Guest Thessie

Gæsteliste

11 indlæg i dette emne

Sidder og roder med en masse tanker omkring vores gæsteliste... naturligvis hjælper det heller ikke noget at kæresten er på arbejde... vi har valgt et ret småt selskab ingen af os er selskabsaber og ingen af os er de store diplomater så vi gider ikke alle de "pligtgæster" vi normalt ville invitere. vi er dermed endt op på en fest med omkring 30 gæster. småt og intimt, men det er det vi vil have og gæsterne er alle - lige med undtagelse af vores forældre - på samme alder som os... rent faktisk bliver jeg den yngste...

MEN MEN MEN så sad vi for et par dage siden og snakkede om gæstelisten med min onkel - han er den der skal føre mig op ad gulvet da min far ikke bliver inviteret - og han påpegede at vi åbenbart havde glemt både min mormor og min moster... nej sagde vi så, vi har valgt dem begge fra, da ingen af dem bryder sig videre meget om mig og ejg orker ikke at skulle være på vagt på præcis den dag - det skal siges at kærestens bedsteforældre heller ikke er inviteret.

han bliver så vildt sur og siger at det kan jeg bestemt ikke være bekendt, ovs. jeg forsøger at forklare ham at hvis jeg ikke kan være bekendt ikke at invitere min mormor, hvordan kan jeg så være bekndt ikke at invitere min far?!? - min onkel kan bare ikke udstå min far og den del af min familie - og det ville han bare ikke svare på...

Efter han er taget hjem er jeg blevet enig med mig selv om, hvis han ringer og forsøger på at overtale mig, så vil jeg fortælle ham at han bare kan blive hjemme og så må jeg gå op ad kirkegulvet selv, så kan han blive derhjemme hos min mormor..

Undskyld det blev så langt men skulle altså bare ud med det hele...

Thessie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååååh søde .. ja, jeg kender det godt!

Det er bare så ærgerligt, når andre prøver at bestemme, hvem man skal tage med ... og jeg godt træt af udmeldingen: "dem skal du da have med", "dem må du da have glemt", "du var da med til deres" .. "´dette kunne være det betød noget for os andre" ....

ØV - det er brud og brudgoms fest - og jeg ville ønske at andre ville blande sig uden om ...

Jeg håber på det bedste, så du ikke skal gå selv ... og så I får den fest, I ønsker Jer ..

:loveflag::iloveyou: Trine

0

Del dette indlæg

Ja sådan noget løber man bare altid ind i, og I skal gøre ligesom I selv ønsker det!!!!!

Hvis dem der ikke er inviteret ikke ønsker at tale med jer bagefter, vil jeg mene at det er forståeligt- men det er jo det valg i tager:o)

selv har jeg ikke inviteret 3 af mine 6 søskende, og de er måske sure, måske ikke. Jeg var med til deres bryllupper, men det er 15 år siden og de har ikke ringet siden......

Knus,

Morpige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du får lige et stort :loveflag: . Det er ikke sjovt at løbe ind i sådan noget, specielt når det er familie... Det er åbenbart et meget følsomt emne, bryllup... Alle forventer at få en invitation. Ved mormor m.fl. at de ikke bliver inviteret?

Jeg syntes at du skal holde fast i din beslutning... Der må ikke være noget værre end at sidde på stikkerne på ens bryllupsdag. Har selv valgt min "svorger" fra da han ikke er guds bedste barn, siddet i fængsel i over 1/3 del af hans liv, for vold!!!Om det så betyder at min søster ikke kommer, ja - så må det bare være sådan. Jeg vil sgu ikke sidde og være nervøs og ubehagelig til mode den dag....

Held & lykke til.

Knus fra Fluff..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe :bearhug::blush:(y):) herfra...

Jeg håber det hele kommer til at gå som i selv ønsker det....

Een ting er sikkert.... bar :( til din onkel...

Held og lykke Maria

0

Del dette indlæg

Først får du lige et stort :bearhug: . Og så vil jeg tilslutte mig de andre og sige, at I kun skal invitere dem i ønsker at se.

(y) Men vi har været det samme igennem med Bjarnes mor, men hun fik at vide af sin søn, at vi gerne skulle hoppe i festtøjet en gang til på en hvilken som helst anden dag. Hvor hun kunne betale for alle dem hun ønskede at betale, men det blev ikke på vores bryllupsdag, hun mukkede lidt idet hun fik beskeden, men hun har accepteret nu.

Knus og :blush: Ingelise

0

Del dette indlæg

Efter han er taget hjem er jeg blevet enig med mig selv om, hvis han ringer og forsøger på at overtale mig, så vil jeg fortælle ham at han bare kan blive hjemme og så må jeg gå op ad kirkegulvet selv, så kan han blive derhjemme hos min mormor..

Undskyld det blev så langt men skulle altså bare ud med det hele...

Thessie

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan, behold den holdning! Det er jeres bryllup, og jer der bestemmer hvem der kommer med! Vi har også haft en del bøvl med min svigermor, der ikke var helt tilfreds med vores valg. (Vi har ikke alle hendes søskende med). Men vi blev ved/bliver ved vores plan!

:bearhug: Cyen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer