yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

hej.. Lea..

Kan du ikk lave en status på hvormange tilmeldte der er til post wedding partyet.. ligesom du har det med dine egne gæster ??

er for doven til at sidde og tælle hver gang.. :)

Knus DD

Kørte forresten igennem Korsør igår da jeg var til møde i Nyborg.. så du jeg vinkede ??? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej.. Lea..

Kan du ikk lave en status på hvormange tilmeldte der er til post wedding partyet.. ligesom du har det med dine egne gæster ??

er for doven til at sidde og tælle hver gang.. :)

Knus DD

Kørte forresten igennem Korsør igår da jeg var til møde i Nyborg.. så du jeg vinkede ??? :blush:

Er du SÅ doven :boohoo:

Okay, jeg har lige lavet et lille kompromis...jeg gider nemlig ikke, at have alt for meget i min signatur, så jeg har skrevet antallet under deltagerlisten. Håber, at det lever op til dine ønsker? :blush:

Og jo, jeg lagde godt mærke til, at der var en, der vinkede derude lige før broen :bud:

:)

0

Del dette indlæg

Får vi egentlig selskab af nogle af de skønne mennesker som har annoncer herinde på forummet, til vores "ekstraordinære brudemøde"???

Jeg tænker nok mest på om der kommer en fotograf, som kan dokumentere vores event? - men også andre som måske sælger smykker (som vi ikke kan undvære, selvom vi er gifte kvinder hele bundtet), cremer (som vi er NØDT til at ha' 20 af) eller andre ting som vi kvinder kan bruge til at forherlige hverdagen som gifte kvinder??

Håber i hvert fald at der kommer en fotograf. Vedkommende kunne evt sælge billederne taget ved eventen på CDrom til de deltagere der ønsker det - eller sådan noget...?? Det kunne da være FEDT med sådan en erindrings CDrom med flotte billeder... - eller hvad synes I andre?

0

Del dette indlæg

Får vi egentlig selskab af nogle af de skønne mennesker som har annoncer herinde på forummet, til vores "ekstraordinære brudemøde"???

Jeg tænker nok mest på om der kommer en fotograf, som kan dokumentere vores event? - men også andre som måske sælger smykker (som vi ikke kan undvære, selvom vi er gifte kvinder hele bundtet), cremer (som vi er NØDT til at ha' 20 af) eller andre ting som vi kvinder kan bruge til at forherlige hverdagen som gifte kvinder??

Håber i hvert fald at der kommer en fotograf. Vedkommende kunne evt sælge billederne taget ved eventen på CDrom til de deltagere der ønsker det - eller sådan noget...?? Det kunne da være FEDT med sådan en erindrings CDrom med flotte billeder... - eller hvad synes I andre?

Arno...du er jo genial! :)

Faktisk havde jeg tænkt på, at invitere Woman Wedding...men det kunne jo være fedt, hvis en af fotograferne herinde fra havde lyst til at komme med.

Jeg kan også invitere min veninde, der er forhandler af Ole Henriksen til at komme og lave nogle super priser til os.

Og flere af den slags.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arno...du er jo genial! :boohoo:

Faktisk havde jeg tænkt på, at invitere Woman Wedding...men det kunne jo være fedt, hvis en af fotograferne herinde fra havde lyst til at komme med.

Jeg kan også invitere min veninde, der er forhandler af Ole Henriksen til at komme og lave nogle super priser til os.

Og flere af den slags.

Jep! Jeg er GENIAL!!! :) - okay... Sådan en selvros klæder mig ikke. Men jeg synes faktisk selv at det ville være en FED idé med lidt forskellige "tilbud" på dagen - men nu ved jeg jo ikke lige hvad du/I har tænkt at vi skal LAVE denne dag...???

Ville bare personligt bliver HENRYKT for sådan en "professionel" CDrom med billeder - der kunne evt tages et billede af hver person som møder op i sin brudekjole, et samlet billede af alle brudene osv. Det ville være et HIT, synes jeg!

0

Del dette indlæg

så lad os da kontakte woman wedding!! mon ikke de ville elske et bridezilla møde???

lea du er jo værten og master of the show, så sender du woman wedding en mail eller noget?? ellers læg det over på en af os andre...

ja!!! lækre tilbud er skønt!!! ihi glæder mig end´nu mere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder altså bare vildt hyggeligt :balloon:

Og jeg vil rigtig gerne med, MEN jeg har desværre en anden aftale den dag. Men jeg skal da lige se om jeg kan fifle lidt rundt med den :huh:

Hvad er det seneste man kan give svar om man gerne vil komme??????????

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Karina

0

Del dette indlæg

Det lyder altså bare vildt hyggeligt  :balloon:

Og jeg vil rigtig gerne med, MEN jeg har desværre en anden aftale den dag. Men jeg skal da lige se om jeg kan fifle lidt rundt med den  :)

Hvad er det seneste man kan give svar om man gerne vil komme??????????

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Karina

Hej Karina

Det kunne være vildt hyggeligt, hvis du kunne komme. Du skal give svar 1. oktober af hensyn til evt mad (hvis det ikke bliver sammenskudsgilde).

:huh:

0

Del dette indlæg

[Faktisk havde jeg tænkt på, at invitere Woman Wedding...men det kunne jo være fedt, hvis en af fotograferne herinde fra havde lyst til at komme med.

Og flere af den slags.

:balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

kanon ideer lea, respekt for det. det ville da iøvrigt blive årets artikel i woman wedding

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Af frygt for at være udenfor vil jeg lige høre... Hvor mange kommer egentlig uden brudekjole???

:balloon: fra Monika

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

;) Jeg er altså ikke gift - endnu... ;)

:balloon: fra Monika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Af frygt for at være udenfor vil jeg lige høre... Hvor mange kommer egentlig uden brudekjole???

:balloon:  fra Monika

<{POST_SNAPBACK}>

Altså, jeg er godt nok gift på det tidspunkt, men jeg ved altså ikke, om jeg kommer i min brudekjole... Måske corsagen... Det ta'r jeg stilling til efter brylluppet! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Jeg vil i hvert fald hive min støvede brudekjole frem, og tage den med til mødet!!! Jeg synes det er et FEDT koncept, hvis så mange som muligt tager deres udstyr med, så vi kan lave en "happening" ud af det!! Regner også med at tage mine brudesko m.v. med - og håber at så mange som muligt gør det samme!!

:balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KOmmer nok ikke i kjolen - så du/I er ikke alene :huh:

Så er jeg mere rolig... :) Forresten: Mange gange tillykke med fødselsdagen :balloon:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif fra Monika

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer