ryberg

fortvivlet

66 indlæg i dette emne

Hej.

ja, så er den gal igen (y)

er totalt forvirret..

For et stk tid siden spurgte jeg min far, det skal lige siges jeg er 110% fars pige, men jeg spurgte ham om han helt ærligt tror at Henrik er den rette for mig.

Han tog mig i hånden, og sagde ærligt.. det havde han svært ved at svare på, men helt ærligt så troede han det ikke.

Det skal lige siges Henrik er højt elsket i min familie.

her til morgen vækker han mig rigtigt sødt og spørger om jeg vil med ned at træne, og jeg skulle bare lige have morgenmad, så ville jeg da gerne.

Han har været en del hemmelighedsfuld her på det sidste, og der er et år til brylluppet, så det kan umuligt være det.

Han dækker bord til sig selv, og da han ha spist, og jeg lige har taget rundtstk ud af ovnen så går han fra bordet.

Så ringer hans forældre, som så kommer og henter en boremaskine som vi har lånt. Da de er kørt, går jeg ovenpå lige for at børste tænder m.m og lige pludselig brøler Henrik op nedefra at hunden er smuttet ud i haven og HVOR FANDEN JEG BLEV AF !!!

Jeg blev et eller andet sted ked af det og han kom op med en kæmpe sort tordensky over hovedet af raseri.

Tænk at blive sur,fordi jeg ikke havde lukket lågen så han kunne rende nedenunder,og nu var det også galt at jeg tog 5 minutter ovenpå.

Han var rasende.. virkelig rasende.. og det plejer han altså normalt ikke at være.

Så jeg bad ham slappe af og han kom helt op i hovedet på mig og sagde Nu skulle jeg til at slappe af ellers kunne jeg bare gå af H.... til ??

Så startede skænderiet rigtigt.. det gider jeg ikke hører på..og spurgte hvad han mente ??

Hvis jeg brokkede mig mere så kunne jeg jo bare gå, så jeg spurte ham om der var noget han ikke turde sige.. og han udbrød hvad fanden det skulle være ?!

Så bad jeg ham selv tage ned og træne, jeg gider ikke med,med det humør han var i, og så blev han endnu mere sur og spurgte om jeghavde tænkt mig at hjælpe ham i haven bagefter, vi skal have flyttet sten og gravet ud så vi kan få bygget et skur,og sagde det kom an på hans humør.. og lige pludselig så blev alt vendt mod mig, jeg gad ikke lave noget, jeg sidder kun ved comp m.m !!

Så bedte jeg ham tage hans nevø med hjem ,så kan han da hjælpe og så fløj han op igen, og sagde jeg skulle Fandme ikke be ham om at gøre noget som helst i haven... fint nok så er det bare ikke min have udbrød jeg så..

Han har hele tiden været fastlagt på at VI skulle lave haven, men det eneste han har sat mig til er at hente colaer og mad og lige flytte et stk træ her og der !

Men nu er det endt med at han er kørt ned og træne og jeg har siddet og tudet de sidste 10 minutter. Hvis han vireklig kan reagere med, at hvis jeg ikke passer på...

det er for mig en trussel.. har jeg virkelig lyst til at gifte mig med en, der vil bruge det mod mig ??

Når jeg er negativ ( som nu ) så har jeg bare lyst til at skride ad helvede til.. undskyld sproget..

Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg elsker Henrik meget højt, men jeg vil helt ærligt ikke finde mig i alt.. vi har haft vores kriser før og overvundet dem, men helt ærligt.. Jeg kommer tidl fra et forhold der endte voldligt, og jeg vil hellere slås fysisk end overfaldes verbalt..

Håber ikke jeg har kedet jer, trænger bare til at få det ud..

Jeg ved ikke hvornår jeg er online igen, så ender det vel også med ballade !

Knus Heidi

:bearhug:

ps. Jeg går en tur ned til søren og ænderne, der kan jeg slappe af, jeg er på mobilen, hvis nogen har lydt til at skrive 28407944

Tak fordi i læste med

-HAHA-:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :blush:

Jamen stakkels lille dig... Jeg ved slet ikke lige hvad jeg skal skrive, andet end at din kæreste da virker en smule oprørt over et eller andet... ellers flipper han vel ikke sådan ud????

Lyder også utrolig mærkeligt, at han kan få sig selv til at "true" dig på den måde som du beskriver - jeg ville godt nok flippe fuldstændig ud over sådan en kommentar fra den, der i virkeligheden skal passe allermest på mig..

I vores forhold har vi da også haft vores skænderier, men de er ligesom holdt op efter at vi har fundet ud af hvad vi kan tillade os at sige eller gøre overfor modparten.. Jeg kæmpede en del med at han ofte ville fortælle mig, hvordan tingene hænger sammen, hvilket jeg tog som en kæmpe fornærmelse mod mig.. somom jeg ikke var klog nok til selv at regne noget ud.. Desuden har han et par gange råbt ad mig... det gør man meget i hans familie uden at det betyder noget... det har jeg aldrig før været udsat for i min familie... og derfor flippede jeg fuldstændig ud, når han gjorde lige præcis det.. Jeg gik simpelthen når det skete, og forklarede ham, at jeg simpelthen ikke vil finde mig i det.. Det virker faktisk nu, han tænker over det, når han hidser sig op.. hvis altså vi skændes..

Nå, nok om mig, men jeg kom bare sådan til at tænke på os to, da jeg læste dit indlæg og jeg kan godt forstå at du bliver i tvivl når det sker.. det bliver jeg også hver gang vi har haft et kæmpe skænderi - man bliver bare så gal, at man har lyst til at "straffe" ham ved at skride, mest fordi det ikke er det værd at skændes så meget med en man skal leve sammen med resten af livet -HAHA- .

Jeg ved ikke hvad jeg skal råde dig til, ville bare fortælle at jeg sagtens kan sætte mig ind i dine tanker, og at jeg synes det er virkelig synd for dig!!

Håber det kan hjælpe...

Hej fra Kathrine, som giver dig en :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

dit lille pus - først en kæmpe knusser fra mig.

Det kunne godt lyde som om at I to skal have en god og rolig snak - du siger at han har været hemlighedsfuld, det kan jo være derfor at han nemt farer op over en bagatel.

Han er måske nervøs over et eller andet - det ved jeg fra min mand, så skal der nemlig ikke ret til.

0

Del dette indlæg

Jeg kan jo kun sammenligne med mit eget forhold og det skal siges at vi også en gang i mellem farer helt op under taget og begge kommer til at sige nogle ting, som vi bagefter ikke mener.

Det afhænger hos os af hvordan vi har det i hverdagen.

Er jeg f.eks. stresset med mange aftaler og gang i flere jobs på en gang, kan Sune godt føle sig overset eller jeg kan komme til at lade noget går ud over ham, selvom det intet har med ham at gøre.

Han er den, der står mig nærmest og det kommer jeg måske til at udnytte til noget negativt en gang i mellem.

Lige pt har Sune et eksamensprojekt hængende over hovedet og det kan mærkes. Men jeg er med ham hele vejen i med- og modgang.

Jeg føler så bare jeg må være en smule mere overbærende med ham, ligesom han er med mig, når det er mig, som er den pirrelige.

Mit råd er at tage en snak med din kæreste. På et stille og roligt plan, hvis det er muligt. Ellers må I tage skænderiet hele vejen og så få renset luftet.

Det skal man jo.

Men pyha.. det er aldrig rart

Håber du får det bedre

0

Del dette indlæg

dit lille pus - først en kæmpe knusser fra mig.

Det kunne godt lyde som om at I to skal have en god og rolig snak - du siger at han har været hemlighedsfuld, det kan jo være derfor at han nemt farer op over en bagatel.

Han er måske nervøs over et eller andet - det ved jeg fra min mand, så skal der nemlig ikke ret til.

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

jeg kunne ikke sige det bedre end Henriette.....

I har virkelig brug for en lang snak......håber i finder ud af det

-HAHA- Marie

0

Del dette indlæg

Hej Ryberg, (mig der sendte gavekort)

Øv Øv Øv....

Jeg sidder egentlig kun herinde fordi jeg prøver at komme af med alle bryllupstingene.

Jeg er lige blevet forladt 3 mdr. før vores bryllup, efter vi har kendt hinanden i 6 år. Det var en hård nød at knække, men nu ca. 3 uger efter, har jeg vendt tingene lidt, og hvor er jeg dog glad for jeg ikke nåede at gifte mig med ham, hvis han ikke mente det.

Det jeg prøver at sige at det skal nok løse sig for jer hvis det er meningen i skal giftes, ellers er detjo bedre at komme videre. Tænk hvis man blev gift og måtte blive skilt igen kort tid efter.

Dog synes jeg du skal få snakket ordenlig ud om det med din kæreste, da jeg oplevede at han bare skred, uden at involvere mig før det var for sent. Det gjorde mest ondt, for man skylder hinanden efter mange års samliv, at man kan snakke om tingene.

Håber alt går i orden for dig.

Mange knus fra maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For et stk tid siden spurgte jeg min far, det skal lige siges jeg er 110% fars pige, men jeg spurgte ham om han helt ærligt tror at Henrik er den rette for mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Heidi............

Jeg er rigtig ked af at høre din historie, og guderne skal vide at du trænger til et kæmpe knus :bearhug:

Når det så er sagt, så er det der springer mig mest i øjnene i din historie det jeg har quotet............

Burde det overhovedet være nødvendigt at spørge din far om det, hvis du selv er sikker........??

Og hvis du selv er 100% sikker, er fars mening på det punkt egentlig ikke ligegyldig, bare du bliver lykkelig???

For mig at høre, lyder det som om DU ikke er sikker på det her forhold.

Jeg håber du finder ud af det.

Knus Trisse -HAHA-

0

Del dette indlæg

Der skal være plads til skænderier i et forhold og så de heftige.. Men trist når modparten bare bruge den åndsvage dumme barnlige bemærkning.. "at så kan man da bare gå ad H...... til"..

Havde en fyr engang som også tit gjorde det.. I sku ha set ham hænge med ørerne, den dag jeg gjorde som han sagde!!!

0

Del dette indlæg

Kære Heidi............

Jeg er rigtig ked af at høre din historie, og guderne skal vide at du trænger til et kæmpe knus :bearhug:

Når det så er sagt, så er det der springer mig mest i øjnene i din historie det jeg har quotet............

Burde det overhovedet være nødvendigt at spørge din far om det, hvis du selv er sikker........??

Og hvis du selv er 100% sikker, er fars mening på det punkt egentlig ikke ligegyldig, bare du bliver lykkelig???

Knus Trisse -HAHA-

Det var også noget af det, jeg bed mærke i.

Jeg vil sige som mange af de andre, prøv at få en stille og rolig snak med ham.

Få fortalt at sådan vil du ikke tales til og spørg ham evt hvad der gik galt, er der mon noget der tynger ham?

Uanset hvad er det ikke nogen grund til, at handle så respektløst over for dig.

Du får også lige et knus herfra :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Heidi

jeg bliver helt ked på dine vejne, men gå en tur og tænk det hele igennem. Overvej måske at spørge Henrik om I ikke skal have snakket al det her igennem. Kunne måske være en god ide at få renset luften en gang for alle.

Håber virkelig i finder ud af det hele igen

0

Del dette indlæg

Hej og mange tak for alle de varme :bearhug:

Det er dejligt at vide,man kan åbne for sine følelser herinde.

Mange tak.

Jeg gik en tur med hunden, gik ned til søen og fodrede ænder, prøvede at tænke, men det virkede ikke..

Efter 1 times tid var jeg hjemme igen, og Henrik sad i stuen, jeg lagde mig på den anden sofa i stuen, men vi er stadig ikke på talefod :blush:

Det kommer nok..

Det skal ikke være en hemmelighed at jeg til tider føler mig usikker i forholdet, men jeg tror mere det lægger i mine tidl. forhold og barndom ( ikke at jeg sidder fast i det )

Jeg kommer fra en dejlig familie med 2 ældre brødre, hus, have,bil og vovse ( familien danmark )

Men jeg så også tit min far være led overfor min mor. Han kan ikke tåle at drikke og er sygelig jaloux, det er han også den dag idag.

Pga jeg er den eneste pige, så er jeg nok blevet meget beskyttet, men jeg brød igennem da jeg flyttede hjemmefra, jeg endte nok i det forkerte miljø og endte også i et voldeligt forhold.

Nu da jeg så har mødt Henrik, siger alle jeg har skudt papegøjen.

Dvs hans forældre og søster er selvstændige, en velhavende familie o.s.v

og måske føler jeg mig ikke værdig i den her sammenhæng og ikke fortjent til Henrik..

Jeg ved det ikke.. men det er mit bud..

Håber vi kommer til at snakke sammen senere..

Knus Heidi

-HAHA-

0

Del dette indlæg

hejsa

I er simpelthen nødt til at snakke sammen - jo længere I venter jo sværere bliver det at få 'prikket hul på bylden' - du er nødt til at forklare hvordan du føler når han bliver så vred over så lidt - og finde ud af om der er andet der plager ham - og du er nødt til at fortælle hvordan du føler mht. din familie og hans familie .. og er du usikker ! så er du nødt til at overveje hvorfor? er det bare fordi du føler at Henrik er 'bedre' end dig eller er der mere i det - er der mere så skal forholdet nok overvejes? men uanset er du nødt til at fortælle ham hvad du føler .. og mht. havebygningen osv. I skal simpelthen kunne snakke sammen det er jo jer 2 sammen forholdet/ægteskabet skal bygges på - du er nødt til at forklare hvordan du føler og lytte til hvad Henrik siger/føler - han har helt sikkert også noget på hjertet og det skal UD - ellers ødelægger det jeres forhold ..jeg håber virkelg det hele løser sig til det bedste ..

:bearhug: Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og måske føler jeg mig ikke værdig i den her sammenhæng og ikke fortjent til Henrik..

Jeg ved det ikke.. men det er mit bud..

<{POST_SNAPBACK}>

Ser du, der er her vil jeg ikke mene at der er noget der hedder...

DU skal tænke på at DU er noget af det mest værdifulde! SELVFØLGELIG er du fortjent med Henrik og omvendt! Kærligheden har ingen grænser....

Håber det bedste!

MANGE :bearhug: fra Nancy

0

Del dette indlæg

hejsa

I er simpelthen nødt til at snakke sammen - jo længere I venter jo sværere bliver det at få 'prikket hul på bylden' - du er nødt til at forklare hvordan du føler når han bliver så vred over så lidt - og finde ud af om der er andet der plager ham - og du er nødt til at fortælle hvordan du føler mht. din familie og hans familie .. og er du usikker ! så er du nødt til at overveje hvorfor? er det bare fordi du føler at Henrik er 'bedre' end dig eller er der mere i det - er der mere så skal forholdet nok overvejes? men uanset er du nødt til at fortælle ham hvad du føler .. og mht. havebygningen osv. I skal simpelthen kunne snakke sammen det er jo jer 2 sammen forholdet/ægteskabet skal bygges på - du er nødt til at forklare hvordan du føler og lytte til hvad Henrik siger/føler - han har helt sikkert også noget på hjertet og det skal UD - ellers ødelægger det jeres forhold ..jeg håber virkelg det hele løser sig til det bedste ..

:bearhug: Stine

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Ryberg

Jeg kan ikke komme på noget der ikke allerede er blevet sagt fra vores kolge Stine her.... så jeg vil ikke begynde at skrive en hel masse som allerede står der....

Det med at du føler at du IKKE fortjener Henrik mv... skal du til at få lagt bag dig for det er også noget der kan gå hen og ødelægge en masse som ingen af jer ønsker ...( snakker af den bidre erfaring)...i er simpethen NØD til at få snakket ALT ud og når jeg skriver ALT så mener jeg ALT....

Jeg håber det bedste for jer .....

-HAHA- Marie

0

Del dette indlæg

Jeg er måløs over det du har skrevet - og får helt ondt i hjertet på vegne af dig. Vi har alle op og nedture i vores forhold, men det der lyder helt vanvittigt. Jeg håber inderligt at I finder ud af det.

Jeg føler med dig og du er mere end velkommen til at skrive...

Mange varme tanker og :bearhug:-HAHA-:blush:(y) herfra...

0

Del dette indlæg

Kære Heidi............

Knus Trisse -HAHA-

Jeg kan kun gi hende ret.

Du får lige nogle :blush:(y)-HAHA-

(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ingen nye kloge ord eller guldkorn til dig, som ikke allerede er sagt..

Men vil bare lade dig vide at jeg ved hvad du går igennem, har været der... (y)

Og du siger bare til hvis du har behov for en til at læsse af på... -HAHA-

Ellers vil jeg bare give dig en masse :bearhug:-HAHA-:blush:(y)

Knus Karina

0

Del dette indlæg

hej

Jeg kan kun takke for den store opbakning.

Jeg kan indtil videre kun sige at jeg siden ca.kl.14 har sat på sofaen, vi har ikke snakket sammen, han øsnker det ikke..

Han kom op ( vi har stue og kælder ) ved spisetid og lavede mad til sig selv !

og kun sig selv.

Så desværre ikke noget nyt herfra.

Jeg putter mig på sofaen i nat..

Igen mange tak for jeres støtte

:)

0

Del dette indlæg

hej

Jeg kan kun takke for den store opbakning.

Jeg kan indtil videre kun sige at jeg siden ca.kl.14 har sat på sofaen, vi har ikke snakket sammen, han øsnker det ikke..

Han kom op ( vi har stue og kælder ) ved spisetid og lavede mad til sig selv !

og kun sig selv.

Så desværre ikke noget nyt herfra.

Jeg putter mig på sofaen i nat..

Igen mange tak for jeres støtte

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Ej søde.... hvor trist at høre  :bearhug:

Måske en god idé at bruge natten på sofaen til at gennemtænke hvad du vil!!

Vil du gerne dele dit liv med en der får sådanne nogle voldsomme raseri-anfald??

Hvis han minder en smule om min ex, så tro mig... det bliver ikke bedre  :blush: desværre

den største  :hug: fra mig til dig

Redigeret af Rinne
0

Del dette indlæg

Hej Ryberg

Først et kæmpe :) Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige, ud over at sådan en opførelse bør være :banned:

Lyt til hvad dit hjerte siger dig, og vid at DU er den mest værdifulde i Din verden - ikke Henrik - ikke din far - DIG!!

Jeg håber DU finder den løsning, der er den rigtige for DIG!

Kæmpe :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer