yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu med planlægningshold: Anne-Metchen, Zunshine, mariemusen Annen, stineka & Lea (Trisse og Marie ved ikke endnu, at de er planlæggere, da de kun inddirekte har sagt, at de er med på noget i den retning... :o )

Heeeeeeeeeeeeey :griner:- - hva' med MIG???!! *Råbt i al beskedenhed* :bearhug:

Har meldt mig som udenrigskoordinator - men er der ikke også en liiiille plads ti mig og min :blush: i komiteen...? PLEAAASE... :ryger:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en knaldhamrende god ide..

Mit eneste problem, hvilket selvfølgelig altid er et problem er min forbandede f*cking lorte-ryg!

Jeg kan ikke særlig godt holde til at køre særlig langt i bil, og desværre er alle disse arrangementer jo ofte så langt væk fra mig. Sidder lige og får lidt ondt af mig selv..

Bør man trodse ryggen og smerterne? Eller bør man være fornuftig og tænke på sit helbred.. åh - Jeg ville så gerne møde jer allesammen! :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu med planlægningshold: Anne-Metchen, Zunshine, mariemusen Annen, stineka & Lea (Trisse og Marie ved ikke endnu, at de er planlæggere, da de kun inddirekte har sagt, at de er med på noget i den retning... :o )

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeeeeeeeeey :blush: - hva' med MIG???!! *Råbt i al beskedenhed* :griner:-

Har meldt mig som udenrigskoordinator - men er der ikke også en liiiille plads ti mig og min :) i komiteen...? PLEAAASE... :ryger:

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug: åh lise du er da for skæg. Hvad med diplomat eller ambassadør??? Det er jo også sådan nogle der sidder i udlandet og varetager landets interesser, var det ikke en passende titel for en kvinde af din rang og status

Rikke

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeeeeeeeeey :hug: - hva' med MIG???!! *Råbt i al beskedenhed* :hug:

Har meldt mig som udenrigskoordinator - men er der ikke også en liiiille plads ti mig og min :hug: i komiteen...? PLEAAASE... :ryger:

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug: åh lise du er da for skæg. Hvad med diplomat eller ambassadør??? Det er jo også sådan nogle der sidder i udlandet og varetager landets interesser, var det ikke en passende titel for en kvinde af din rang og status

Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

:griner:-:blush::) Rikke godt sagt

0

Del dette indlæg

:heppe:  :heppe: Kanon Ide  :heppe:  :heppe:

Hvis altså man må komme som Frøken ..

og hvis man må komme uden brudekjole - tror Klaus ville syntes det var lidt mærkeligt hvis jeg indvidede den først  - uden ham :hug:  :hug:

og jeg stemmer for efter d. 25.9 (så har jeg nemlig overstået Berlin Marathon)

og Lea - du er jo bare den mest fantastisk, uimodståelige super hollywood Bridezilla Babe   :)

:o

<{POST_SNAPBACK}>

DEM DER KOMMER UDEN BRUDEKJOLE, SKAL KOMME I SERVERINGSTØJ, OG SERVERE FOR BRUDENE :bearhug::griner:-:blush:

0

Del dette indlæg

Mit eneste problem, hvilket selvfølgelig altid er et problem er min forbandede f*cking lorte-ryg!

Jeg kan ikke særlig godt holde til at køre særlig langt i bil, og desværre er alle disse arrangementer jo ofte så langt væk fra mig. Sidder lige og får lidt ondt af mig selv..

Bør man trodse ryggen og smerterne? Eller bør man være fornuftig og tænke på sit helbred.. åh - Jeg ville så gerne møde jer allesammen! :o

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med tog, hjælper det på sagen? Der kan du jo gå lidt rundt, skifte stilling, osv. Men jeg ved ikke, om det har noget at sige? Stakkels Jmuggi... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med tog, hjælper det på sagen? Der kan du jo gå lidt rundt, skifte stilling, osv. Men jeg ved ikke, om det har noget at sige? Stakkels Jmuggi... :griner:-

<{POST_SNAPBACK}>

din stakkel :bearhug: - sikke noget ØV!

0

Del dette indlæg

Der sker skisme da meget, mens man passivt har siddet foran flimmerkassen og set film med lækre Bruce Willis - MUMS Postet billede

Jeg skal gerne stjæle en ambulance, så stakkels jmuggi kan komme med :hug: , Finde en plads til Lises :) og få styr på de sorte svin, så kjolerne ikke lider den store skade.

Festkommiteen er hvist fyldt op - men jeg skal gerne være "stand in" hvis nogen går i sort :griner:-:blush::o:bearhug:

Mad er jeg sneføldig med på, og giver gerne lift fra syd siden (nærmere betegnet Gedser i den oeriode vi taler om)

0

Del dette indlæg

Nu med planlægningshold: Anne-Metchen, Zunshine, mariemusen Annen, stineka & Lea (Trisse og Marie ved ikke endnu, at de er planlæggere, da de kun inddirekte har sagt, at de er med på noget i den retning... :respekt: )

Heeeeeeeeeeeeey :huh: - hva' med MIG???!! *Råbt i al beskedenhed* -HAHA-

Har meldt mig som udenrigskoordinator - men er der ikke også en liiiille plads ti mig og min :huh: i komiteen...? PLEAAASE... :ryger:

Nu med planlægningshold: Anne-Metchen, Zunshine, mariemusen Annen, stineka & Lea (Trisse og Marie ved ikke endnu, at de er planlæggere, da de kun inddirekte har sagt, at de er med på noget i den retning... -HAHA- )

Heeeeeeeeeeeeey :hug: - hva' med MIG???!! *Råbt i al beskedenhed* :lol:

Har meldt mig som udenrigskoordinator - men er der ikke også en liiiille plads ti mig og min :hug: i komiteen...? PLEAAASE... :ryger:

-HAHA- åh lise du er da for skæg. Hvad med diplomat eller ambassadør??? Det er jo også sådan nogle der sidder i udlandet og varetager landets interesser, var det ikke en passende titel for en kvinde af din rang og status

Rikke

Lise er hermed sat på som udenkrigskoordinator.... :crocodile:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bør man trodse ryggen og smerterne? Eller bør man være fornuftig og tænke på sit helbred.. åh - Jeg ville så gerne møde jer allesammen! -HAHA-

Og jeg vil så gerne møde dig! -Jeg håber virkelig, at vi kan finde en løsning, så du kan komme med...

:respekt:

0

Del dette indlæg

melder mig da gerne til festkomiteen - men er ikke sikker paa at jeg besidder nogle evner som der virkelig er brug for .. det skulle da lige vaere bridezilla brudeforeningens vedtaegter -HAHA-

-HAHA- med de ustyrlige kvinder er der uden tvivl brug for et hav af vedtægter, Godt initiativ Stine

-HAHA- Rikke

Ja, helst sådan nogle lidt uigennemskuelige vedtægter, som kun jurister kan skrive dem...

:lol:

0

Del dette indlæg

Jeg kører fra Roskilde, så hvis der er nogen der vil køre med derfra kan de bare sige til :respekt:

Jeg vil gerne med.. Kan jeg stå på i Ringsted ?? (bor i Næstved)..

jeg vil gerne med..

Janne

Hej

Vi har også B&C som kører fra Høje Tåstrup, måske skulle vi alle 3 køre med hende? Hvad synes I om denne idè?

Hvis vi altså kan lokke hende til at køre over Roskilde og så ned til Ringsted og på motorvejen derfra? Hvad siger du B&C? Så splejser vi om benzinen!

0

Del dette indlæg

Skal vi ikke sætte en dato for hvornår folk skal melde sig på inden, så vi snart kan få afgjort hvilken dato vi skal reservere i vores kalender?

Umiddelbart ser det jo ud somom det er d. 8. oktober der er flest Bridezillaer som kan. :heppe:

Hvad siger I tøzer? :heppe: :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kører fra Roskilde, så hvis der er nogen der vil køre med derfra kan de bare sige til :respekt:

jeg bor jo i Køge jeg vil da gerne drøne forbi nææææstved og samle dig op og andre på den strækning, kan da ozz samle op på køge st. kan have 3 i altoen..

-HAHA-

carina

0

Del dette indlæg

jeg vil gerne med..

Janne

Hej

Vi har også B&C som kører fra Høje Tåstrup, måske skulle vi alle 3 køre med hende? Hvad synes I om denne idè?

Hvis vi altså kan lokke hende til at køre over Roskilde og så ned til Ringsted og på motorvejen derfra? Hvad siger du B&C? Så splejser vi om benzinen!

Jeg ville egentlig også gerne med...

0

Del dette indlæg

jeg vil gerne med..

Janne

Hej

Jammen, det passer jo også -HAHA- genialt, så er vi en bilfuld :heppe:

0

Del dette indlæg

Skal vi ikke sætte en dato for hvornår folk skal melde sig på inden, så vi snart kan få afgjort hvilken dato vi skal reservere i vores kalender?

Umiddelbart ser det jo ud somom det er d. 8. oktober der er flest Bridezillaer som kan.  :heppe:

Hvad siger I tøzer? :heppe:  :heppe:  :heppe:

God idé!

-Sidste frist er på tirsdag den 7. juni...til den tid har tråden levet i en uge, og de fleste har haft muligheden for at komme omkring tråden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

jeg vil gerne med..

Janne

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa..

Gitte Petersen har sendt mig en PM om at hun også kører og hun bor kun 500 m fra mig, så jeg hopper nok med hende, så slipper jeg for de 20 km til Ringsted.. og så kan i få plads til en mere som kommer derinde fra Kbh af..

-HAHA- DD36

0

Del dette indlæg

Øv øv...7. juni..! Jeg ville helt vildt gerne med..men ved endnu ikke om jeg er midt i en anden eksamen kort tid efter festen...øøvv!! Kan ikke melde tilbage om det endnu! ØV!

KH M  :respekt:

Søde Malou - nok bare mig der misforstår rin tekst, men må bare være sikker på at du ved at det er FRISTEN og ikke FESTEN der er 7. juni... -HAHA-

-HAHA- Khio - som gerne vil ha' dig med... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Umiddelbart ser det jo ud somom det er d. 8. oktober der er flest Bridezillaer som kan.  :heppe:

Hvad siger I tøzer? :heppe:  :heppe:  :heppe:

God idé!

-Sidste frist er på tirsdag den 7. juni...til den tid har tråden levet i en uge, og de fleste har haft muligheden for at komme omkring tråden.

Du kan regne med mig...

-HAHA- fra Monika - der har siddet vågen siden klokken 01:50 grundet et hosteanfald...

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

jeg vil gerne med..

Janne

Hej

Jamen det er bare perfekt... Vi må lige tales ved angående deling af udgifter og så videre

-HAHA- fra Monika

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer