.... Da vi ingen bil har cykler jeg alle steder (vel i gem. 10km om dagen) og løber og træner styrke lidt indimellem. Problemet er min trang til søde sager :loveflag: Nåsten efter hvert måltid får jeg lyst til sødt, men absolut værst efter aftensmaden og generelt om aftenen. Har prøvet med et stykke frugt som dessert, men den duer ikke altid. Nu er det ikke fordi jeg/vi får noget hver aften efter aftensmaden, der er da også masser dage hvor vi kun får te om aftenen. Det som genere mig er nok mest at jeg ikke føler jeg kan styrer det... det kan jo ikke passe at jeg ikke kan gå fra man.-fre. HELT uden slik el. lignende ting. Det er ikke fordi jeg altid spiser meget nogle gange kan jeg sagtens nøjes med et stykke og andre gange ikke.

HJÆÆÆÆÆLLLP

Håbede og troede virkelig på at brylluppet ville være sikker motivation, men desværre ikke helt nok åbenbart. Bedre men ikke helt nok.

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puhhh nu er det vist på tide jeg melder mig under fanerne her...

Det er ikke fordi jeg vil tabe mig/har behov for at tabe mig vildt meget vil bare meget gerne af med de sidste 2kg (gerne 3 hvis jeg kan) som jeg har taget på det sidste års tid :hug:

Men det er bare så skide svært... Siger tit at NU skal det være nu må jeg KUN spise søde sager (med måde) i weekenden, men det holder aldrig særlig længe. Ofte kun 1-2 dage ( :cheerleader3: føler mig så svag) og så skal jeg liiiige have bare 1 stk chokolade for det sker der jo ikke noget ved :hug:

Jeg er 1,58m vejer nu ca 56,5 og vil meget gerne ned på 54 (mindre tror jeg ikke er realistisk for mit søde tandsæt og min lidt for gode appetit)

Nogen som har nogle råd? Synes selv jeg spiser rimelig sundt og varieret og får frugt og grønt hver dag og begrænser mængden af brød, ris, pasta osv.... Da vi ingen bil har cykler jeg alle steder (vel i gem. 10km om dagen) og løber og træner styrke lidt indimellem. Problemet er min trang til søde sager :hug: Nåsten efter hvert måltid får jeg lyst til sødt, men absolut værst efter aftensmaden og generelt om aftenen. Har prøvet med et stykke frugt som dessert, men den duer ikke altid. Nu er det ikke fordi jeg/vi får noget hver aften efter aftensmaden, der er da også masser dage hvor vi kun får te om aftenen. Det som genere mig er nok mest at jeg ikke føler jeg kan styrer det... det kan jo ikke passe at jeg ikke kan gå fra man.-fre. HELT uden slik el. lignende ting. Det er ikke fordi jeg altid spiser meget nogle gange kan jeg sagtens nøjes med et stykke og andre gange ikke.

HJÆÆÆÆÆLLLP

Håbede og troede virkelig på at brylluppet ville være sikker motivation, men desværre ikke helt nok åbenbart. Bedre men ikke helt nok.

Camilla

Camilla - jeg kender det ALT ALT ALT for godt.. jeg skal også lige have noget sødt efter maden.. Oprah har tippet om at drikke et glas vand og så lige vente og se.. Hmmf? Jeg syntes godt vindruer kan tage trangen.... også peberfrugt er godt... Du cykler jo meget, men det er ikke ensbetydende med at du får pulsen op og forbrænder lidt ekstra... Forstår du? Så måske kan du presse dig selv lidt når du cykler, uden du måske vold sveder og skal skifte tøj.. Det er i hvert fald det jeg prøver på!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmm jeg kan bare ikke vende mig til min krops forandring efter 2 børn :cheerleader3:

Jeg er 165 høj og vejer pt 57-58 kg, nok nærmest 58.

inden jeg fik pigerne vejede jeg ca 47-48 kg. Jeg var tynd, men ikke et skellet. (Jeg har meget tynde knogler og er meget smal om hofter og skuldre, så meget spinkel af bygning)

Det er møg irriterende at veje så meget over det man er vandt til at se i spejlet.

Jeg vil rigtig gerne kunne komme ned på 52-54 på 3 mdr, men for hulan det er svært. Jeg har stået på denne vægt i ca 6 mdr nu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meldt mig under fanerne i en anden slanketråd - men kan jo ligeså godt også være med her ;)

Højde: 1,74

Almindelig af bygning, dog bredskuldret og relativt storbarmet + store fødder (det vejer alt sammen :bunny_4: )

Startvægt (23/6 2006): 72 kg

Nuværende vægt (21/2 2007): 65,5 kg.

Hvad gør jeg?: spiser mindre portioner, drikker mere vand og mindre kaffe/thé, spiser mange gulerødder :carrot: :bearhug: , drikker som udgangspunkt kun lidt alkohol, takker nej til kager på arbejdet (det gør jeg nu i forvejen - er ikke så vild med kage), spiser sjældent slik, og cykler helst hver gang jeg skal transportere mig selv fra A til B, tager hellere trapperne til/fra 6. sal på mit arbejde end elevatoren - egentlig ret simpelt uden for mange ændringer i min hverdag :thumbsupsmileyanim:

Opdatering pr. 11/3

Meldte mig ind i FitnessWorld i onsdags - trænede for første gang torsdag og kunne fredag mærke indsatsstederne - AV!

Vægten viser det samme, men jeg har lige med glæde konstateret, at mine lår ikke ramler sammen mere, som de gjorde tidligere - det må være al den cykling - YEAH... måske jeg i stedet for vægten alene også skulle gå igang med agt måle mine omkredse - muskler vejer jo som bekendt mere end fedt, og det er jo ingen skam at "veje meget", når blot man ser slank og veltrænet ud :cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa!

Ja så vil jeg også melde mig under fanerne.. Jeg fik tvillinger for knap 2 år siden.. og alt det jeg spiste mens jeg var gravid det ville jeg jo amme af.. med to stk var det ikke noget problem.. Hmmmm :loveboard:

Så nu skal vi snart giftes og jeg vil meget gerne kunne komme ind i lilly og få kjolen nogel numre mindre.

So here we go:

Startvægt: 86,3

Delmål: 78,0 kg. (min vægt før jeg blev gravid)

Målet : 70 kg.

Jeg er 177 høj og er helt sikker på jeg har store knogler.. hehe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Op på hesten! Igen -HAHA-

tja.. måske hjælper det hvis man skal stå til regnskab offentligt.

Startvægt: 75kg

Del mål: under 70kg til maj. Nyt delmål: 70 kg til september.

Mål:(et mirakel) 65kg. Senest okt! (udsalg)

:lol:

D21/4

hmm 74.1 Det er godt nok svært at komme i gang.

Skal ud og prøve kjole for sjov næste onsdag.

d10/7

UPS! 75.2 Ja det går jo ikke så godt.

Redigeret af frk.dk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er altid motiverende at stå til ansvar for andre end sig selv, så here we go:

Startvægt (14. april) 74.5

- 17. april: 72.7

- 18. april: 72.2

- 19. april: 71.8

(realistisk) Mål (11. juni - tilretning -HAHA- ) 68

(ønske) Mål (11. juni) 64

:denmarkflag::denmarkflag::bestwishes::bearhug::toot::blush::pokey:-HAHA-

Redigeret af Pullen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Så vil jeg sørme også være med.

Startvægt i august 2006: 128,5 kg

Vægt idag: 107,5 kg

Tabt indtil videre: 21 kg

Håber at veje til mit bryllup 4/8-07: under 100 kg, men tror det bliver svært.

Har ikke noget slutmål, bare indtil jeg er tilfreds.

En lille opdate::

Jeg har nu tabt mig 23 kg. så nu er jeg endnu tættere på de 100 kg...uha håber sådan jeg kan nå det inden bryllupet. Bare 5 kg. mere....

Redigeret af metteogcarsten
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Så vil jeg sørme også være med.

Startvægt i august 2006: 128,5 kg

Vægt idag: 107,5 kg

Tabt indtil videre: 21 kg

Håber at veje til mit bryllup 4/8-07: under 100 kg, men tror det bliver svært.

Har ikke noget slutmål, bare indtil jeg er tilfreds.

En lille opdate::

Jeg har nu tabt mig 23 kg. så nu er jeg endnu tættere på de 100 kg...uha håber sådan jeg kan nå det inden bryllupet. Bare 5 kg. mere....

Wauw, hvor er det bare flot!!

Det var da en stor procentdel du har tabt dig :) :fløjt: :toot:

Mange tak. Det går desværre ikke så hurtigt længere, som det gjorde i starten. så nu har jeg ændret mit mål inden brylluppet. Jeg skal have tabt 25 kg, og det skulle jeg gerne kunne, for jeg har tabt 24 indtil videre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Jeg skal giftes 1. september og glæder mig helt vildt

For fire mdr siden satte jeg mig for at tabe mig 4 kilo inden brylluppet og det gik egentlig godt til at starte med og jeg havde tabt to kilo, men så gik det desværre galt og jeg har taget dem på igen

Nu er mit ambitionsniveau ikke så højt længere, men ville godt nok være glad hvis bare jeg kunne tabe de to kilo igen inden brylluppet...

Mit håb er så at hvis jeg er med i den tråd herinde og ved at der er nogen der læser det, så kan jeg nok bedre tage mig sammen så her er det altså...

Vægt i morges d. 27/7: 64,3

Vægt d. 28/7: 63,8

Vægt d. 29/7: 63,6

Vægt d. 30/7: 63,1

Vægt d. 31/7: 63,0

Mvh Ulla

Redigeret af Ulla Juul Frederiksen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også være med her.

Jeg har nemlig taget lidt på i ferien.

Jeg vejede lige under 61 kg i morges (D. 5/9-2007)

Jeg kunne godt tænke mig at veje ca. 57-58 kg. på den store dag. (Der er heldigvis lang tid til).

Jeg er 167 cm.

Problem lige nu : Jeg stoppede med at ryge i går (d. 4/9-07) og indtil videre har jeg spist kontant. Derfor er rygestoppet målet i første omgang. Jeg forsøger selvfølgelig at holde vægten, men det er ikke det vigtigste lige nu.

Jeg begynder at løbe i dag. (Meldte mig for nogle mdr. siden til IN's kvindeløb på søndag). Jeg har ikke trænet endnu og var jo ryger indtil i går, så det bliver ret svært. Hehe - men så må jeg jo gå.

Så mål:

Holde op med at ryge

Tabe mig

Komme i form - vil kunne løbe 10 km. efter nytår.

Løb: Vægt:

5/9-07 - Første løbetur - 4 km. 61 kg.

6/9-07 - 5.3 km. (UDEN pause - sejr) (Menstruation - ingen vejning)

Redigeret af MetteAaby
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, tusinde tak (gange 3)

4 døgn uden cigaretter, jubii. Det går overraskende nemt. Jeg er så glad for at slippe af med den forbandede røg.

Og løbningen går super godt. Jeg kan virkelig mærke forskel i forhold til de gange, jeg har forsøgt at komme i form (som ryger).

Jeg er helt oppe i skyerne.

Nu kan jeg blive en sund brud. :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev syg for to år siden så jeg måtte stoppe med dans - dansede 12 - 20 timer om ugen - og jeg måtte kvitte smøgerne. Og så kastede jeg alle mine abstinenser og irritation over ikke at kunne danse mere på slik og kager. jeg spiste bare ALT usundt jeg kunne komme i nærheden af. Rigtig meget slik, chokolde og kager HVER dag.

Da jeg stoppede med smøger og dans vejede jeg 60 kilo, og da jeg indså jeg nok skulle til at tage mig sammen stod vægten på 79,5 kilo - Der tænkte jeg "500 gram mere, så har jeg taget 20 kilo på". Og så gik jeg på kur.

Startvægt: 79,5 kilo

Vægt idag: 69,5 kilo

Mål : 65 kilo

Tabt ialt: 10 kilo

Det var bare skønt da jeg rundede minus 10 kilo.... Og jeg glæder mig bare så meget til jeg når målet.

Held og lykke til Jer allesammen - MÅ I TABE STORT - i vægt

Maria.

Ps. Er det kun for mit vedkommende at jeg ikke for så mange kommentarer ang. at jeg har tabt mig som da jeg tog på? For der var folk meget ivrige efter at kommentere vægt stigningen. (ikke fordi jeg vil have at vide jeg har tabt mig, synes bare det er underligt).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg blev syg for to år siden så jeg måtte stoppe med dans - dansede 12 - 20 timer om ugen - og jeg måtte kvitte smøgerne. Og så kastede jeg alle mine abstinenser og irritation over ikke at kunne danse mere på slik og kager. jeg spiste bare ALT usundt jeg kunne komme i nærheden af. Rigtig meget slik, chokolde og kager HVER dag.

Da jeg stoppede med smøger og dans vejede jeg 60 kilo, og da jeg indså jeg nok skulle til at tage mig sammen stod vægten på 79,5 kilo - Der tænkte jeg "500 gram mere, så har jeg taget 20 kilo på". Og så gik jeg på kur.

Startvægt: 79,5 kilo

Vægt idag: 69,5 kilo

Mål : 65 kilo

Tabt ialt: 10 kilo

Det var bare skønt da jeg rundede minus 10 kilo.... Og jeg glæder mig bare så meget til jeg når målet.

Held og lykke til Jer allesammen - MÅ I TABE STORT - i vægt

Maria.

Ps. Er det kun for mit vedkommende at jeg ikke for så mange kommentarer ang. at jeg har tabt mig som da jeg tog på? For der var folk meget ivrige efter at kommentere vægt stigningen. (ikke fordi jeg vil have at vide jeg har tabt mig, synes bare det er underligt).

Hej Maria

Stort tillykke med dit vægttab. :thumbsupsmileyanim: Jeg står selv over for noget tilsvarende. Jeg har også taget en del på efter jeg er startet på skole fordi jeg ikke får den samme motion som da jeg arbejdede. Jeg håber at få samme succes som dig men er ikke sikker. Er begyndt at spise mindre og begynder at løbe fra denne uge. Har du nogle guldkorn til hvordan du har gjort vil jeg gerne have dem :cowsleep:

MissPinky

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I alle sammen seje!

Jeg vil sgu gerne være med i klubben piger :thumbsupsmileyanim:

Vægt nu: 52 kg (155 cm høj/lav)

Siden slut 2006 har jeg tabt mig 18 kg! Jeg jeg vejede 70 kg og er nu nede på 52 kg. Jeg har altid været et lille pus på 155 cm og 45 kg. Men pludselig tog jeg voldsomt på og ingen anede hvorfor. Det fandt jeg så ud af for et år siden og siden har jeg tabt mig flot. (Hvis jeg selv skal sige det): jeg har PCO. For dem der spørger: hvad er det? Kig her: www.pcoinfo.dk. Mine søskende har det også og er hårdt ramt. Fx svært ved at blive gravid etc. Derfor betyder det også meget for mig selv at passe det godt. Jeg vil gerne selv have styr på sagerne og blive gravid! Og det bliver jeg.

Min vægt er nu "normal" igen - men jeg vil sådan gerne lige slibes lidt til. Hvis jeg kunne komme ned på 48 kg, så ville jeg blive glad. Hvis jeg bare kom lige under 50 kg, så ville det nok være mere realistisk og så ville jeg stadig blive glad.

Nu skal jeg jo så giftes til sommer og nu er chancen for at give den en skalle. Jeg vil gerne i form og have glattet ud. For minus 18 kg kan ses! Det buler lidt hist og her. Jeg kalder dem for frikadeller.

Hvad gør jeg til daglig?

- Jeg spiser sundt UDEN sukker og hvidt brød, pasta, ris etc. Det skyldes min PCO hvor jeg skal holde mig fra det.

- Jeg har et ritual hver morgen inden arbejde. Løber fem km eller cykler på min kondicykel i 30 min i stuen så svene pibler. Så er dagen ligesom i gang.

- Desuden går jeg rigtig meget til hverdag med min hund eller i stedet for at tage bussen/tog. Fx i går hvor jeg gik fem km gennem byen istedet for at tage bussen, da jeg skulle ud med en veninde.

- I weekender er jeg meget aktiv. Elsker fx at gå en god 10 kilometers tur med hunden og kæresten på slæb.

Nårh nu må vis e om jeg kan tabe det sidste!

Perle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, så melder jeg mig også.

Jeg har desværre lige haft en spontan abort i 14. uge, og min mave nåede at vokse, så den skal bare væk inden brylluppet til juli, hvor jeg desværre ikke er højgravid.. Desuden har jeg også en del ekstra fra sidste graviditet med min søn.

Startvægt:

01.02.08: 80,5 kg

29.02.08: 76, 6 kg

22.03.08: 76, 1 kg

Jeg starter på WeightWatchers næste uge.

Knus Mathilde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så melder jeg mig også.

Jeg har desværre lige haft en spontan abort i 14. uge, og min mave nåede at vokse, så den skal bare væk inden brylluppet til juli, hvor jeg desværre ikke er højgravid.. Desuden har jeg også en del ekstra fra sidste graviditet med min søn.

Startvægt:

01.02.08: 80,5 kg

29.02.08: 76, 6 kg

22.03.08: 76, 1 kg

Jeg starter på WeightWatchers næste uge.

Knus Mathilde.

Puha...det gør mig ondt at høre med din abort...og så i 14. uge. Håber du kommer hurtigt ovenpå igen, selv om det må være svært... sender dig lige et :tunge:

Jeg vil også lige melde min status ind i denne tråd...

Status:

Vægt 15/1 : 83.5 kg

Vægt 23/3 : 75 kg.

Mål : 70 kg inden udgangen af maj.

Mangler 5 kg endnu....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

wtg3r7.gif

Hej til jer der kigger med!

Ja nu er jeg blevet enig med mig selv om at de sidste kg skal smides!

Det er bare ikke nemt altid når man er "selv" om det! Så håber dette er løsningen!

Efter to graviditeter og to fødsler er min krop bestemt ikke som den har været og jeg tog 28 kg på da jeg ventede Jessica og 15 kg med Andrè.

I det jeg har to små børn er der ikke pt tid til motion i et motionscenter, så det bliver noget sjippen, steppen og mave øvelser herhjemme.

Har kunnet tage mig sammen med motionen meget før, men er faldet "i et hul"- kan ikke rigtig få mig taget sammen, så håber I vil sparke mig igang :P

Kosten har vi helt styr på herhjemme, i det Kenn er uddannet inden for kost og helse og underviser i kost og ernæring, så der mangler jeg heldigvis ikke noget- det er kun motionen- så SPARK mig

Tja det var lige kort om mig og hvorfor jeg er her :thumbsupsmileyanim:

Vil veje mig og opdatere hver mandag! Og jeg er 176 høj.

Knus Heidi

wtg3r7.gif

VÆGTEN

Her vil jeg opdatere om vægten og BMI hver mandag!

21 April: 63,5 - Bmi: 20,3 - Tabt: 0

28 April: 62,8 - Bmi: 20,0 - Tabt: 700 gram

05 Maj: 61,5 - Bmi: 19,7 - Tabt: 1,3 kg

19 Maj: 60,9 - Bmi: 19,6 - Tabt: 600 gram

Tabt i AlT: 2,6 kg

wtg3r7.gif[/size]

Redigeret af mizzblond
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så vil jeg være med...

Jeg har desværre taget på her det seneste halve år...har været nede på 62 kg og trænet, men nu synes jeg godt nok, at det er gået af fløjten igen.

Jeg er holdt op med at ryge....jubbi....og har min mens. om fire dage, men...desværre var vægten i morges på for meget.

Start (lad os sige i dag d. 27/2): 67 kg

Delmål:63 kg

Mål: 60 kg d. 23. maj 2009

Målet er også at blive mere trænet...og stadig være ikke-ryger.

Jeg har dog lige et spørgsmål! Er der nogen af jer, der står op og spiser om natten? For det gør jeg - jeg bliver rastløs og spiser, selvom jeg ved, at det IKKE er godt!

Er der et godt råd til, hvordan man tackler det?

Dagens træning står på en 5 km's løbetur med hunden.

Lørdag d. 28/2-08

Vægt: 66,4 kg

Delmål: 63 kg

Mål: 60 kg

Havde bestilt tid til to timers spinning. Ikke energi til morgen pga. overarb. til kl. 0300. Må styrketræne søndag. Så kan kroppen få en pausedag.

Kroppen fik fri...i dén grad. Var til 30 års fødselsdag og fik god mad, vin og lidt snacks. Drak ikke ret meget - fik to glas Asti fra kl. 19-24 og kunne derfor køre hjem. Så min ugentlige snoldedag var i går - og derfor har jeg heller ikke været på vægten til morgen. Jeg vil se, om jeg når at få trænet inden arbejdet i dag...men jeg tvivler. Er på vej til hundetræning nu, så alt afhængig af, hvornår jeg er hjemme, kan jeg nå at få trænet.

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer