yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hejsa

Super initiativ. Melder mig også under fanerne. Kan alle dagene, så skriv mig bare på. Kan desværre ikke komme til bridezilla grillparty her i juni pga en 60 års fødselsdag :griner:-

:o Rikke

Ihh hvor godt søde Rikke! Det glæder mig!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BARE TIL ORIENTERING: DEN 7. OKTOBER ER ALTSÅ ÆNDRET TILDEN 8...!

Jamen, i udgangspunktet kan jeg alle datoer :heppe:

Har ikke planer så langt frem i tiden for øjeblikket :bearhug:

Men skal jeg aflægge direkte stemme, så må det være på de seneste på året - altså et stykke hen i sep. eller i okt. - for så skal jeg ikke "fare op og ned", eftersom jeg nok først vender tilbage til til Norge i slutningen af august...

Men skriv mig bare på - vil gerne med uanset! :heppe:

:o Lise.

0

Del dette indlæg

Hejsa

jeg er med på d 7 oktober, men vil gerne høre om det kunne være muligt at finde en fra kbh der køre i bil, og gerne vil have mig med

Hilsen Janne

Har du set, at den 7. er lavet om til den 8.? :bearhug:

ozz mig ozz mig ejjj det lyder da alt for skægt

jeg kan vidst nok godt den 8 okt, så jeg vil gerne forløbig skrives på der :heppe:

BARE TIL ORIENTERING: DEN 7. OKTOBER ER ALTSÅ ÆNDRET TILDEN 8...!

Jamen, i udgangspunktet kan jeg alle datoer :heppe:

Har ikke planer så langt frem i tiden for øjeblikket :griner:-

Men skal jeg aflægge direkte stemme, så må det være på de seneste på året - altså et stykke hen i sep. eller i okt. - for så skal jeg ikke "fare op og ned", eftersom jeg nok først vender tilbage til til Norge i slutningen af august...

Men skriv mig bare på - vil gerne med uanset!  :heppe:

:o  Lise.

Super! -Jeg skriver jer alle tre på...

:heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal lige høre med Lars, men umidelbart er jeg frisk på det...

:o  fra Monika

Super Monika.

Du siger bare til...

:griner:-

Jeg regner med at jeg snakker med ham i dag, når jeg kommer hjem fra lægen - jeg er desværre syg i øjeblikket! Øv Øv

:bearhug: fra Monika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

glæder mig allerede

Det gør jeg også.

Sidder og tænker lidt...selvom der er laaang tid til, så skal det jo planlægges. Og hvis der er noget bridezillas er kendt for, så må det være vores planlægningsbehov. -Og hellere for tidligt end for sent:

Jeg er viiildt dårlig til at lave mad, så skulle vi ikke lave sådan en sammenskudsfest?

:o

0

Del dette indlæg

glæder mig allerede

<{POST_SNAPBACK}>

Det gør jeg også.

Sidder og tænker lidt...selvom der er laaang tid til, så skal det jo planlægges. Og hvis der er noget bridezillas er kendt for, så må det være vores planlægningsbehov. -Og hellere for tidligt end for sent:

Jeg er viiildt dårlig til at lave mad, så skulle vi ikke lave sådan en sammenskudsfest?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med kokken og jomfruen ?? de holder til i Slagelse og det er okay mad og mange forskellige ting at vælge imellem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med kokken og jomfruen ?? de holder til i Slagelse og det er okay mad og mange forskellige ting at vælge imellem...

Hvis jeg skal være ærlig, synes jeg, at sammenskudsgilde er hyggeligere...og alle bidrager med noget...

0

Del dette indlæg

Du må sige til, hvis du skal have noget hjælp......

Og det med at amden er på sammenskudsbasis..........fin idé.

Knus Trisse :o

Er helt enig med Trissemus .....

Du skal da bare sige til ....

:bearhug: Marie

Tak, hvor er I søde! Hvis maden er sammenskuds, er det eneste, jeg skal, at løbe over huset med støvsugeren... :griner:-

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis jeg skal være ærlig, synes jeg, at sammenskudsgilde er hyggeligere...og alle bidrager med noget...

<{POST_SNAPBACK}>

ok så misforstod jeg.. jeg troede du mente med sammenskud at vi skulle splejse og have mad udefra... men ja det andet er da oss en god idè...!

0

Del dette indlæg

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Der skal planlægges til den helt store guldmedalje!!! Jeg melder mig straks til planlægningsholdet!! :o Rigtig god ide med et sammenskudsgilde... :yeah:

NÅH JA, jeg må også hellere melde mig til... Jeg vil allerhelst d.8.oktober, men du må godt skrive d.24.sep. på som en "måske".

Øhm, er I sikre på, at det er et hit at drikke i sin brudekjole...? :drink2: Skal vi i det mindste ikke lige undersøge, hvordan man renser sort svin af brudekjolen...? :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer