Guest Willuc(Q)

Jeg aflyser sgu det lorte bryllup.

51 indlæg i dette emne

Jeg er så træt af det her lorte bryllup.......dvs jeg er SÅ træt af vores gæster.

Aldrig har jeg oplevet en større børnehave.............alle forventer vi ordner alt for dem.

Vi kommer ud af skidtet her med et overtræk på dankortet på 14.000 kr.....bl.a. fordi min far er rendt fra sin gave på 10.000 kr til min kjole. Men også fordi vi har måttet leje en mini bus til at få transporteret vores gæster fra vores reception til feststedet, og tilbage om natten.......for det kan de da ikke selv. Deres biler skal jo blive stående på overnatnings stedet, så de kan drikke........og de kan sørme ikke slev stå for at bestille taxaer.

På den anden side, vi er også så uheldige at taxa herovre har lock out, så de vil slet ikke kunne garantere os taxaer, så det kunne vi jo heller ikke løbe an på.....

Og vi har også skullet sørge for overnatning til folk.......for det har de ikke haft fantasi til selv, selv om vi på vores hjemmeside har forklaret side op og side ned med stder og priser.......nu er vi så kommet til at 2 par ikke kan få overnatning, da alt er booket, og de IKKE har booket endnu......og det blev så OGSÅ vores problem, da vi jo ellers ikke får dem at se på dagen.

Tillykke man burde have taget alle sine sammensparede penge, og have taget på en lang ferie alene med sine unger.......for aldrig har jeg oplevet vores venner og familie så meget som børnehave børn som i forbindelse med dette bryllup. Jeg synes slet ikke det har været sjovt at planlægge, og jeg synes faktisk heller ikke jeg glæder mig vild mere, for jeg ved jo at vi skal stå skoleret i banken dagene efter på grund af overtrækket.

Jeg er SÅ træt af bryllup..............jeg er SÅ træt af vores familier......alt har de kunnet brokke sig over.....og jeg er SÅ træt af vore "venner" for de kan sgu da ikke finde ud af en skid selv.

Sure og frustrerede tanker

Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du får lige en krammer :super: .......

Du har sq ret.......mage til børnehave skal man altså lede rææææædi længe efter.

Hvad fanden er det da for noget............ vores gæster kan sq da godt finde ud af at betale deres taxa selv...det kan jeres altså også........... det er IKKE JERES PROBLEM, så må en af dem jo holde sig ædru og køre.........so fucking what???

Knus Trisse :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er sgu en børnehave..............jeg har SÅ meget forstrudt alt den energi og penge vi har brugt på de mennesker nu.

Nu ER bussen altså bestilt, for eller var vi ludselig fra 36 gæster til måske 12.......damn, kunne jeg skrue tiden tilbage, skulle vi IKKE holde bryllup.

Tak Trisse.....................du er sgu for dejlig.

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Det er da utroligt så hjælpeløse folk kan være :angry1: - Jeg kan så udemærket forstå, at du har lyst til at aflyse. Sikke en ferie man kunne få :huh:

Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige - kan godt forstå, at du har behov for at sige "Tillykke" :lol:

:super:

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstår godt at du er godt træt af det hele... Folk har da også krævet mere af jer end jeg vil mene er rimeligt!

Mon ikke du har brug for at manden tager dig med ud, og i får en aften hvor i ikke skal tænke på de ting! Måske du vil se lidt lysere på det bagefter!

:super: Cyen

0

Del dette indlæg

Og Anne......du er altså lige så dejlig...............hvorfor er det ikke bare jer 2 Trisse og dig) og og nogle meget få dejlige venner vi skulle holde bryllup for.

Øv hvor jeg ikke gider.

Knus Mia

<{POST_SNAPBACK}>

Mia, jeg kan altså ikke la vær med at tænke, at I måske skulle overveje at "udskifte" jeres vennekreds. Efterhånden synes jeg det er for groft med alle de ting du fortæller om dem. RIGTIGE VENNER OPFØRER SIG SG IKKE SÅDAN!! :angry1: :angry1:

Jeg bliver så gal på dine vejne :angry1: :angry1:

Maaser af tanker og liiige igen :super::lol: Anne

0

Del dette indlæg

Sikke nogle "venner/familie". Man kan da for fanden ikke regne med at få alting ordnet - det er jeres dag og ikke deres. Magen til barnerøve skal man da kigge længe efter.

Sender dig bunkevis af :super::lol::hug::huh::hug:-HAHA-:hug: og håber at det i alle problemerne stadig er lyspunkter = din kommende mand og jeres dejlige børn.

0

Del dette indlæg

:super::huh: Fra mig også. Det lyder da helt utroligt at folk kan være så hjælpeløse! Bliver helt harm. :angry1: Jeg kan godt forstå du er træt af det hele, måske du skulle lade et par ord falde til en af vennerne om at det stresser dig. Kan jo være en kan træde til som transport-arrangør til de tungnemme?

Håber alt løser sig. Er så ærgeligt når den slags forurener en begivenhed man har glædet sig til.

Syntes tillykke er på sin plads at sige i sådan et tilfælde. :lol:

Redigeret af JannieE
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anne: Jo vi burde reducere kraftigt i folk vi gider have noget med at gøre......det er bare for sent at gøre det nu inden brylluppet.......men øv hvor skulle vi have gjort det for længe siden.

Og helt ærligt.......grunden til at vores såkaldte venner er så hjælpeløse er, at vi holder vores bryllup HER i JYLLAND. Ja det er jo i grunden også lidt sært, NU VI BOR HER I JYLLAND...... :angry1:

Vi blev spurgt de første 10 gange, da vi havde sendt indbydelser ud, om hvorfor det IKKE blev holdt på Sjælland, nu 80 % af gæsterne kom derovre fra......?????????

Jamen jeg er så klar på at aflyse......virkelig......damn havde jeg bare tænkt på det for 3 måneder siden.

Nu siger kæresten, at vi skal skrive en mail rundt til folk der skal benytte vores bus, at den er bestilt pga taxa lock out, og at vi derfor gerne vil, HVIS folk vil donere et beløb til den bus..........jeg ved sgu ikke, synes næsten ikke man tillade sig at bede om mere. Folk tager herovre, benzin, broafgift osv osv....de betaler overnatning, de kommer med gave......kan vi så tillade os at bede om flere penge til en skide bus......altså den koster 2500 kr.......

Jeg HADER bryllup

Hilsen Mia

0

Del dette indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig alle de andre herinde. Vores feststed ligger 22 km fra kirken og folk må altså selv finde ud af at komme frem og tilbage. Mange sover på slottet og andre har lejet værelser i byen. Jeg undersøgte hvad en bus kostede.... hilde mannn......kostede KASSEN, så vi blev enige om at det ikke var vores problem. Kunne ønske for dig at du havde tænkt det samme, og lade dem klare det selv.

M :super::lol::huh:-HAHA- Staufeldt

0

Del dette indlæg

Hold da op.... Hvor er det bare dårligt!!!!! tænk sig at de ikke engang kan sørge for sådanne ting selv. Vores gæster kommer selv til at sørge for det- vi kan da godt give forslag, men i grunden er det jo ikke vores problem. De er inviteret fordi man gerne vil se dem til bryllupet, men hvis de er så fyldt af en masse dårlige undskyldninger, ja, så gider man da ikke have dem med. Hvis de virkelig gerne vil med, så er det altså ikke umuligt at finde ud af tingene selv. de er vel voksne mennesker.

Jeg synes at det er helt fair at i beder om et lille beløb til minibussen, når de nu ikke kan sørge for tingene selv- så kan de jo være at de lige pludselig ændrer mening, og pludselig godt kan sørge for det selv. Det er ikke jeres problem hvordan de kommer frem og tilbage og hvor de overnatter- i har nok i jeres egne bekymringer. Hvis man virkelig godt vil noget, så kan man også selv finde en løsning til det.

Stor :super: fra Sarah

p.s. Håber du finder en løsning

0

Del dette indlæg

Ihhh det er lige så hårende rejser sig på mig også :angry1: HELT ærlig, det har jeg hvis hverken hørt eller oplevet før. Jeg synes BESTEM i skal tage penge for den bus. Aldrig har jeg hørt mage :angry1: Vi holder bryllup på sjælland, men alt vores familie kommer fra jylland og Falster. De må sq selv sørge for transport og finde et sted at bo. Vi anbefaler - lige som jer - hoteller og værelser og så må det være det. Vil de med, betaler de selv. Punktum slut!!!!!!!! I betaler i forvejen i dyre dommme for overhovedet at holde det bryllup og man gør det jo lige så meget for at glæde sine nærmeste. Så jeg kan F.... godt forstå du overvejer at aflyse.

Bare smøg ærmerne op nu og skru den hårde mine på....fra nu af skal de selv finde hoved og hale i tingene, du skal have lov til at nyde i fred og ro, din tid før den store dag.

Mange, mange :lol::super: og tanker fra en medfølende Bridezilla!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

:super:

Det kan de helt ærligt ikke være bekendt, jeg syntes da i har nok at tænke på

i forvejen.

Hvis det stod til mig, så rejste jeg også helt væk og giftede mig, komme hjem stadig få den kirkelig vielse og holde reception.

Håber det løser sig..

Knus Heidi

:lol:

0

Del dette indlæg

Aaaarrriiiiii :angry1: :angry1: :angry1:

.. søøøødeste Mia ...

.. jeg er heeelt målløs over dét, du skriver. Hvad sker der i hovedet på folk?. Jeg har da aldrig hørt magen ....

:angry1: :angry1: Jeg er bare STIK tosset på dine vegne nu :angry1: :angry1:

Kan dine "venner" og din familie slet ikke se, at det ødelægger det totalt for Jer. I har taget en lække beslutning på baggrund af Jeres kærlighed til hinanden - og så F:U:C:K:E:R de det hele op på denne måde ....

De er TARVELIGE (og jeg er meget enig i, at rigtige venner ikke opfører sig sådan)

Jeg håber ikke du aflyser, da din kommende og dig fortjener dagen mere end nogen ....

-HAHA-:super:-HAHA-:lol:-HAHA-:huh:-HAHA--HAHA-

Trine

0

Del dette indlæg

Jeg føler 100% med dig... Et bryllup bør være den lykkeligste begivenhed i dit liv og i stedet er det blevet til et mareridt... Nej hvor er jeg ked af det på dine vegne...

Hvor kan folk egentlig være barnlige når det kommer til stykket. Pattebørn!!! Jeg håber inderligt at I klarer den...

Du får lige et par :super::lol::huh:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Aaaarrriiiiii   :angry1:  :angry1:  :angry1:

.. søøøødeste Mia ...

.. jeg er heeelt målløs over dét, du skriver. Hvad sker der i hovedet på folk?. Jeg har da aldrig hørt magen ....

:angry1:  :angry1:  Jeg er bare STIK tosset på dine vegne nu  :angry1:  :angry1:

Kan dine "venner" og din familie slet ikke se, at det ødelægger det totalt for Jer. I har taget en lække beslutning på baggrund af Jeres kærlighed til hinanden - og så F:U:C:K:E:R de det hele op på denne måde ....

De er TARVELIGE (og jeg er meget enig i, at rigtige venner ikke opfører sig sådan)

Jeg håber ikke du aflyser, da din kommende og dig fortjener dagen mere end nogen ....

-HAHA-  :lol:-HAHA-  :huh:

Trine

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg kunne ikke sige det bedre end Trine her .... man kan da ikke opfører sig på den måde.....

jeg håber inderligt at får det hele til at gå op

:super: Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er målløs, ved slet ikke hvad jeg skal sige.

Ingen ting kan undskylde jeres gæsters dårlige opførsel.

Hvis det var mig havde jeg ikke bestilt en bus. Der er altid nogen med biler, og de må så tage andre med sig (Det gør man normalt gerne)

Men for dit vedkommende, skal du for det første have et stort KNUS. Det er synd for dig.

Når det så er givet, så skal du også have en lille reminder.

Hvis du og din kommende mand, gerne vil giftes, fordi I gerne vil elske hinanden resten af livet, så er det det eneste der er vigtigt her i verdenen. Jeg tænkte selv hele tiden på alle de ting der kunne gå galt. Men fandt så ud af at det var i grunden helt ligemeget, for bare vi kom i kirken og fik hinanden.

Så på en eller anden måde må du sætte dig ud over hvordan de opfører sig, og kun tænke på hvordan I to får det. Og hvem ved, måske er de trælse før brylluppet, men helt anderledes når det står på. Måske får I bare den bedste fest i verdenen.

jeg ved godt at det er træls at finde lyserøde skyer, midt imellem den sorte himmel. Men de gæster er bare ikke de vigtigste.

Selv har vi også gæster der nok mere kommer for festens skyld end for at glæde os, og sådan er det bare. Bare I to elsker hinanden og nogen gæster kommer for at fejre jer.

Ja jeg ævler, jeg ved det godt. Men for f........ lad dem ikke styre og ødelægge din dag. Den skal være smuk og perfekt, og jeg krydser mine fingre for at den bliver sådan!!!!!!!!

:super::lol::huh:-HAHA-

Knus,

Pernille

0

Del dette indlæg

Hvor er I søde alle sammen................

Havde jeg vidst for 3 måneder siden, hvad jeg ved idag, havde vi aflyst.......helt og aldeles bestemt.

Men nu er det jo på lørdag det går løs.......og f-u-c-k jeg gider bare ikke.

Og I kan faktisk godt få lidt mere galde også.....og man skulle snart tro at jeg overdriver, men det gør jeg desværre ikke.

Den veninde som skal fungere som min brudepige....undtagen at hun ikke skal gå med ind i kirken foran eller bag mig....men hun skal med ud og overnatte hos svigermor dagen før, og hun har været med til alt lige fra samtlige kjole prøvninger til håropsætning, til prøvning af undertøj.

Hun har lidt problemer med sin familie i øjeblikket......hende og kæresten er ikke så gode venner, men det er problemer hun selv har skabt for over 2 mdr siden.

Jeg finder så ud af ved et TILFÆLDE idag, at hun faktisk har lovet 2 af vores gæster, at de kunne overnatte hos hende.....jeg anede det ikke, de har åbentbart aftaæt det mens de arrangerede polterabend. Det er helt kanon, da begge er studerende og ikke har alverdens med penge......men her for 2 uger siden flyttede hun akut fra kæresten.....sådan lidt panik.....og hun havde GLEMT at fortælle de 2, at de nu ikke kunne overnatte hos hende alligevel.......det opdager jeg idag, og tager kontakt til de 2.......og de har ike råd til overnatning der hvor vi andre skal overnatte...............SHIT..........det tog mig 3 timer at finde overnatning til dem, hos noget familie, som egentligt helst ville være fri for overnattende gæster ??????????

Og min kære veninde blev sur PÅ MIG, fordi jeg spurgte hende, om hun ikke havde glemt at kontakte de 2, hun havde lovet overnatning........."Ja hun kunne altså ikke tage sig af det, når hende og kæresten var uvenner".........tænk hvis vi havde stået på lørdag, med 2 der ikke havde et sted at sove ?????....

Gab jeg glæder mig til dette marridt er ovre........

Hilsen Mia

0

Del dette indlæg

Gud hvor blir man bare vred på dine vegne!

Måske du skulle tage en kopi af alle svarene her, og sende rundt til dine gæster? For jeg har da aldrig hørt magen til uforskammethed. De fratager jer jo tydeligt nok al glæden ved dét, der jo gerne skulle blive den glædeligste dag i hele jeres liv. De kan de virkelig ikke være bekendt.

Kræv du bare penge ind til dækning af bussen, det er kun rimeligt.

Medfølende :super: fra

Maria.

0

Del dette indlæg

:angry1: Jeg forstår dig fuldstændig. Er også bare nået til det punkt hvor jeg er ved at brække mig ved tanken om bryllup! Og jeg har stadig over tre måneder tilbage!!

For eksempel er jeg ved at FLIPPE over at folk ikke kan tage sig sammen til at læse den hjemmeside jeg har brugt evigheder på at sammensætte. Da størstedelen af gæsterne er fra udlandet har jeg skrevet stolpe op og stolpe ned om turistattraktioner etc, som også tog timer at undersøge. Og så får vi alligevel en bunke mails som spørger om alle de praktiske oplysninger jeg HAR puttet på siden. Min kæreste er mopset over at jeg kritiserer hans venner for det, men det er jo heller ikke ham der har brugt blod, sved og tårer for at putte det sammen. Jeg synes det er for dårligt af gæsterne at de ikke kan tage hensyn til at brudeparret har for travlt til at svare på hundredevis af spørgsmål bare fordi de er for dovne til at kigge på en hjemmeside.

Og oven i det har de udenlandske gæster også nogle vilde forventninger til brylluppet, fordi de er vant til "finere", og det giver mig bare mavesår at tænke på at de vil ankomme og tænke "Puha, hvad er det her for noget lav-klasse noget". :lol:

Øv, nu kom det her jo til at handle om mig og ikke dig! Det jeg ville sige til dig var at jeg synes sagtens I kan tage et beløb fra folk til bussen. De har stillet krav til jer (på trods af det er JERES dag), så kan I saftsuseme også stille krav til dem. Og ved du hvad? På dagen kommer du højst sandsynligt ikke til at ænse andre end din dejlige Hr. mand :hearts: Så du skal slet ikke bekymre dig om gæsterne. Ved det er lettere sagt end gjort, jeg kan ikke engang finde ud af det, men prøv :super:

0

Del dette indlæg

Pernille, du har så evigt ret.......at gæsterne ikke er de vigtigte på den dag......men det er alligevel dem der koster os en masse penge, og så virker de aliigevel ikke glade for at skulle deltage, da det hele er ET STOR PROBLEM for dem.

De betyder ikke alverden, men de betyder så meget, at vi bruger surt opsparede penge på dem, og tilmed skaber os overtræk........og det kan jeg faktisk ikke helt lægge fra mig.

Vi skal nok få en dejlig dag.......men helt ærligt, så har jeg fundet ud af at i vores famillie og venneskreds er bryllup noget opreklameret fis........hvis man altså ikke holder det for sig selv.

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer