Sandra Brix

Jullemor NEWS :O)

1,118 indlæg i dette emne

I går var til min venindes bryllup i det nordjydske. :carrot: Sikke en pragtfuld dag - og sidde der - total forelskede :) , og vide der nu kun var en uge til vores eget bryllup. Det kan ikke beskrives med ord. :loveshower: For første gang i lang lang tid, fandt jeg glæden tilbage og forventningen om en dejlig dag.

Mit stress er ikke blevet mindre :hug: Julius fylder 2 år i morgen og vi skal have gæster. Jeg vil så gerne gøre det til en god og velforberedt fødselsdag - for det fik han heller ikke sidste år, da vi var i gang med flytning og alt muligt andet. I år må han nu også undvære :blink: fordi hans mor er træt og udkørt og farmand er jo slet ikke hjemme til at kunne gøre det. Så det bliver til div. købekager og "fastfood" - intet bliver lavet fra bunden, udover den lagkage hans farmor kommer med. :( Det skærer i mit moderhjerte, selvom jeg ved han ikke bemærker det alligevel.

I fredags fik jeg hentet min kjole - og den bliver nu bragt hjem for første gang :) :carrot: :carrot: :) Mikaels tøj er også ved at være klar. Bukserne tager mine forældre med over.

Jeg venter stadig på det sidste til børnenes tøj, så er det også på plads. Mangler at høre fra fotografen - han har slet ikke givet lyd fra sig *ryste - ryste*

Den næste uge bliver som bekendt TOTAL BRYLLUPSKLAR :balloons: dagene skal gå med at blive forberedt til DUL!!!!!!

Skal have negle, prøve make up skal lægges, have sun spray og en sidste håropsætning.

Derudover de praktiske ting. Tale med slottet - købe gaver - pakke og andre "sjove" opgaver :)

:) Fatter man det er lige om snart...NEJ -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, hvor er det bare spændende, når dagen nærmer sig :balloons::) Jeg får helt kriller i maven på dine vejne :butterfly: Og hvor er det godt, du har fundet glæden igen.

Mht imorgen så er jeg sikker på, at din dejlige dreng er ligeglad med, om maden er lavet fra bunden. Han vil bare have at mor bruger dagen sammen med ham :yllove: Mht gæsterne så tror jeg bare, de er imponerede over, at du i det hele taget magter at se dem så tæt på brylluppet. De ved da nok godt, du har travlt.

Hav en god fødselsdag imorgen og god fornøjelse med de sidste forberedelser til brylluppet...

:)

0

Del dette indlæg

Smukke smukke Sandra.. Så er der kun under en uge igen og det er da helt utroligt *SS*

Hvorfor har du dog ikke sagt at du ikke kunne overskue det til imorgen... Det er vel ikke for ingenting man har ferie... Jeg kunen sagtens være kommet forbi med lidt af alt det godt til jer... Du skal altså sige til... Og det er ikke for sent endnu...For skal absolut ingen ting imorgen... Sig til søde... sig til... Er der som en mis... Du skal endelig ikke tøve, det ved du *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

:balloons: HURRAAAAAAAAAAAA :)

Så er det i denne uge I skal :) .. Hvor er det bare vildt som tiden flyver afsted... Tænk sig bare smukke.. om en uge er du ikke længre frk, men frue *SS* Du er bare så dejligt et menneske og jeg er bare så beæret over at jeg har fået lov til at lære dig at kende... Du er et menneske der med din glæde og varme smitter af på os andre og gør os til bedre mennesker *SS*

Du ved hvor jeg er og hva jeg synes smukke ;)

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) HURRAAAAAAAAAAAA :)

Så er det i denne uge I skal :( .. Hvor er det bare vildt som tiden flyver afsted... Tænk sig bare smukke.. om en uge er du ikke længre frk, men frue *SS* Du er bare så dejligt et menneske og jeg er bare så beæret over at jeg har fået lov til at lære dig at kende... Du er et menneske der med din glæde og varme smitter af på os andre og gør os til bedre mennesker *SS*

Du ved hvor jeg er og hva jeg synes smukke ;)

Knuz Trine

:blink:-HAHA- Du er bare......... :hug::(

5 (har du set de første vejrudsigter :) )

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :balloons::):) Er det ikke bare for fedt Louise - vores havebrylluper bliver et HIT

0

Del dette indlæg

JULIUS OG MIKKELS TØJ (OG XENIAS KJOLE)

Er endelig kommet hjem - de bliver de lækreste små unger gør de :balloons:

Han er allerede vokset fra vesten - så den sidder ret stramt :) Bukserne skal jeg også have flyttet knapperne på - for han har en dejlig stor rund mave - og den er der ikke plads til. Så for at han kan trække vejret, skal jeg lige have fat i nål og tråd :)

Men LÆKKER - det er han sq i mine øjne :)

post-5883-1151318643.jpg

0

Del dette indlæg

Han er allerede vokset fra vesten - så den sidder ret stramt :blink: Bukserne skal jeg også have flyttet knapperne på - for han har en dejlig stor rund mave - og den er der ikke plads til. Så for at han kan trække vejret, skal jeg lige have fat i nål og tråd :)

post-5883-1151318643.jpg

Behøver jeg sige noget??? Fåååååååååååååååååååårk han er cute ha. Jule drengen... Han kunne da godt for lov til at kikke sødt på mig sammen med resten af tante/moster trine's unger og blive røøøøøøøøøv forkælet :):):)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han er allerede vokset fra vesten - så den sidder ret stramt :hug: Bukserne skal jeg også have flyttet knapperne på - for han har en dejlig stor rund mave - og den er der ikke plads til. Så for at han kan trække vejret, skal jeg lige have fat i nål og tråd :)

post-5883-1151318643.jpg

Behøver jeg sige noget??? Fåååååååååååååååååååårk han er cute ha. Jule drengen... Han kunne da godt for lov til at kikke sødt på mig sammen med resten af tante/moster trine's unger og blive røøøøøøøøøv forkælet :):):)

Det forventer jeg da også :blink:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Vil lige benytte øjeblikke til at ønske jer alt mulig held og lykke på lørdag. :biggrin:

Vejret bliver jo fantastisk og jeg er sikker på at jeres dag bliver endnu mere fantastisk :bearhug:

...og hvor er din lille dreng dog nuser.

Glæder mig til at se billeder at det smukke brudepar.

:biggrin: Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej du smukke kvinde.

Så har jeg lige 5 min til overs og dem vil jeg bruge på dig.

Jeg har tænkt på dig så mange gange, men har bare ikke haft tid til at kigge ind.

Kalland har pm´et mig og vil gerne med på lørdag, men jeg kan først give 100% svar på lørdag om jeg kan komme afsted eller ej.

Det hele sejler pt., både i privaten og på jobbet, en rigtig stresser syntes jeg.

Godt jeg går på ferie fra på fredag. Men skal muligvis på job hele weekenden og derfor ved jeg ikke om jeg kan komme afsted. Kan først få svar vedr. jobbet på fredag.

Har du styr på det hele eller begynder du at stesse nu ?

En mil. :bearhug:

Zennie

0

Del dette indlæg

Held og lykke med på lørdag og sikke et dejligt lille lækkert barn, du har :bearhug:

Uhmm, han måtte godt komme og lege med min karoline, som også er et dejligt lille lækkert barn :biggrin:

Hav et rigtig, rigtig godt bryllup!!! Lige som du kunne tænke dig det. Glæder mig til, at høre mere om det.

Knus fra Cecilia

0

Del dette indlæg

Aaaiiiii Nu holder du sq op søde... Kan ikke sige det nok,... har HØFEBER og kan ikke tåle at se dig i dit smukke tøj.. Hvor er du smuk søde.. VIRKELIG meget... SMUK SMUK SMUK!!!!! Bare kommer og se dig på din store dag.. Det er ikke en mulighed at blive væk.. Så smuk så smuk

Hej Sandra

Jeg må give Kalland HELT ret. Jeg har fulgt din tråd og gang på gang dukker det ene SUPER smukke billede af dig frem efter det andet. :biggrin:

Kort sagt: du ser SK... GODT ud og jeg tvivler på at der bliver et øje tørt blandt gæsterne. :bearhug:

I øvrigt så STORT tillykke med at du er blevet pædagog og ikke mindst med din fødselsdag i maj.

Til aller sidst (og så skal jeg nok stoppe) vil jeg lige citere DMI's vejrudsigt for weekenden: "Lørdag og søndag: Tørt og ret solrigt med dagtemp. op mellem 22 og 27 grader". Juhuuuuuuu :biggrin:

Så er der ikke så meget andet at sige end at ønske dig et FANTASTISK bryllup. :loveshower:

Jeg glæder mig til at høre om den store dag og se massere af billeder :biggrin:

Mange hilsener

Lisa :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaiiiii Nu holder du sq op søde... Kan ikke sige det nok,... har HØFEBER og kan ikke tåle at se dig i dit smukke tøj.. Hvor er du smuk søde.. VIRKELIG meget... SMUK SMUK SMUK!!!!! Bare kommer og se dig på din store dag.. Det er ikke en mulighed at blive væk.. Så smuk så smuk

Hej Sandra

Jeg må give Kalland HELT ret. Jeg har fulgt din tråd og gang på gang dukker det ene SUPER smukke billede af dig frem efter det andet. :biggrin:

Kort sagt: du ser SK... GODT ud og jeg tvivler på at der bliver et øje tørt blandt gæsterne. :bearhug:

I øvrigt så STORT tillykke med at du er blevet pædagog og ikke mindst med din fødselsdag i maj.

Til aller sidst (og så skal jeg nok stoppe) vil jeg lige citere DMI's vejrudsigt for weekenden: "Lørdag og søndag: Tørt og ret solrigt med dagtemp. op mellem 22 og 27 grader". Juhuuuuuuu :biggrin:

Så er der ikke så meget andet at sige end at ønske dig et FANTASTISK bryllup. :loveshower:

Jeg glæder mig til at høre om den store dag og se massere af billeder :biggrin:

Mange hilsener

Altså nu er du jo i mit hafla hof, sååååå... Skal du ikke lige en tur til globryllup på lørdag??? Du bor da dejlig tæt på *GG*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Jeg må give Kalland HELT ret. Jeg har fulgt din tråd og gang på gang dukker det ene SUPER smukke billede af dig frem efter det andet. :)

Kort sagt: du ser SK... GODT ud og jeg tvivler på at der bliver et øje tørt blandt gæsterne. :biggrin:

Jeg glæder mig til at høre om den store dag og se massere af billeder :hug:

Mange hilsener

Altså nu er du jo i mit hafla hof, sååååå... Skal du ikke lige en tur til globryllup på lørdag??? Du bor da dejlig tæt på *GG*

Knuz Trine

Hej Trine

Jo tanken da da bestemt strejfet mig, men nu kender jeg jo ikke Sandra så godt som jer andre :angry:

Jeg ville dog utrolig gerne se hende "in real life" i den smukke kjole som hun har skrvet om så længe :bearhug:

Ville du så komme til glo-bryllup til den udendørs velsignelse på Næsbyholm gods?

:biggrin: Lisa

0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Jeg må give Kalland HELT ret. Jeg har fulgt din tråd og gang på gang dukker det ene SUPER smukke billede af dig frem efter det andet. :)

Kort sagt: du ser SK... GODT ud og jeg tvivler på at der bliver et øje tørt blandt gæsterne. :biggrin:

Jeg glæder mig til at høre om den store dag og se massere af billeder :hug:

Mange hilsener

Knuz Trine

Hej Trine

Jo tanken da da bestemt strejfet mig, men nu kender jeg jo ikke Sandra så godt som jer andre :angry:

Jeg ville dog utrolig gerne se hende "in real life" i den smukke kjole som hun har skrvet om så længe :bearhug:

Ville du så komme til glo-bryllup til den udendørs velsignelse på Næsbyholm gods?

:biggrin: Lisa

Det var da planen at jeg skulle det alligevel, Men lidt trist at skullea fsted alene.. Især fordi jeg bare SÅ vildt meget gerne vil se Den smukke smukek Sandra, men synes at 200 kr alene til taxa er lige lidt mange penge *SS* Men tror nu ikke Sandra ville have noget imod hvis du troppede op hvis jeg kender hende rigtig *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

:bearhug:3 :biggrin:

dage tilbage... Og har stadig ikek fundet mig en allieret eller tre, men SKAL nok komme... om jeg så skal hoppe på tungen... Med gaver og det hele :biggrin::biggrin::biggrin:

Knuz Trine

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3

Ja :butterfly: er på vej "hjem" og kan da godt mærke lidt kriller ind imellem :angry: Hvis jeg ikke havde haft "ferie" så ved jeg slet ikke hvordan jeg skulle få det til og hænge sammen :)

I går fik jeg min sidste prøveopsætning - se billeder længere nede!!

I dag skal jeg have min første prøve make up og handle de sidste ting ing. I aften skal jeg have lagt negle og så er den dag ligesom gået.

I morgen skal jeg have sun spray - lave gæstebog og bordplan. Ud med ting til slottet og aflevere vielseshæfter til præsten. Derudover skal jeg have gjort rent herhjemme.

Nok at se til :biggrin:

Zennie - du har også været tænkt på - du skal ikke gå og stresse sådan, det er jo ikke godt for dig. Du tropper bare op hvis du kan - det ved du, du er velkommen til. :biggrin:

Lisa - det kan godt være jeg ikke kender dig så godt som de andre - men det betyder ikke, at du ikke er velkommen :bearhug: Man kan jo kun lære hinanden bedre at kende - det er der ingen skam i :biggrin:

Trinemusen Jeg ved du så hjertens gerne vil komme - men du skal altså ikke til og ofre en hel bondegård på det ;)

Til alle jer andre - :biggrin: 1000 tak for jeres søde hilsner - tænker på jer, selvom jeg desværre ikke rigtig får kigget "ind til jer"

post-5883-1151483492.jpg

post-5883-1151483599.jpg

0

Del dette indlæg

fornemmer jeg lidt høfeber her, det tror jeg nok jeg gør...!!! SAAAAAAAAAAANDRAAAAAAAAAA... Du er så smuk min egen at du kun kan stråle om kap med solen og stadig er det dig der i 27 graders varme vil stråle mere af sol, varme og kærlighed... Du rør mig søde.... Snøøøøøøøøøøøøøøøft.......

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer