Guest Zunshine

Grillaften med tøserne

348 indlæg i dette emne

Som skrevet meget i en anden tråd, er der nu lagt en dato fast for vores grillaften.

Lørdag d. 25 juni 2005 kl. 17:00 hos mig i Hjortshøj ved Århus. Su. senest d. 22 juni 2005 . Pris 80 kr. pr. snude

Så er menuen også klar:

*Grill steaks

*Kyllinge-satay (Thailandske kyllinge grill spyd)

*Marinerede nakkekoteletter

*Pastasalt

*Broccolisalat med solsikkekerner og orangecreme

*Mix-salat

*Flute

*Kryddersmør

*Hvidløgssmør

*Bagte kartofler

*Chokolademousse kage med orangecoulis

*Rabarberkage med hasselnødder

Planen er at den store grill bliver tændt op. Jeg sørger for at lave en grill-buffet, og I skal så indbetale et beløb på min konto, når I er 100% sikre på, at I kommer.

Vær sød at skrive navn på kontoindbetalingen, så jeg har en chance for at følge med i hvem der har betalt.

Reg. nr.: 1594 Konto nr.: 4806816639

I skal selv medbringe drikkevarer

Er der nogen som kommer langvejs fra, så kan vi finde ud af noget med overnatning, så skal I bare selv tage soveunderlag og dyne med.

Skriv et indlæg her, og så skriver Jane-San eller jeg selv jer på listen over deltagere.

Jeg skal måske lige huske at sige, at jeg har hund.......han gør ikke noget ud over at hoppe lidt op. Og jeg har haft kat indtil for et par måneder siden.....hvis der skulle være allergikere imellem.

Knus Trisse :bearhug:

Blå navne = har betalt

Brittern (Jeanet)

Zunshine (Trisse)

Cyen (Nancy)

Susanne 79 ( Susanne)

Henriette S. (Henriette)

Solmusen (Solveig)

Willuc ( Mia).......kommer senere når ungerne er puttet

mflask (Mette)

Thessie (Christina)

Stineka (Stine)

CLV (Connie)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vilel nu rigitg gerne med meeeeen kan bare ikke den dag  :kiss:  :huh:  (y)  det kunne ellers ha været hygegligt at møde alle jer tozzet bridezillas....

Marie der må nøjes med sidelinjen ........*snøøøøft*

Lige meget hvad så håber jeg at i får en fantastisk aften

:bearhug: Marie

<{POST_SNAPBACK}>

Øv osse mulletøsen........du måtte ellers gerne låne en gæsteseng.

0

Del dette indlæg

Jeg vilel nu rigitg gerne med meeeeen kan bare ikke den dag  :kiss:  :huh:  (y)  det kunne ellers ha været hygegligt at møde alle jer tozzet bridezillas....

Marie der må nøjes med sidelinjen ........*snøøøøft*

Lige meget hvad så håber jeg at i får en fantastisk aften

:bearhug: Marie

<{POST_SNAPBACK}>

Øv osse mulletøsen........du måtte ellers gerne låne en gæsteseng.

<{POST_SNAPBACK}>

ØØØØØØVVVVVV snøøøøft .......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis nu sådan en "bette" sjællænder med en fortid i Århus må komme med - så vil jeg da gerne drage vest på for at hilse på :bearhug:

B* aka Jeanet

<{POST_SNAPBACK}>

Klart du må komme med.....det gælder alle der har lyst.

Det kunne jo være at der var flere fra Sjælland, der havde lyst, så kunne I køre sammen.

Skal jeg skrive dig på???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis nu sådan en "bette" sjællænder med en fortid i Århus må komme med - så vil jeg da gerne drage vest på for at hilse på :bearhug:

B* aka Jeanet

<{POST_SNAPBACK}>

Klart du må komme med.....det gælder alle der har lyst.

Det kunne jo være at der var flere fra Sjælland, der havde lyst, så kunne I køre sammen.

Skal jeg skrive dig på???

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps det må du gerne :kiss:

B*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville også med, ville også med, ville også med. :slag:

Hvis ikke det var fordi, jeg skal med kæresten til REM-koncerten (morgengave fra undertegnede). Selvom det bliver en fed oplevelse, så sender jeg jer alligevel et par misundelige tanker. :bearhug:

Super initiativ. :crocodile:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår skal vi senest give lyd ??

Ser du, jeg kunne såmænd godt tænke mig at komme med, men der er lige et par ting, der skal falde på plads.

Der er nemlig så vidt jeg ved DM i den weekend (i skydning), så der skal jeg muligvis afsted til det. Og en af mine venner bliver 25 år d.25 juni.. så der kan også blive noget der... og sidst men ikke mindst, så skal jeg lige have fundet ud af hvordan mine eksamener ligger, så jeg kan se om det kan have indflydelse..

Åh, det er nu ikke nemt når man gerne vil møde jer alle, og der er så mange ting..(Der må da også være nogle af os, der er blevet gift til den tid??)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også med - hvad med mandfolkene, kunne det ikke være sjovt at tage dem med :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kunne da være hyggeligt, men jeg tror nok, at de for det første ville få et mindre bryllupdflip, og for det andet, er jeg ikke sikker på, at jeg kan finde borde og stole til hvis vi lige pludselig bliver 30-40 mennesker.

Jeg har plads til omkring 20.............

0

Del dette indlæg

Hvornår skal vi senest give lyd ??

Ser du, jeg kunne såmænd godt tænke mig at komme med, men der er lige et par ting, der skal falde på plads.

Der er nemlig så vidt jeg ved DM i den weekend (i skydning), så der skal jeg muligvis afsted til det. Og en af mine venner bliver 25 år d.25 juni.. så der kan også blive noget der... og sidst men ikke mindst, så skal jeg lige have fundet ud af hvordan mine eksamener ligger, så jeg kan se om det kan have indflydelse..

Åh, det er nu ikke nemt når man gerne vil møde jer alle, og der er så mange ting..(Der må da også være nogle af os, der er blevet gift til den tid??)

<{POST_SNAPBACK}>

Der er vel i realiteten plads selvom man finder ud af dagen før, at man godt kunne tænke sig at være med..........jeg skal så lige have en chance for at handle ind til tilbehøret, så skal vi sige d. 22 juni, som sidste svar frist.

0

Del dette indlæg

selv om jeg nok gerne vil have Klaus med er jeg HELT sikker på at han ikek vil syntes 20 brude er det hyggeligste selskab, han går egt. relativt meget op i planlægningen, men har på fornemmelsen at det vil være for meget af det gode :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Morten har den overbevisning, at det da ikke kan være helt så slemt, hvis der da bare er nogen andre mænd han kan snakke med.. *LOL*

:bearhug: Cyen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer