yndlings-Lea

Hverdagsbryllup

61 indlæg i dette emne

Postet billedePostet billedePostet billede Nåååhhhrrr, Lea - er sikker på at der er andre end os "30.juli-brude" herinde...  :)  :)  :(

Hvis ikke, så tænk på HVOR MANGE bridezillaer, der kommer til at stå på tær nede ved slotshaven,

for bare at få et lille kig ind over hækken den 26. august... (y)  (y)  (y)

:)  Khio - som er maaaajet stolt af, at hun netop har brugt 10 smileys i din tråd... Nej, 11  (y)  ...

<{POST_SNAPBACK}>

Vi slår da telt op og medbringer camping-habit og termokande med trykknap i låget. (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi slår da telt op og medbringer camping-habit og termokande med trykknap i låget.  :)

:heppe: JAAAAAAAHHHHHHHHHHH :heppe:

Og så skruer vi godt op for transistoren og ligger der i vores solsenge... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem har sluppet Khio løs igen ? :)

Det jeg oplever er at det typisk er "udlændinge". Dvs. danskere der bor i udlandet (Tyskland, England) der vælger at lade sig gifte på en fredag eller en søndag. Herudover har der været enkelte "almindelige bryllupsfester" på fredage, hvor parret typisk er blevet viet på rådhuset. Mange bruger dog også helligdagene.

Det betyder jo at man har ekstra kapacitet i forhold til disse, selvom de måske ikke har booket god tid i forvejen, så ja det er betydeligt nemmere at finde musik, lokaler etc, medmindre man ramler ind i december eller april/maj hvor der er hhv. konfirmationer og firmafester.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi slår da telt op og medbringer camping-habit og termokande med trykknap i låget.  :(

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder som en plan - involverer det også træsko uden hælkappe??? så kommer jeg :) ej, nu skal vi jo ikke terrorisere søde Lea .. men det er vel heller kke terror at prøve at lure lidt over hækken - lige så stille og diskret - det er jo det vi er kendt for :)

0

Del dette indlæg

Vi slår da telt op og medbringer camping-habit og termokande med trykknap i låget.  :(

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder som en plan - involverer det også træsko uden hælkappe??? så kommer jeg :) ej, nu skal vi jo ikke terrorisere søde Lea .. men det er vel heller kke terror at prøve at lure lidt over hækken - lige så stille og diskret - det er jo det vi er kendt for :)

<{POST_SNAPBACK}>

(y)(y)(y)

Kan lige se det for mig...... en lang stribe af bridezillas står med kulørte sommerhatte på og prøver at kigge ind over hækken med både kikkerter, kameraer og transistor (y)(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi slår da telt op og medbringer camping-habit og termokande med trykknap i låget.  :griner:-

Og så skruer vi godt op for transistoren og ligger der i vores solsenge... -HAHA-

Lyder som en plan - involverer det også træsko uden hælkappe??? så kommer jeg :bearhug: ej, nu skal vi jo ikke terrorisere søde Lea .. men det er vel heller kke terror at prøve at lure lidt over hækken - lige så stille og diskret - det er jo det vi er kendt for :blush:

:super::toot:-HAHA-

Kan lige se det for mig...... en lang stribe af bridezillas står med kulørte sommerhatte på og prøver at kigge ind over hækken med både kikkerter, kameraer og transistor -HAHA--HAHA-

Ja, vi skal bare huske megafonen, så vi rigtig kan skråååle med på :drink2: sangene :drink2:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men, tøser - vi må komme i GOD tid - vil vædde mine spraglede sommerhat på, at der kommer mAAAAAAAnge bridezillaer... :bearhug::blush:-HAHA-

Hva' si'r I til afgang omkring den 1. august??? Postet billedePostet billedePostet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:band: :blush: :band:

. har hørt, der ER bestilt bolsje-stribede festtelte samt mad og drikke til omkring 250 tilskuere med høje hatte, båt-horn m.v.....

Hørt fra MEGET pålidelig kilde....

Teltene sættes vist op 2 dage før selve brylluppet..... så der skulle være plads til overnatning i stribede pyjamas og soveposer !!!!!!!

:bearhug:-HAHA- :heppe: :griner:-

0

Del dette indlæg

:bearhug:JAAAAAAAAHHHHHHH, bolsjestribet telte - uhhh, jeg glæder mig... :blush:

Muligt vi må redigere lidt ift afgangstidspunktet - ta'r det liiige op herhjemme, det er muligt jeg kan være klar den 31. juli, så'en lige efter midnet fra den 30. juli... Postet billede

Det kan jeg ikke forestille mig, at Jon skulle ha' noget imod... -HAHA-:griner:-:super:

Forresten, skal vi samle ind til så'n en her Postet billede...?

Mindre kan vel ikke gøre det, når vi skal fejre vores yndlings-babe - hva' si'r I, tøser...???

0

Del dette indlæg

Måske I skal låne en røgmaskine så I ikke kan genkendes. Det er mere efterfølgende repressalier jeg tænker på. Vi kan jo ikke at have at to af mine kunder ryger på denne konto. Så er der jo ingen fester at spille til.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer