Sandra Brix

Jullemor NEWS :O)

1,118 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja 7 billeder på væggen - lad os gøre det -HAHA-:blush:

Ifølge min beregning af jeres svar - fører nummer 2 og 5 - med nummer 6 lige i hælene :cheerleader3:

IHHHHH :bearhug: hælder hvist selv mest til nummer 5 - selvom nummer 6 også trækker - men 6'ern ser man jo ikke rigtig vores ansigter :sm:

Nu har jeg bedt ham om at redigere alle 7 - så må vi se om det kan hjælpe mig bedre på vej til at vælge efterfølgene. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nå - til noget helt andet

:sm: Min farmor har strikket mig et par sokker jeg vil forære Mikael inden vielsen. Der står "KOLDE" på den ene og "FØDDER" på den anden - Skulle jo nødig have, at han "fryser" den dag :blush: Jeg sætter billede ind så snart jeg får dem hjem.

:( Så har jeg fået lidt "gammelt" at vælge imellem. B.la en Brosche med en blå sten i - som jeg godt kunne finde på at hæfte på min taske (når jeg finder en sådan) ellers er der lommetørklæder og et sjal.

()() Jeg har aftalt med Guldsmeden, at vi henter vores ringe på fredag :bearhug: glæder mig helt vild.

()() Jeg er lige blevet færdig med alle bordhæfterne - så nu mangler jeg kun den "store" bordplan til væggen og risposer - så skulle det praktiske gerne være færdigt.

:balloon: Vi er i gang med at finde en Videomand til rimelig fornuftig pris - da vi meldte for sent ud et andet sted - rigtig ØV. :hug:

:balloon: Vi skal begge prøve tøj fredag den 9 Juni - Jeg har tabt en del centimeter :cheerleader3: - håber ikke det betyder alt for meget. Så en tur til jylland mere - kunne ellers godt trænge til en pause.

:balloon: Der er kun 2 weekender at vælge imellem til Poller tilbage. Den 9-10 eller 16-17 - det bliver spændende at se om man overhovedet bliver "kidnappet" -HAHA-

:bearhug: Mangler også stadig at finde et sted der kan gøre mig lækker brun

Ellers er det eksamen jeg beskæftiger mig mest med - men det er HELDIGVIS snart overstået :bearhug: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skøøøne, skøøøne Sandra og dejlige Julius!! Sikke nogle billeder man bare må elske!!!! Ved du, jeg bliver helt rørt her hvor jeg sidder - på skolen(!!) og skal læse anatomi.. Så hvorfor er jeg inde i din tråd...? Det lyser kærlighed ud af dem. Jeg haver så svært for det med morengave til min kære. Haver i laaaang tid tænkt boduoir, men våger ik helt... Og jeg VED min mand rigtig ønsker nogle gode billeder af vores søn, så NU blev jeg virkelig inspireret her. :bearhug::( :(

Pssst - og jeg haver altså meeeeget svært for at skulle vælge blant dine. Nr 2 forJulius alene, men både Julius og mams er bare mums på de øvrige!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:(HURRAAAA :bearhug:

Så er der kun 1 mnd tilbage... hvor er det bare spændende... Glæder mig VILDT meget til at se dig smuk som du er i din smukke smukke kjole *SS*

Knuz Trine

:(:(

1 måned!!!!

:carrot: :carrot: :carrot:

.... den går stærkt!!!!

:bearhug:

Tak skal I have tøzer - I er der altid på pletten :bearhug:

Men lige i dag er der ingen fejring fra min side. Jeg har fået en skuffende karakter i skriftlig prøve og min søster har lige meldt ud, at min særlige solstråle ikke bliver taget med til bryllupet alligevel. I dag er en øv dag! :heart:

Skøøøne, skøøøne Sandra og dejlige Julius!! Sikke nogle billeder man bare må elske!!!! Ved du, jeg bliver helt rørt her hvor jeg sidder - på skolen(!!) og skal læse anatomi.. Så hvorfor er jeg inde i din tråd...? Det lyser kærlighed ud af dem. Jeg haver så svært for det med morengave til min kære. Haver i laaaang tid tænkt boduoir, men våger ik helt... Og jeg VED min mand rigtig ønsker nogle gode billeder af vores søn, så NU blev jeg virkelig inspireret her. :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Pssst - og jeg haver altså meeeeget svært for at skulle vælge blant dine. Nr 2 forJulius alene, men både Julius og mams er bare mums på de øvrige!!

Hej Bella

1000 tak for komplimenterne, jeg er også særlig glad for dem af Julius og jeg. Endnu mere glad for, at jeg kunne give inspirationen videre. Håber du gør noget seriøst ved det :bearhug:

0

Del dette indlæg

Søde smukke Sandra

Hvis jeg ikke når her ind inden brylluppet, så vil jeg bare sige, at du stadig er velkommen på Amager til globryllup.

Hvis du lyster, så sender jeg dig lige mit mobil nr. så kan du altid sende en sms, hvis du gerne vil vide hvor kirken ligger.

Tusind tak for din støtte og hjælpsomhed vedr. kameraer, du må være en af verdens bedste veninder. Du har en kanon humor og det falder lige i min smag.

Vi snakkes en gang i næste uge.

:bearhug: Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen , Sandra , Sandra , Sandra....det er da noget af en opgave , at blive sat på....for jeg mener WOOOOOOOW nogle skønne billeder af dig og din lille prins :bearhug::bearhug:.

Men nu har jeg kigget på dem , igen og igen og er kommet frem til disse 3:

NR.2

NR.5

NR.6

Kan man andet end , at syntes de(alle) billeder er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herlige.... :bearhug:

:(:(:(

0

Del dette indlæg

Søde smukke Sandra

Hvis jeg ikke når her ind inden brylluppet, så vil jeg bare sige, at du stadig er velkommen på Amager til globryllup.

Hvis du lyster, så sender jeg dig lige mit mobil nr. så kan du altid sende en sms, hvis du gerne vil vide hvor kirken ligger.

Tusind tak for din støtte og hjælpsomhed vedr. kameraer, du må være en af verdens bedste veninder. Du har en kanon humor og det falder lige i min smag.

Vi snakkes en gang i næste uge.

:bearhug: Zennie

Sødeste dejligste Zennie :(

Tak for "lykkeønskningen - hæ hæ, det er jo overhovedet ikke i nærheden af tæt på i forhold til dig :bearhug:

Der er faktisk ikke noget jeg hellere vil - end se dig på din drømmedag! Men jeg står i en "pasningssituation". Jeg skal have min søn og vores nevø hele lørdag alene :bearhug: og de er jo kun 2 og 3 år. ØV BØV. Jeg ville virkelig - virkelig gerne have set dig på den smukkeste dag ever! BU HU :bearhug: Din invitation varmer mere end du tror, så nu håber jeg bare på, at du er i stand til at komme til vores globryllup i stedet :( Du må også meget gerne tage gemalen med :( - DIN MAND!!!!! :bearhug: :carrot: WU HOOOOOOOOOO :carrot: - det må være fedt at kunne kalde ham det :bearhug:

P.S velbekomse med hjælpen - du havde jo gjort det samme for mig - øhhhhh - tror jeg da i hvert fald :bearhug:

Og humor er jo altid dejligt at ha' ;) - kan kun sige ILM!

0

Del dette indlæg

waaaaaaaaaauw smukke smukke billeder!!! er slet ikke misundelig :heart:

Kan bedst lide 1,2, 3 og 5, hvis man absolut skal vælge mellem de fantastiske billeder :bearhug:

:( Louise (som også gerne ville have en lille Julius:))

Tak Louise :( Er sikker på du nok skal få en lille prins eller prinsesse en dag :bearhug:

Jamen , Sandra , Sandra , Sandra....det er da noget af en opgave , at blive sat på....for jeg mener WOOOOOOOW nogle skønne billeder af dig og din lille prins :bearhug::bearhug:.

Men nu har jeg kigget på dem , igen og igen og er kommet frem til disse 3:

NR.2

NR.5

NR.6

Kan man andet end , at syntes de(alle) billeder er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herlige.... :bearhug:

:(

1000 tak Linda :bearhug: - det er så skønt at se dig ind imellem herinde, trods det at du allerede er en gift frue :bearhug: Håber snart vi ses igen

0

Del dette indlæg

Heyyyy smukke

Jeg er on-line igen!!!! :)

Sikke nogle helt fantastiske billeder af jer.... Jeg syns du skal vælge nr. 1,2,3,4,5,6 og 7!!!! :thanks:

Hva så, skulle vi aldrig mødes over en paraply eller noget??? ;)

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heyyyy smukke

Jeg er on-line igen!!!! :)

Sikke nogle helt fantastiske billeder af jer.... Jeg syns du skal vælge nr. 1,2,3,4,5,6 og 7!!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Hva så, skulle vi aldrig mødes over en paraply eller noget??? ;)

Sanna

:carrot: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :carrot: endlelig er du herinde igen. Hæ hæ - jeg har bedt ham om at redigere dem alle - så må vi tage "problemet" op igen til den tid :thanks:

Jeg skal til Glostrup på tirsdag - var det måske en dag vi ku' mødes....over en paraply :blink::super:

0

Del dette indlæg

Sagtens - hvornår passer dig??????

Omkring middagstid - 12 eller derefter. Skal nemlig lige aflevere mine synopser kl 11:30 :carrot: Passer det dårligt? Kan ikke huske hvornår du startede på arbejde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Kan godt forstå, du lige vælge at få dem alle redigeret. De er fantastisk gode. Og hvor ser din lille prins smuk og glad ud! Jeg kan især godt lide billede 2 og 5, de udstråler så meget glæde.

Tine :)

1000 tak Tine :thanks: jeg er også virkelig glad for dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 Prøveopsætning

Gik rigtig fint :carrot: - min svigerinde vil meget gerne lige gøre det en gang mere inden brylluppet. Det kommer ikke til at ligne dette på en prik - men meget tæt på. Jeg skal stadig have det glat foran - bare MERE glat, hvis I forstår hvad jeg mener! :) Tror det bliver super flot til kjolen - og så tager hun nogle hårnåle med perler og sten i med næste gang, dem mener vi begge lige kunne give det sidste pif....hvad siger dommerkommiteen???? :bearhug:

(Billerne er desværre ringe kvalitet :thanks:)

post-5883-1149428247.jpg

post-5883-1149428273.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Sandra.

Hvor er det bare nogle smukke smukke billeder, hvem har du fået taget dem hos?

Jeg synes, det ser ud som om, vi er lidt samme type, og vi har begge et super lækkert dejligt barn :) , og jeg sidder og får virkelig lyst til, at give Søren nogle billeder i samme stil. Jeg blev helt rørt, især med din lille charmetrold, hvor er han dog dejlig :thanks:

Du er en ægte smuk kvinde... Tillykke med dine billeder :bearhug:

Kærlig hilsen Cecilia

0

Del dette indlæg

IIIIIHHHHHH Sandra. Du er sgi sikkert også smuk med morgenhø.... men fin, fin opsætning du der har fået lavet. Min frisør anbefalede bare ikke hængehår og slør, da det ugler smamen. ....men måske er det fordi han kender mit tempo? :bearhug:

Smuk som altid er du jo!

:balloons:

0

Del dette indlæg

Ååååååååh gud Sandra... Du er sq bare så SMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK... Puha.... kan altså nemt komme til at fælle en lille tåre... Vil SÅ gerne komme og se dig på din store dag *SS*

Så hvis der er nogen af jer der læser som skal med bil ned og se min smukke engel Sandra på hendes store dag og som vil tage mig med så skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv lige, ellers har jeg ingen mulighed for at komme derned...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer