270805

Pynt til kirken!

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Jegt har faktisk tænkt mig at overlade denne del til min kommende mand - idet der jo gerne skal være sammenhæng mellem brudebuket og kirkepynt... Jeg har dog fået indskudt et par enkelt bemærkninger undervejs - fx. at båndet vi brugte i vores indbydelser - kunne indgå, at tyl er pænt osv osv osv. Så er jeg sikker på, at Bo og svigermor klarer den...

Knus

C

0

Del dette indlæg

Vi har valgt kun at have lys ved hver række, og så selvfølgelig blomster ved alteret. Prøv at snakke med kirkentjeneren, nogen steder sørger hun/han for at få pyntet kirken.

-HAHA-  Christina.

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har snakket med kirketjeneren om det, og han vil gerne sørge for pyntningen. Vi måtte dog også gerne selv gøre det, evt. dele udgifterne med de par der skal giftes senere på dagen, hvis vi kan blive enige. Er bare lidt tom for forslag lige nu. :tosset:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa mette

vi vilm have det meget enkelt med en rose ved hver bænk i samme farver som brudebuketten, nemlig cremefarvet/beige, er ikke så vild med de helt store anretninger -HAHA-

-HAHA- Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Me too! Synes kirken er smuk i sig selv, så den skal ikke overdynges, så den ligner et helt hollandsk tulipanfirma - selvom det også er smukt. Det er bare lige to ting, jeg ikke vil kombinere. -HAHA-

-HAHA- Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det for plat, hvis vi spørger parret, der skal giftes før os, om de vil dele udgifter til pynt og altså lade den samme pynt sidde til begge bryllupper? Meninger, tak!

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det synes jeg sagtens at man kan....de kan jo altid sige nej hvis de ikke er interesseret :o
0

Del dette indlæg

Er det for plat, hvis vi spørger parret, der skal giftes før os, om de vil dele udgifter til pynt og altså lade den samme pynt sidde til begge bryllupper? Meninger, tak!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lige så sent som i dag fået numre på dem, der skal giftes samme dag som os for at høre, om vi skulle dele. Så jeg synes selvfølgelig sagtens at man kan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg også tænkt meget på da vi er de sidste i rækken af fire par. Jesper er ved at blive skør af at høre på mig, men det er en ting som bekymrer mig lidt, da jeg gerne vil have så meget på plads som muligt så jeg ikke behøver at stresse over det.

Knuz Vinni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lars og jeg har talt om at vi vil have skiftesvis have lys og dernæst en lyserød rose, med brudeslør og tyl - rosen matcher naturligvis dem der er i min buket

:o fra Monika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores kirke er meget lille og bliver proppet til sidste plads, så derfor skal vi ikke have lys.

M.h.t. blomstervalg, så ser præsten(katolsk) helst at der ikke bliver pyntet med hvide blomster, da jeg ikke ligefrem er jomfruelig mere, så det bliver nok skiftevis rød rose og orange gerbara med lidt grønt ved, ligesom der vil være i min brudebuket.

:respekt: Maibrit

0

Del dette indlæg

Vi fik en veninde lokket til at sørge for dekoration af kirken, og hun klarede det rigtig flot.

Kirken havde sat lys ved alle rækkerne, og hun lavede så små buketter med en stor cremefarvet rose, brudeslør (både blomsten og tyl), bregneblade og lidt nyudsprungne birkegrene som hang ned.

Og ved de to første rækker, havde hun så i stedet sat to knaldrøde roser i dekorationen - det så sejt ud.

Desuden havde hun pyntet "gelænderet" ved alteret med lyse roser og birkegrene, og sat to store dekorationer ved siderne.

Det lyder måske voldsomt, men det var rigtig flot.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer