yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Jeg kommer altså ikke i kjoleN, da jeg skal bruge den lørdagen efter og jeg tror ikke jeg gider betale for en rensning.

men jeg finder på noget andet, som nok skal passe ind i konceptet.

<{POST_SNAPBACK}>

aå hvad Christina, kom nu lidt frisk, de pletter skal vi da hurtig få dækket http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif ej tror alle forstår dig :huh:

:balloon: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommer altså ikke i kjoleN, da jeg skal bruge den lørdagen efter og jeg tror ikke jeg gider betale for en rensning.

men jeg finder på noget andet, som nok skal passe ind i konceptet.

<{POST_SNAPBACK}>

aå hvad Christina, kom nu lidt frisk, de pletter skal vi da hurtig få dækket http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif ej tror alle forstår dig :huh:

:balloon: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Okay okay... Hvis bare du lover at du kan klare pletterne eller har et direkte nummer til Lotte Heise, så tager jeg den sgu på !!! Postet billede

0

Del dette indlæg

HALLO HVAD ER DET FOR EN VERDEN JEG HAR LEVET I???

HVORFOR ER DER IKKE NOGEN DER HAR VÆKKET LILLE MIG???

Først i dag ser jeg denne tråd, med denne geniale ide! Tja mandens kommentar var god tur! SÅ JEG VIL OGSÅ MED! Hvis jeg kan få hjælp til at få kjolen på, så kan jeg da godt tage den med.....

:balloon: Nqancy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HALLO HVAD ER DET FOR EN VERDEN JEG HAR LEVET I???

HVORFOR ER DER IKKE NOGEN DER HAR VÆKKET LILLE MIG???

Først i dag ser jeg denne tråd, med denne geniale ide! Tja mandens kommentar var god tur! SÅ JEG VIL OGSÅ MED! Hvis jeg kan få hjælp til at få kjolen på, så kan jeg da godt tage den med.....

:balloon: Nqancy

WAKE UUUUUP!

Du er hermed skrevet på Nancy!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik en ide..

Hvad om dem som har en bærbar pc tog den med og så ku folk ta deres bryllupsbilleder med på CD og så ku man måske lave et afsnit af festlokalet hvor der ikke kommer drikkevarer, hvor de kunne stå og køre med diasshow af bryllups billeder ...

var det en ide eller er det helt hen i vejret ??

Knus DD36

0

Del dette indlæg

Fik en ide..

Hvad om dem som har en bærbar pc tog den med og så ku folk ta deres bryllupsbilleder med på CD og så ku man måske lave et afsnit af festlokalet hvor der ikke kommer drikkevarer, hvor de kunne stå og køre med diasshow af bryllups billeder ...

Knus DD36

Nu skriver du festlokalet...men det er jo sådan set bare min stue.

Tilgengæld har jeg 2 bærbare og en stationær, som alle er koblet til tv´et, gennem en reciever, der også kan vise diasshow...så kan man jo drikke lige så tosset, som man vil :drink2:

:balloon:

0

Del dette indlæg

Fik en ide..

Knus DD36

<{POST_SNAPBACK}>

Lea skrev..Nu skriver du festlokalet...men det er jo sådan set bare min stue.

" :balloon::) det er vist fordi jeg har set et sted at du skrev at det var over 200m2 eller også fordi jeg stadig har min egen fest og det ord på hjernen.. :)

Lea skrev: Tilgengæld har jeg 2 bærbare og en stationær, som alle er koblet til tv´et, gennem en reciever, der også kan vise diasshow...så kan man jo drikke lige så tosset, som man vil :drink2:

Kanooooonnnn!!!! :balloon:

Redigeret af DD36
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er en knaldhamrende god ide..

Mit eneste problem, hvilket selvfølgelig altid er et problem er min forbandede f*cking lorte-ryg!

Jeg kan ikke særlig godt holde til at køre særlig langt i bil, og desværre er alle disse arrangementer jo ofte så langt væk fra mig. Sidder lige og får lidt ondt af mig selv..

Bør man trodse ryggen og smerterne? Eller bør man være fornuftig og tænke på sit helbred.. åh - Jeg ville så gerne møde jer allesammen! :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med tog, hjælper det på sagen? Der kan du jo gå lidt rundt, skifte stilling, osv. Men jeg ved ikke, om det har noget at sige? Stakkels Jmuggi... :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes det er en knaldhamrende god ide..

Mit eneste problem, hvilket selvfølgelig altid er et problem er min forbandede f*cking lorte-ryg!

Jeg kan ikke særlig godt holde til at køre særlig langt i bil, og desværre er alle disse arrangementer jo ofte så langt væk fra mig. Sidder lige og får lidt ondt af mig selv..

Bør man trodse ryggen og smerterne? Eller bør man være fornuftig og tænke på sit helbred.. åh - Jeg ville så gerne møde jer allesammen! :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med tog, hjælper det på sagen? Der kan du jo gå lidt rundt, skifte stilling, osv. Men jeg ved ikke, om det har noget at sige? Stakkels Jmuggi... :)

<{POST_SNAPBACK}>

din stakkel :) - sikke noget ØV!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skal gerne stjæle en ambulance, så stakkels jmuggi kan komme med  -HAHA- ,

Og jeg vil så gerne møde dig! -Jeg håber virkelig, at vi kan finde en løsning, så du kan komme med...

:boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Ih hvor er I søde.. Kan man få lov at stå som "måske" indtil vi nærmer os dagen? Hvis jeg har en god dag (ryg-mæssigt), så tror jeg sgu jeg sætter mig i poloen og suser afsted. Så må jeg tage konsekvenserne dagen efter.. (Det kunne godt betyde at jeg kører hjem igen samme dag, så jeg ikke ender med at ligge i Korsør og ikke kan bevæge mig i flere dage) -HAHA-

Men tør stadig ikke helt love noget.. har jo desværre ikke evnen til at se ud i fremtiden og vide hvad ryggen bringer mig i starten af okt. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan man nå at komme med eller er der lukket for tilmeldinger?

knus

Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan sagtens nå det Rikke..sætter dig på listen med det samme!

:boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

hvad skal man have med , og er der nogen der kommer igennem fyn eller odense som kan tage moi med. hvor mange bliver vi efterhånden

er det forrsten tilladt at møde op i min gamle brudekjole, da jeg jo først skal bruge den nye i august 2006

knus

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer