yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Sidder og tænker lidt...selvom der er laaang tid til, så skal det jo planlægges. Og hvis der er noget bridezillas er kendt for, så må det være vores planlægningsbehov. -Og hellere for tidligt end for sent:

Jeg er viiildt dårlig til at lave mad, så skulle vi ikke lave sådan en sammenskudsfest?

:bearhug:

Der skal planlægges til den helt store guldmedalje!!! Jeg melder mig straks til planlægningsholdet!! :o Rigtig god ide med et sammenskudsgilde... :yeah:

NÅH JA, jeg må også hellere melde mig til... Jeg vil allerhelst d.8.oktober, men du må godt skrive d.24.sep. på som en "måske".

Øhm, er I sikre på, at det er et hit at drikke i sin brudekjole...? :drink2: Skal vi i det mindste ikke lige undersøge, hvordan man renser sort svin af brudekjolen...? :griner:-

Jaaahhh, et planlægningshold...planlægningsholdet bør mødes i god tid inden, for at spilde diverse drinks på et stykke silke/brudekjolestof af anden art. Jeg påtager mig gerne opgaven med at vaske det bagefter, så ser vi, hvordan det

går... :drink2:

Og du er listet Anne-Mette :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: YNGLINGS-LEA :griner:- - du er genial :o :yeah:

Jeg har liiige nogle ting, jeg skal have koordineret, men vil næsten sikkert skrives på til 8. oktober

:) SUUUUPER IDÉ :hug:

Sammenskudsgilde er da det mest perfekte (og jeg har IKKE gode erfaringer med Kokken og Jomfruen)Der skal suuuper mad på bordet, og hvem er bedre til det end: OS SELV

Det bliver hyggeligt!

Jeg skriver snart om jeg helt endeligt kan komme med ... men skal jeg med, er der kun 8. oktober som ledig dato i min kalender ....

:blush: til dig Lea

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVOR ER DU BARE DAAAJLIIIII LEA :band:

Nu har jeg jo først set det nu, men jeg vil enormt gerne med (fedte-ikon) :bearhug: Det er da alletiders idé. Der er jo længe til, og men jeg tror den 8. oktober umiddelbart er bedst for mig, da jeg ved jeg skal på en masse kurser i september... :drink2:

Jeg glæder mig allerede.........

:o Anne

0

Del dette indlæg

HVOR ER DU BARE DAAAJLIIIII LEA :band:

Nu har jeg jo først set det nu, men jeg vil enormt gerne med (fedte-ikon) :griner:-  Det er da alletiders idé. Der er jo længe til, og men jeg tror den 8. oktober umiddelbart er bedst for mig, da jeg ved jeg skal på en masse kurser i september... :drink2:

Jeg glæder mig allerede.........

Du er nu også ret DAAAJLI Anne :blush:

Jeg skriver dig fluks på...

0

Del dette indlæg

Altså nu er jeg jo så absolut både asocial, kedelig :bearhug: , genert, ude af stand til at konversere, bryder mig ikke om andre bridezillas, synes fester er opreklamerede, gider ikke gå op i brylluper, så jeg kan konstatere, at det vist ikke er et arrangement for mig. :griner:-

Eller er det???? :o

0

Del dette indlæg

Altså nu er jeg jo så absolut både asocial, kedelig :bearhug: , genert, ude af stand til at konversere, bryder mig ikke om andre bridezillas, synes fester er opreklamerede, gider ikke gå op i brylluper, så jeg kan konstatere, at det vist ikke er et arrangement for mig.   :griner:-

Eller er det????   :o

Tjah...du kan jo sige til, hvis jeg skal skrive dig på en af datoerne...

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ermm Lea - glemte at sige, at jeg da gerne vil være med til at planlægge hvis I mangler en hånd.

Speciale: UNDERHOLDNING  :band:  :griner:-

Vi skal da klart ha vores brudehatte på den dag ikk søde?

Klart, at vi skal have brudebøllerne på... :blush:

Og du bliver lige skrevet på planlægningsholdet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhhhh - det lyder som en god ide :griner:-

Indtil videre vil jeg gerne på d. 8 oktober

Ihh, det lyder dejligt...jeg skynder mig at skrive dig på :blush:

Jamen Lea...jeg er da klar til at være med i planlægningen ... :heppe:

Håbede, at jeg kunne regne med dig Mariepigen :)

Jeg vil gerne med. Kan alle datoer.

Godt "initiv" Lea. :o

Super Gitte! Du er på listen nu!

0

Del dette indlæg

Hey hey,

Så har jeg været hos lægen (jeg har kæbe/bihulebetændelse) og jeg har talt med Lars og jeg er helt klart frisk på den 8. oktober og det lyder rigtig godt med sammen-skuds-gilde...

Er der nogen der har bil og som kører fra KBH?

:o fra Monika

0

Del dette indlæg

Hey hey,

Så har jeg været hos lægen (jeg har kæbe/bihulebetændelse) og jeg har talt med Lars og jeg er helt klart frisk på den 8. oktober og det lyder rigtig godt med sammen-skuds-gilde...

:o  fra Monika

Okay Monika, -jeg skriver dig på den 8. oktober.

Det lyder ikke fedt med dit "hulrumsbetændelse" -Tro mig, jeg kender det...har det 3-6 gange pr "sæson" (sæson=september-maj)...og jeg er efterhånden blevet ret sej til at opdage det i god tid... :griner:-

God bedring

0

Del dette indlæg

Hey hey,

:o  fra Monika

Okay Monika, -jeg skriver dig på den 8. oktober.

Det lyder ikke fedt med dit "hulrumsbetændelse" -Tro mig, jeg kender det...har det 3-6 gange pr "sæson" (sæson=september-maj)...og jeg er efterhånden blevet ret sej til at opdage det i god tid... :blush:

God bedring

Det her er min første gang og jeg har rendt rundt med det i en uge indtil videre... Vagtlægen slog det hen med at det bare var en slem hoste og gav mig brystdråber med opium i! Okey, jeg sover i mindst 8 timer som en sten, men hoster for 10 timer når jeg vågner igen, så det hjælper ikke så meget!

Nu skal jeg bare være rask...

Jeg glæder mig allerede... Hvis det er, så kan jeg også de andre datoer, men den 8. passer bedst. Bliver det en af de andre skal jeg rykke aftaler... :)

:griner:- fra Monika

P.S. Tak :hug:

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

melder mig da gerne til festkomiteen - men er ikke sikker paa at jeg besidder nogle evner som der virkelig er brug for .. det skulle da lige vaere bridezilla brudeforeningens vedtaegter :blush:

:o

Ihh, det lyder dejligt Stine. Og ja, vi har bestemt brug for nogle vedtægter! -OG nogle konkurrenceregler...som skal være både retfærdige og uretfærdige :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer