yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Heysa tøser,

Jeg bliver desværre nødt til at melde afbud, da der er kommet noget vigtigt i vejen...

:champis2: Men I have en rigtig dejlig dag... :champis2:

:cheerleader3: fra Monika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var lige ved at sige det før, fordi han spurgte om jeg ikke snart skulle nedtrappe mit forhold til BK, men modet forsvandt igen..... :(

MEN JEG VIL IKKE VÆRE BK'S KYLLING  :( så nu må jeg stramme mig an....

<{POST_SNAPBACK}>

DÈN diskussion har vi også haft MAAAAAAAAANGE gange herhjemme... :blush:

Og for at være helt alvorlig, så var den ikke altid lige morsom...

Når jeg skriver VAR, er det fordi det mest ver FØR brylluppet...

Men nu har han vist indset, at hvis jeg ikke havde haft jer - så havde jeg ikke haft ret mange som havde været villige til at høre om mine bridezilla-planer - og desuden svæver han stadig rundt efter den fantastiske dag... :cheerleader3:

Havde jo nok ikke blevet heeelt det samme uden jer og BK... :bearhug:

Og du er IKKE en kylling, Gitte - Jon ryster stadig på hovedet af mig, når jeg er villig til at bruge en måneds SU på at komme ned til jer... :)

Men så'rn er det bare!

:) Khio altså... :(

Kan sg ikke la vær med at "smile diskret", når du fortæller om din bridezilla-feber, og Jons mod/velvilje derom...

Vi er stadig også oppe at svæve over dagen, og jeg ved da ikke om min mand synes hverken det ene eller det andet om at jeg stadig lurer herind engang imellem (næsten hver dag ()() )

Det må han egentlig også selv om. Det eneste han har sagt var, at det var da langt at ta til sjælland for at møde en flok bridezillas. Da han skulle til at kommentere det yderligere, bad jeg ham om at holde kaje (y)

Siden har han egentlig ikke sagt noget, og han kigger da lidt med på bryllupsbillederne af nogle af jer skønne q som jeg har fortalt ham om. :bearhug:

Og I har ret - bryllupet havde ikke været det samme uden BK - Tak for det tøzer! I er sg dejlige :blush:

:( Anne

<{POST_SNAPBACK}>

Min mand har langt om længe indrømmet, at brylluppet ikke ville have været det samme, som hvis jeg ikke havde brugt tid på b.klar. Og som han selv siger, så længe jeg ikke er inde på babyklar *LOL*, så er det i orden at jeg er herinde!

:) Nancy

0

Del dette indlæg

JEG KOMMER OSSSS, endelig svar :blush:

Det passer perfekt, Jan kommer hjem næste weekend - den 18 september, og Ja så skal de næste 2 weekender bruges på at pakke om, ned og ud ----- såååååå jeg kommer og har også på det tidspunkt hentet min dejlige kjole i Jylland JUHUUUUU Bliver for stort at skulle have den på igen sammen med alle I andre :bearhug:

:cheerleader3:

Står dit tilbud stadig ved magt Lillebittemig vedr kørelejlighed ???

0

Del dette indlæg

Ej... Det er altså GODT nok noget NULLERBØV!

Jeg kan ikke rigtig se hvordan jeg skal få min deltagelse til at hænge sammen, med en sød mand som står med våde øjne i kulissen (fordi det er vores 3 års dag), økonomi osv.

Men jeg vil SÅ gerne med...

Kan jeg få dispensation til at melde mig til "i-sidste-øjeblik" = et par dage før??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at høre om hans reaktion... :smoke:

<{POST_SNAPBACK}>

Så fik jeg endelig fortalt det til manden, og han reagerede helt anderledes end jeg troede han ville :bearhug: . Jeg var jo sikker på, at han ville dø af grin over denne fest, men det gjorde han ikke. Han spurgte meget bekymrende, om jeg nu godt turde at tage til fest med nogen, jeg ikke kendte :hearts: det var faktisk ret sødt. Jeg sagde, at jeg havde set masser af billeder af jer, og at I da så meget normale ud :blush: så han skulle ikke være bekymret.

Gitte

Redigeret af Bryllupsmusen
0

Del dette indlæg

Så fik jeg endelig fortalt det til manden, og han reagerede helt anderledes end jeg troede han ville :) . Jeg var jo sikker på, at han ville dø af grin over denne fest, men det gjorde han ikke. Han spurgte meget bekymrende, om jeg nu godt turde at tage til fest med nogen, jeg ikke kendte :hearts: det var faktisk ret sødt. Jeg sagde, at jeg havde set masser af billeder af jer, og at I da så meget normale ud :bearhug: så han skulle ikke være bekymret.

:blush:

Gitte

Lidt normal er man vel altid... :(

Godt gået, Gitte! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Så fik jeg endelig fortalt det til manden, og han reagerede helt anderledes end jeg troede han ville :blush: . Jeg var jo sikker på, at han ville dø af grin over denne fest, men det gjorde han ikke. Han spurgte meget bekymrende, om jeg nu godt turde at tage til fest med nogen, jeg ikke kendte :hearts: det var faktisk ret sødt. Jeg sagde, at jeg havde set masser af billeder af jer, og at I da så meget normale ud :) så han skulle ikke være bekymret.

:blush:

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Lidt normal er man vel altid... (y)

Godt gået, Gitte! :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

NORMALE?????OS?????

:carrot: :hippie6: :frizz2: :champis2: :bearhug:()()

VI ER DA GANSKE ALDELES NORMALE!!

....Ikk´oss Lise??

:( Nenna :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VI ER DA GANSKE ALDELES NORMALE!!

....Ikk´oss Lise??

:cheerleader3: Nenna :(

<{POST_SNAPBACK}>

Johh, Johhhh... Ehhmmmm... *Host-Host* :bearhug:

:blush: Esil...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg sagde jo kun, at I var normale, for at han ikke skulle blive bekymret over, at jeg skulle til fest med jer. Troede I virkelig, at jeg mente I var normale :)

0

Del dette indlæg

Jeg sagde jo kun, at I var normale, for at han ikke skulle blive bekymret over, at jeg skulle til fest med jer. Troede I virkelig, at jeg mente I var normale  :bearhug:

Puuuuuuuuuuha... :blush:

Ville godt nok heller ikke ha dèt stempel på mig... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg kommer ikke i min, skal jo bruges lørdagen efter.

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det vist på tide at jeg si'r:

BOOOORRRK - BOOOOORRRRRK - BOOOORK

:cheerleader3: *og løber rundt i stuen med viftende kyllingevinger som en anden salmonellaramt Bridezilla* :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes BK har fået sin helt egen høne-mor som dømmer alle os kyllinger meget hurtigt.

Pas på min skønne Lise eller jeg sender ulven efter dig..

Og jeg lover at troppe op i et NICE erstatningskostume, nu hvor jeg lader KJOLEN blive hjemme.

Hvad siger du til tylskørt, vinger og glorie ?? Alt sammen i super lyserød ???

0

Del dette indlæg

Synes BK har fået sin helt egen høne-mor som dømmer alle os kyllinger meget hurtigt.

Pas på min skønne Lise eller jeg sender ulven efter dig..

Og jeg lover at troppe op i et NICE erstatningskostume, nu hvor jeg lader KJOLEN blive hjemme.

Hvad siger du til tylskørt, vinger og glorie ?? Alt sammen i super lyserød ???

Hønemor si'r:

Ding-Dåååång den er FJÅÅÅÅNG...Postet billedePostet billedePostet billede

GLÆDER MIG *BOOORRRK*Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommer ikke i min brudekjole - hvad skal jeg så proppe mit korpus ned I?

Any ideas? :veiledsmile1: Hvor småkke og læxi skal vi være til denne skønne aften?? :cheerleader3:

Redigeret af Gantzel21
0

Del dette indlæg

En lidt æv-besked....

Vores husombygning volder problemer...RET store problemer har det vist sig idag. Nogle af de bærende bjælker i den ene side af huset har der været råd i. Det betyder, at de skal skiftes, før vi kan komme videre...

Summa summarum hvis der kommer ret mange (over 20) til PWP, bliver jeg nødt til at opfinde en plan B...hvis der er nogen, der ligger inde med gode ideer, er I velkommende til at dele ud af dem...

Nu er det ikke sådan, at huset falder sammen (det er måske 50 år siden, at der var råd i bjælkerne), men pladsen bliver bare lidt for trang.

0

Del dette indlæg

En lidt æv-besked....

Vores husombygning volder problemer...RET store problemer har det vist sig idag. Nogle af de bærende bjælker i den ene side af huset har der været råd i. Det betyder, at de skal skiftes, før vi kan komme videre...

Summa summarum hvis der kommer ret mange (over 20) til PWP, bliver jeg nødt til at opfinde en plan B...hvis der er nogen, der ligger inde med gode ideer, er I velkommende til at dele ud af dem...

Nu er det ikke sådan, at huset falder sammen (det er måske 50 år siden, at der var råd i bjælkerne), men pladsen bliver bare lidt for trang.

<{POST_SNAPBACK}>

rasmus arbejder jo som lære hos ungdomsskolen- måske kan han få lov til at vi kan låne nogle lokaler. skal jeg få ham til at høre ad?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, jeg kan godt sidde under i badekarret, hvis det hjælper - Ender der vel nok før eller siden... ()()

Nej, pjat til side...

Men så må vi jo APPELERE folket om at komme med en klar tilbage-/påmelding snarrest - således at vi eventuelt kan sætte gang i plan B... :drink2:

Ingen tvivl om at det nok er hyggeligst at være i "hjemme"-omgivelser, men det skal også være sådan at du ikke går og er nervøs eller usikker, Lea - både op til, men også på dagen... :cheerleader3:

FOLK,

MELD JER PÅ ELLER AF... :yay:

0

Del dette indlæg

Okay... Så må jeg nok tage en beslutning, nu hvor I efterlyser endelig tilmelding og framelding. Og det eneste jeg kan komme med lige p.t. er en

FRAMELDING :banned:

Hvor VIL jeg gerne med - men økonomi + ægtemand m.m. spænder grueligt ben for mig... *SNØFT!*

Håber I får en hyggelig dag alligevel - uden mig... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer