morpige

Holder min tidsplan

12 indlæg i dette emne

Jeg tror selv på at den holder. Men kan man pakke gaver ud på 1 time? Vi har måske 2 hjælpere til det (mor og svigermor). Make-up er jeg meget hurtig til at lægge... Ser det logisk ud?

10:00 frisør

11:30 afhentes af far- som har slør med.

12:00 frokost

12:15 kjole på

12:45 Make-up på. (Kan godt klares på 10 min. ved hvad der skal gøres)

13:20 køre til kirken.

13:30 -14:30 vielse

14:30 -15:00 kørsel til "moesgaard" (14:30-16:50 gæster til reception

ved mine forældre)

15:00 -16:00 billeder ved moesgaard

16:45 tage imod gæster på Neptun.

17:00 -18:00 pakke gaver ud.

18:00 Forret, middag, bryllupskage, kaffe.

23:45 Danse Brudevals

24:00 Hjem til vores champagneflaske med taxi.

01:00 gæsterne får skrub-af mad, og musikken stopper.

Knus,

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror selv på at den holder. Men kan man pakke gaver ud på 1 time? Vi har måske 2 hjælpere til det (mor og svigermor). Make-up er jeg meget hurtig til at lægge... Ser det logisk ud?

10:00 frisør

11:30 afhentes af far- som har slør med.

12:00 frokost

12:15 kjole på

12:45 Make-up på. (Kan godt klares på 10 min. ved hvad der skal gøres)

13:20 køre til kirken.

13:30 -14:30 vielse

14:30 -15:00 kørsel til "moesgaard" (14:30-16:50 gæster til reception

ved mine forældre)

15:00 -16:00 billeder ved moesgaard

16:45 tage imod gæster på Neptun.

17:00 -18:00 pakke gaver ud.

18:00 Forret, middag, bryllupskage, kaffe.

23:45 Danse Brudevals

24:00 Hjem til vores champagneflaske med taxi.

01:00 gæsterne får skrub-af mad, og musikken stopper.

Knus,

Pernille

Umiddelbart, synes jeg, at det ser lidt presset ud. Er bryllupskagen dessert? -Så bliver det måske ikke så presset. Men hvis I har dessert udover bryllupskagen, ville jeg nok skubbe kagen til efter brudevalsen.

Derudover har jeg vist kun een tilføjelse; jeg har af et par præster fået at vide, at vielsen kun tager 35-40 min...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Pernille

Umiddelbart, synes jeg, at det ser lidt presset ud. Er bryllupskagen dessert? -Så bliver det måske ikke så presset. Men hvis I har dessert udover bryllupskagen, ville jeg nok skubbe kagen til efter brudevalsen.

Derudover har jeg vist kun een tilføjelse; jeg har af et par præster fået at vide, at vielsen kun tager 35-40 min...

:bearhug:

Tak for det:-)

Ja kagen er istedet for desserten.

Jeg troede faktisk vielsen tog 1 time, det synes jeg at jeg husker fra de andre bryllupper jeg har været til. Det spørger jeg præsten om. Vi skal nok mødes med ham 2. juni.

Tak igen.

Knus

Pernille

0

Del dette indlæg

synes du har en lidt stresset frokostpause, nå men ellers ser det da fint ud. Dejligt at i har så godt til til at tage imod gæster og pakke gaver ud. Men hvorfor skal i hjem kl 24 ????

:bearhug: Bedste ønsker om en god dag . Vh alice

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

synes du har en lidt stresset frokostpause, nå men ellers ser det da fint ud. Dejligt at i har så godt til til at tage imod gæster og pakke gaver ud. Men hvorfor skal i hjem kl 24 ????

:bearhug: Bedste ønsker om en god  dag . Vh alice

Hej Alice,

Som jeg skrev i en anden tråd. Vi tager hjem på det tidspunkt fordi vi har lyst til at komme hjem på det tidpunkt. Vi vil også gerne fejre os - alene. Vi er ikke særligt fest-glade.

Jeg undrer mig altid over hvorfor nogen undrer sig over hvorfor nogen vil hjem på det tidspunkt...

Man tager vel hjem når man har lyst til det?

Ja frokost er lidt stresset, men det gør ikke så meget. Jeg tror ikke jeg har lyst til andet en havregryn alligevel ;)

Skulle jo nødig få for meget.

Knus,

Pernille

0

Del dette indlæg

Jeg hæftede mig bare lige ved at du vil have kjolen på før make-upen.

Måske en god ide at gøre det i omvendt rækkefølge, så du undgår pletter på kjolen....

Ja det er da helt rigtigt :-) Tak for det

Knus,

Pernille

0

Del dette indlæg

Synes det ser meget fornuftigt ud.

Det er rigtig, at vielsen næppe tager mere end 35-40 minutter, men til gengæld skal du jo også regne med, at det tager lidt tid foran kirken med at ønske tillykke, kaste ris, tage billeder osv.

Så en time til vielse er vist en fin ide.

Ville nok også bytte rundt på make-up og kjole, som det allerede er foreslået. Husk også, at selv om du er hurtig til at lægge make-up til daglig, kan det godt være du skal bruge lidt mere end ti minutter den dag - der er lidt mere nerver på :-)

Går ud fra, at du befinder dig tæt på kirken, når du kan nå frem på 10 minutter.

Men ellers bare: pøj pøj med det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille...

Jeg synes det virker ok  :bearhug:  Det er nok heller ikke liiige den dag man dækker op til det store forkromede frokostbord med snaps og tre slags sild  ;) 

Er du spændt?!?

Knus

Ja meget:-)

Tak for jeres svar - hopper i seng nu, har haft det lidt skidt her til aften

Knus

Pernille

0

Del dette indlæg

Umiddelbart skulle der være rigelig tid fra middagen starter til brudevalsen til at personalet lige kan få 1/2 time til at rydde af, og der bliver tid til kaffe. Nu har jeg de to sidste uger været ude for to bryllupsfester hvor middagen var slut allerede 22.30 (det sidste var planlagt). Ved et andet bryllup vi havde i går var de imidlertid først færdige med at spise 23.45 selvom de gik til bords kl. 17.30 men der var altså også 12 sange og 10 taler så pianisten kom på arbejde kan man roligt sige.

Når I ikke gaveudpakningen fra 17 - 18 (I skal jo også tale med folk i den tid) kan en løsning være at tage noget i pauserne under middagen. Det er der mange der gør.

Det lægger naturligt nok en dæmper på festen når parret går, men i og med at festen skal stoppe kl. 1.00, er det vel meget naturligt at I går kl. 24. En bryllupsfest behøver nødvendigvis ikke at være en natteforestilling. Det er i bund og grund et spørgsmål om hvad man selv vil.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer