Guest Krak

Brudevals...

13 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg prøvet lige at dane brudevalsen alene efter det tegning som var i en anden tråd..

Kan det passe at det er så nemt at danse brudevals ???

Jeg troede det var meegt sværre, da jeg heller ikke kan danse overhovedet.. Før jeg er fuld :bearhug::bearhug:-HAHA--HAHA--HAHA-

Er der andre som syntes det er ufatteligt nemt ????

- Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er rigtigt at det ikke er så svært, når man først lige har forstået trinene... det er jo en lidt forenklet udgave at en alm. vals...

Jeg ved, at man også kan få DVD/Video med brudevalsen, og så kan I evt. videofilme jer selv mens i danser, for at se om det ser rigtigt ud... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg synes også, at selve valsen er let...det svære er at danse den med Jan, som har minus-rytme i kroppen :bearhug:

Forestil jer lige vores brudevals; jeg danser med de lidt strenge øjne, fordi jeg er træt af at blive trådt over tæerne, Jan ser meget koncentreret ud, mens han tæller 1-2-3,1-2-3...FÅÅÅRK! Det må tages med humor, hvis ikke vi skal søge skilsmisse kl 00.05 27. august :angry1:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt synes det er svært, men det er nok også fordi

jeg meget vil føre -HAHA-  -HAHA-

Jeg er overhovedet ikke vant til at danse arm i arm :bearhug:

men det kommer nok :heppe:

tina

<{POST_SNAPBACK}>

ja, jeg deler din lidenskab for at føre - noget Klaus ikke er helt vild med, så vi tager også lidt undervisning inden, så det ikke blievr alt for pinligt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Trinene i sig selv er jo ret enkle - der hvor det bliver svært er, når man skal holde takten til musikken. Brudevalesn kan være ret svær at holde takten til....men hva faen hvem lægger mærke til det, når bare brudeparret ser lykkeligt på hinanden

:bearhug::bearhug:-HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Altså....

Nu har jeg jo videoen derhjemme, og i starten - hvor det gik meeeeeeeeeeeget laaaaaaaaaaaaaaaangsomt var det da legende let..., troede jeg... Da den rigtig kom igang, var det lige før at jeg faldt over mine egne fødder.. :hug:

Heldigvis var jeg alene.. Men min kæreste er ret god til at danse så jeg regner med at han må tage læsset..., = mig.. :bearhug::huh::blush:

0

Del dette indlæg

Jeg har også købt videoen så vi kan øve os, og vi skal snart igang så vi har god tid til det, vi har dog en lille fordel ved at vi har gået til dans som små begge to jeg har bare det problem at jeg dansede mand da jeg var lille så jeg skal gøre det hele omvendt og derfor har jeg købt videoen så vi kan få øvet os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi, men det var faktisk ret morsomt for alle gæsterne morede sig gevaldigt og det gjorde vi også! Vi fik senere af vide at selvom vi slet ikke dansede brudevalsen korrekt så var det kun de der selv kunne danse den der lagde mærke til det, alle andre var for opslugt af at se min mand og jeg kigge hinanden dybt i øjnene!!! :hug:

Redigeret af nefertiti
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer