yndlings-Lea

Hverdagsbryllup

61 indlæg i dette emne

Det ser ud til, at der er gået inflation i det med at oprette tråde a la "Er der andre end mig, på xx dato"

Og sådan et fællesskab, vil jeg også være med i....jeg tror bare ikke, at der er andre end mig (og Jan selvfølgelig :bearhug: ), der skal giftes fredag den

26. august 2005

Så derfor spørger jeg istedet, er der andre fredagsbrude end mig??

Lad os lave en klike, hvor alle dem, der skal giftes 14. maj, 30.juli og alle de andre lørdage ikke kan være med...

:baa:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Postet billedePostet billedePostet billede Nåååhhhrrr, Lea - er sikker på at der er andre end os "30.juli-brude" herinde... :boohoo::boohoo::blush:

Hvis ikke, så tænk på HVOR MANGE bridezillaer, der kommer til at stå på tær nede ved slotshaven,

for bare at få et lille kig ind over hækken den 26. august... :toot::toot::toot:

:bearhug: Khio - som er maaaajet stolt af, at hun netop har brugt 10 smileys i din tråd... Nej, 11 :toot: ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Postet billedePostet billedePostet billede Nåååhhhrrr, Lea - er sikker på at der er andre end os "30.juli-brude" herinde...  :boohoo:  :boohoo:  :blush:

Hvis ikke, så tænk på HVOR MANGE bridezillaer, der kommer til at stå på tær nede ved slotshaven,

for bare at få et lille kig ind over hækken den 26. august...  :toot:  :toot:  :toot:

:bearhug:  Khio - som er maaaajet stolt af, at hun netop har brugt 10 smileys i din tråd... Nej, 11  :toot:  ...

UT AF MIN BUTIK!!! :angry1: :angry1: :angry1:

0

Del dette indlæg

Lad os lave en klike, hvor alle dem, der skal giftes 14. maj, 30.juli og alle de andre lørdage ikke kan være med...

HEYYYYYY :bearhug:

UT AF MIN BUTIK!!! :angry1: :angry1:

NIX - vi indvarderer din butik - og så ta'r vi det hele PÅ-BELUB...Postet billedePostet billedePostet billede

0

Del dette indlæg

NIX - vi indvarderer din butik - og så ta'r vi det hele PÅ-BELUB...Postet billedePostet billedePostet billede

Ja vi gør og vi blir længere end tji minutter :boohoo:
0

Del dette indlæg

Ja vi gør og vi blir længere end tji minutter :boohoo:

*holder-mig-for-ørene-ikon* Na-na-na-na-nahhhhh :banned:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Helt ærligt, Marie og Camilla - nu synes at vi skal stoppe... Stakkels Lea higer jo bare efter en smule fællesskabsfølelse...

:) - :) - :) - :( - (y) - (y) - (y) - (y) - (y)

*LOOOOOOOOOOOOOOOOL*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okaiiii Lise også kun fordi det er dig .... :)  ej skal nok lade vær....

Sorry Lea.....*ss*

Du tror vel IKKe jeg mente det alvorligt, Marie??? :):((y)

Nææææhhhh, nej - så nemt slipper frøkenen da ikke idag... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JA og HURRA!

Vi skal også giftes en fredag! Synes det er en fantastisk ugedag. Og desuden er det nok nemmere at finde lokale, musik osv. :)

YIBEEE! På side 2 begynder de inviterede gæster at indfinde sig...

Velkommen i den indspiste og tjekkede klike Librian! :)

Hvilken dato skal I giftes?

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

:) ja det har du skisme ret i Mette, det er et galehus (y) nå men lea inden du bliver alt for flabet, hvorfor er der ikke nogle der vil være med i din klub??????? :(

:) Rikke

Me? -Ikke flabet (y) Klubben er yderst udsøgt, og kun meget få kan blive optaget...thats why :)

0

Del dette indlæg

:( ja det har du skisme ret i Mette, det er et galehus (y) nå men lea inden du bliver alt for flabet, hvorfor er der ikke nogle der vil være med i din klub??????? (y)

<{POST_SNAPBACK}>

Me? -Ikke flabet (y) Klubben er yderst udsøgt, og kun meget få kan blive optaget...thats why :)

<{POST_SNAPBACK}>

(y) naturligvis men nu må du jo ikke glemme at Khio og jeg har vores egen klub, så vi er slet ikke misundelige (y)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer