ryberg

ynglingsduft

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

der står meget forskelligt hjemme i skabet - for meget spørger i Klaus :griner:- men en klassiker jeg altid vender tilbage til er Pleasures - den er Klaus også helt vild med - den havde jeg nemlig på første gang vi mødtes ... ellers er jeg også meget vild med gaultiers dufte, kenzo flowers og DKNY (syntes dog at sidstnævnte holder alt for kort tid efetr den er kommet på - men elsker duften så den forbliver en del af udvalget i skabet)

:) Stine

0

Del dette indlæg

Har svært ved at finde dufte der passer til mig, kommer nemt til at lugte af død mus. :griner:- Men for tiden er jeg meget glad for 'Babydoll' af øhmmmm øjeblik.......*render på toilettet* jo YSL. Den er min kæreste heldigvis også ret syg med, men han har dog luftet at jeg skulle prøve 'mademoiselle' fra Chanel. Har en veninde der havde den på til en fest og han var helt elektrisk. :) Så jeg må jo spare lidt sammen og teste den en dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaa, fik Eternity Moment af gemalen, den dag han friede. Meget rammende, ikke?? Så den er et hit. :)

Ææææælsker også Gucci Rush og den der med guld-glimmer-toppen fra Jean Poul Gaultier.

Manden siger, jeg har dyre vaner. Det kan jeg altså ikke forstå. Postet billedePostet billedePostet billede

Redigeret af 270805
0

Del dette indlæg

Min ynglingsduft er  Gucci Rush:

:) Marie

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe også her, men er mindst lige så vild med den der kvinde fra Gaultier.

Uh, den dufter godt, skal helt sikkert have en af dem på til brylluppet :hearts:

<{POST_SNAPBACK}>

hihihi Mille har lige fået den af Peter i gave :hearts: :hearts: :hearts:

:griner:- Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :griner:-

Min yndlingsduft er helt klart DKNY, mens Hugo Boss Woman, Clinique "Happy" og Alfred Sung "Shi" også er på hitlisten...

Ialt har jeg vist omkring 18 parfumer... jeg er vild med dem allesammen :)

Hej fra Kathrine :griner:- .

0

Del dette indlæg

Puha jeg har en del...

Som favorit Change fra Chanel.

Ellers bl.a. Deep Red/Hugo Boss, Mania/Armani, Le Femme/Gaultier, Attraction/Lancome, Romance/Ralph Lauren, Intense/Hugo Boss, O-zone/Sergio Tacchini, Gloria/Cacharel, Zero Plus/Diesel, Hugo Woman/Hugo Boss, She/Armani, Miracle/Lancome, Feminine/ D&G, Dior Addict/Dior....

Ja det var bare nogle af favoritterne. Måske min kæreste har ret i at jeg fylder temmelig meget på badeværelset??? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt bryllupsduften, nemlig O de Lancome - jeg vil ikke have for tung en duft på den dag, og den er så frisk og forårsagtig. Ellers kan jeg også godt lide "Hypnotic Poison" fra Dior og erkender (med skam) at Britney Spears "Curious" også er ganske velduftende...

:) Tikkitiks

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige som et par andre af jer en del stående, men det er også fordi jeg elsker at variere og den ene dag har man bare lyst til at dufte af blomster og den næste en dyb forførende duft.. Jeg rendte på en tidspunkt rundt sammen med en stor flok drenge og de brugte alle cool water (den første på markede) og det bliver bare for meget når alle har den på altid.. den dag i dag kan jeg ikke ha' den duft..

Men mine ynglingsdufte er:

Miracle fra lancome

Amor fra cacharel

Armani mania fra georgio armani og

Gucci Rush

Pernille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer