Charp

Læsestof

25 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg står for at skulle giftes til næste år i august, og nu er jeg så gået hen og fået lidt bryllupskuller efter en veninde gav mig sidste udgave af Bryllupsmagasinet.

Til alle jer erfarne i bryllupsplanlægning, kunne jeg godt tænke mig nogle anbefalinger af læsestof vedrørende bryllup. Det være sig håndbøger, magasiner.

På forhånd tak Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Det afhænger ret meget af, hvad du kan få fat i. Af udenlandske magasiner kan jeg KLART anbefale dig Marthe Stewarts Wedding - der er virkelig mange super smukke ideer og gør-det-selv instruktioner.

Af danske blade kan jeg varmt anbefale Woman Wedding og Feminas bryllupstillæg (udkommer dog kun en gang om året).

Og af andet kan jeg anbefale Politikkens bryllupsbog hvor der står alt om traditioner og deres oprindelse, bordopdækning, talerække oma.

0

Del dette indlæg

Hejsa Postet billede

Jeg vil også lige sige at Woman Wedding er genialt - super gode artikler og masser af inspiration. Kender ikke selv til andre gode magasiner - jeg faldt for Womans forside samt indholdsfortegnelsen...og indholdet viste sig så at være lige så godt som forventet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih, udkommer det på tirsdag? Perfekt. Sidder i skrivende stund og nærstuderer 2 tidl. ex. af Bryllupsmagasinet som jeg har "arvet" af en veninde.

Jep, der står mange gode og inspirerende ting i, men der er godt nok også mange reklamer!!!

Er der nogen der ved hvornår der skal være bryllupsmesse i Falkoner til vinter?

Kh Linse

0

Del dette indlæg

Uha - glæder mig også til det nye blad udkommer.... Og endnu mere til at komme på bryllupsmesse ... Postet billede

Vi har lige bestilt telt, service m.m.m. til den store dag... selvom der er lang tid til... Men jeg vil gerne have bestilt det, så jeg er sikker på at få, hvad jeg vil ...

Jeg har også bestilt hytter til vores gæster - altså dem, der komme lang vejs fra...

Gad vide, hvad jeg skal få de næste 11 måneder til at gå med? ... Postet billede

--> Krydder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej crea!

ja øv øv, havde fri kl. 12 og har nu være 6 steder uden at kunne få bryllupsmagasinet, blev helt nervøs for at det alligevel ikke var i dag, det var jeg så super sikker på, men du skriver at det kan skyldes bladkompagniet som skal bringe det ud. øv øv... hvilke steder får de det når det kommer, ved i det?? Jeg mener at jeg købte nr 19 i en dsb kiosk, men ja lad os endelig høre hvis nogle finder det... knus fra p.nille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej P.nille & co.

Spændende at læse dette indlæg omkring det nye nr. af Bryllupsmagasinet (fra sept. 2003).

Jeg er lidt overrasket over at høre jeres reaktion - at der ikke rigtigt er noget nyt under solen - at det er de samme kjoler/reklamer o.s.v.

Vi har brugt rigtigt mange ressourcer (tid + annoncepenge) på at præsentere det allernyeste i efterårsudgaven af Bryllupsmagasinet. Vores annonce og billederne i kjoleguiden er alle 2004 modeller - og nogle af dem er ikke kommet i butikken endnu. Og min umiddelbare vurdering er, at ca. 50% af billederne i kjoleguiden er nye designs/2004 modeller.

....men det nytter ikke rigtigt noget, hvis det er skønne spildte kræfter. Ville det f.eks. hjælpe, hvis magasinet skrev "2004 model" eller lign. under de nye billeder ? Eller har i andre forslag til, hvordan magasinerne kan blive bedre ?

Vi har løbende dialog med magasinerne om forbedringer - og det er jo for jeres skyld vi laver det - så i sidste ende skal det være noget i kan bruge !

I må endelig gerne uddybe jeres synspunkter !

0

Del dette indlæg

Hej igen!

Fedt at du skriver Michael. Ja faktisk ville det ha' været dejligt hvis der havde stået 2004 jeg troede faktisk at det var kjoler for 2003, men så vil jeg da nu kigge endnu nemmere på dem.

hilsner fra p.nille

0

Del dette indlæg

Hej Michael!

Jeg er ikke helt sikker på, hvad der gjorde mig så skuffet.

Da jeg fik det forrige nummer var jeg ikke kommet særlig langt med mine tanker omkring mit kommende bryllup.

Da jeg læste magasinet, satte det en helt masse tanker i gang, og jeg fik surfet en hel del på de forskellige sites. Det var bare helt perfekt :tu:

Da jeg købte det nye blad var jeg færdig med at se det igennem på et kvarter og havde en flad fornemmelse. :o

For mig var bladet altså super helt i starten af mine forberedelser.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer