yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der nogen i bil der skal forbi en station i Hovedstadsområdet?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilken station i hovedstadsområdet?

Hilsen Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilken som helst S-togs station :) Hovedbanen, Valby, Flintholm etc.

0

Del dette indlæg

Tror desværre jeg må trække i land mht. til at have kjolen på igen. Den blev enormt beskidt på dagen og når den først er renset har jeg ikke lige lyst til at tage den på igen, så den bliver beskidt igen.. den skal jo sælges.. så desværre :-(..

Hvad med jer andre gifte ?.. Tar i stadig jeres kjole på til Korsør ??

Knus DD36

0

Del dette indlæg

Tror desværre jeg må trække i land mht. til at have kjolen på igen. Den blev enormt beskidt på dagen og når den først er renset har jeg ikke lige lyst til at tage den på igen, så den bliver beskidt igen.. den skal jo sælges.. så desværre :-(..

Hvad med jer andre gifte ?.. Tar i stadig jeres kjole på til Korsør ??

Knus DD36

<{POST_SNAPBACK}>

´

det gør jeg da- beskidt eller ej (det må tiden vise)

0

Del dette indlæg

Hvis det stadigt kan lade sig gøre, og hvis Trisse stadig har plads i bilen...*SS*....(hvilket hun har lovet at have).....så vil jeg gerne melde mig under fanerne også til denne event.

Kan du snart have besøg af flere Lea ???...*SS*

Men hvad blev planen egentligt så............skulle brudekjolerne med, på eller hvordan ????

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det stadigt kan lade sig gøre, og hvis Trisse stadig har plads i bilen...*SS*....(hvilket hun har lovet at have).....så vil jeg gerne melde mig under fanerne også til denne event.

Kan du snart have besøg af flere Lea ???...*SS*

Men hvad blev planen egentligt så............skulle brudekjolerne med, på eller hvordan ????

Knus Mia

Det lyder super Mia...jeg skriver dig på :boohoo:

Ups, så lige at sidste frist for tilmelding var d. 7. juni................skide ærgeligt for mig.

Men kommer der et afbud, så sig endelig til, for jeg vil gerne med også....*SS*

Knus Mia

Hmm, det der med den 7. juni, det var vist noget med, at det var den sidste dag, hvor man kunne stemme om datoen. Det kunne jeg da også lige fjerne, så der ikke er flere misforståelser

:bearhug:

0

Del dette indlæg

I al beskedenhed - så har jeg simpelthen været for dum!!

Jeg skal arbejde den 8. oktober :bearhug:

Jeg har fri kl. 17:30 og kan skynde mig at finde et tog derefter. Nu er der trods alt ikke så langt fra Slagelse til Korsør - det er bare møgærgeligt!

Har du fundet ud af hvornår det skal starte?

Hvis I andre kan komme i jeres brudekjoler -så kan jeg vel også komme i mit bilka tøj. Det er jo også en slags hvidt :boohoo:

Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I al beskedenhed - så har jeg simpelthen været for dum!!

Jeg skal arbejde den 8. oktober  :bearhug:

Jeg har fri kl. 17:30 og kan skynde mig at finde et tog derefter. Nu er der trods alt ikke så langt fra Slagelse til Korsør - det er bare møgærgeligt!

Har du fundet ud af hvornår det skal starte?

Hvis I andre kan komme i jeres brudekjoler -så kan jeg vel også komme i mit bilka tøj. Det er jo også en slags hvidt :boohoo:

Jeanet

<{POST_SNAPBACK}>

må jeg anbefale du tager bussen i stedet- den er meget hurtigere. check det på rejseplanen

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif ævv ville godt ha været med......... men så skal jeg jo løbe fra drømmebrylluppet og manden......... tror sgi han blir mærkelig i hovdet hvis jeg gør det :)

Så tøser håber i får en kanon sjov dag og hejser jeres glas bare engang til ære for mig ss :td:

Og tager nogen billeder .......... :cheerleader3: Jannie

0

Del dette indlæg

Jeg tager selvfølgelig min brudekjole med til brudemødet - det er jo DET der gør det hele lidt sjovere :td:

Den er ikke blevet renset efter vores bryllup for 1½ år siden, og jeg får den heller ikke renset inden brudemødet. Så det bliver med "bryllups-støv" på at jeg får den på til mødet, så I må bære over med at den er lidt "griset"... :) Bagefter brudemødet skal den dog renses, og hænges tilbage på pladsen i skabet!!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg tager selvfølgelig min brudekjole med til brudemødet - det er jo DET der gør det hele lidt sjovere :)

Den er ikke blevet renset efter vores bryllup for 1½ år siden, og jeg får den heller ikke renset inden brudemødet. Så det bliver med "bryllups-støv" på at jeg får den på til mødet, så I må bære over med at den er lidt "griset"... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Bagefter brudemødet skal den dog renses, og hænges tilbage på pladsen i skabet!!

:cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Min kommer nok også urenset med. Så det er med nogle af de obligatoriske pletter! Men hvad, så ser de kommende brude, hvordan kjolen kommer til at se ud!

:td: Nancy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej altså - Må jeg også være med???????????

Det kunne da rigtig blive en kæmpe kanon fest!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikke fået læst hele tråden endnu.. men det er vel noget med billeder, champagne rester http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif osv og så en masse sjov... Håber nu på jeg får solgt min kjole inden, så den har jeg nok ikke liiiiiige på... er det ok - hvis jeg nu medbringer rigtig mange billeder (inclusive nogle hvor jeg ligner Madonna) - eller hey, jeg kan da bare tage mit Madonna outfit på :) hvis jeg kan finde det...

:cheerleader3::td:

0

Del dette indlæg

Nej altså - Må jeg også være med???????????

Det kunne da rigtig blive en kæmpe kanon fest!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikke fået læst hele tråden endnu.. men det er vel noget med billeder, champagne rester  (y)  osv og så en masse sjov... Håber nu på jeg får solgt min kjole inden, så den har jeg nok ikke liiiiiige på... er det ok - hvis jeg nu medbringer rigtig mange billeder (inclusive nogle hvor jeg ligner Madonna) - eller hey, jeg kan da bare tage mit Madonna outfit på  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif  hvis jeg kan finde det...

:cheerleader3:  :td:

Heeey Maria! -Hvor fedt, at du vil med! -Du kommer da bare i Madonna-outfittet :carrot:

:)

0

Del dette indlæg

:td::)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif hmmm... jeg ville rigtigrigtigrigtigrigtigrigtigrigtigrigtigrigtig gerne deltage... men øvvvvvvv... altså min søde, elskede gemal, er jo lissom lige kommet hjem der - og er jo ikke hjemme særlig længe førend han skal afsted igen - og altså jeg vil super gerne være to steder på en gang... men det er jo lissom umuligt. Og i denne her omgang vinder gemalen altså... så øvøvøvøvøvø jeg kommer ikke - I MÅ bare give mig verdens mest detaljerede referat med MAnge billeder - gerne video - så jeg går glip af så lidt som mulig.

Hey fra surmulende knirke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer