yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super godt Lea http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Inden jeg går i gang med at planlægge min kokkerering, vil jeg lige høre de gæve bridezillaer der skal med, om der er noget I ikke kan tåle??

Nøddeallergi, skaldyr etc. etc.

Til lillebitteminimig - regner du ikke med overnatning alligevel?

0

Del dette indlæg

Post-wedding-party i hjertet af Danmark den 8. oktober...

-nærmere info følger!

Jeg har fået den (i al beskedenhed) fremragende idé at holde et post-wedding-party.

Festivitasen kommer til at foregå her hos mig i Korsør. Jeg har nok af plads...også en del sovepladser. De, der kommer med tog/bus har forhåndsret til senge og dyner. De, der kommer i bil, må meget gerne tage liggeunderlag/luftmadrasser+dyner/soveposer med.

:jul8: Martin og Ki sponsorerer et bryllups-bankospil med MASSER af gevinster. Så husk din kampgejst! :jul8:

Evt kunne man tage sin brudekjole med/på, så det altså bliver et hus fyldt af bridezillas...Og de, der ikke er blevet gift, finder nok noget andet tøj end brudekjoler

ENDELIG TILMELDING SENEST 24. SEPTEMBER

Deltagere:

Postet billedeYndlings-Lea

Postet billedeSandra Brix

Postet billedelillebitteminimig

mosegaard

Hyacinth

Postet billedeKhio -og jo, Oslo ligger i Jylland

Janne Christensen

Annen

Gantzel21

Susanne79

B&C

CrazyMissDaisy

Postet billedeBritteren

Bryllupsmusen

Stineka

Vinnus

Cyen

Lady Bird

Dem med rød, mangler jeg en mailadresse fra.

INDTIL VIDERE ER VI 18 SIKRE TILMELDTE

Nu med planlægningshold: Annen, stineka & Lea Khio er udenkrigskoordinator...så må vi jo se, hvordan DET går Sandra Brix er supplant, hun træder til efterhånden som vi andre går kolde

<{POST_SNAPBACK}>

orv hvorfor er jeg blevet slettet? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Rikke

0

Del dette indlæg

Super godt Lea  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Inden jeg går i gang med at planlægge min kokkerering, vil jeg lige høre de gæve bridezillaer der skal med, om der er noget I ikke kan tåle??

Jeg kan tåle alt!

Ooops, jeg fik ikke lige opdateret min overnatningsliste...Christina kommer på :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-nærmere info følger!

Jeg har fået den (i al beskedenhed) fremragende idé at holde et post-wedding-party.

Festivitasen kommer til at foregå her hos mig i Korsør. Jeg har nok af plads...også en del sovepladser. De, der kommer med tog/bus har forhåndsret til senge og dyner. De, der kommer i bil, må meget gerne tage liggeunderlag/luftmadrasser+dyner/soveposer med.

:jul8: Martin og Ki sponsorerer et bryllups-bankospil med MASSER af gevinster. Så husk din kampgejst! :jul8:

Evt kunne man tage sin brudekjole med/på, så det altså bliver et hus fyldt af bridezillas...Og de, der ikke er blevet gift, finder nok noget andet tøj end brudekjoler

Deltagere:

mosegaard

Hyacinth

Janne Christensen

Annen

Gantzel21

Susanne79

B&C

CrazyMissDaisy

Postet billedeBritteren

Bryllupsmusen

Stineka

Vinnus

Cyen

Lady Bird

Nu med planlægningshold: Annen, stineka & Lea Khio er udenkrigskoordinator...så må vi jo se, hvordan DET går Sandra Brix er supplant, hun træder til efterhånden som vi andre går kolde

orv hvorfor er jeg blevet slettet? :huh:

Rikke

Hej Rikke

For knap en måned siden satte jeg en deadline for sidste endelige tilmelding. Det var i lørdags.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

0

Del dette indlæg

Super godt Lea  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan tåle alt!

Ooops, jeg fik ikke lige opdateret min overnatningsliste...Christina kommer på :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

Så skal jeg nok også overnatte - ellers har jeg intet lift hjem (y)

Medmindre der kommer en fra KBH-området, der kører hjem sammen aften?

Hvormange har du plads til overnatter, Lea?

0

Del dette indlæg

Jeg kan tåle alt!

Så skal jeg nok også overnatte - ellers har jeg intet lift hjem :(

Medmindre der kommer en fra KBH-området, der kører hjem sammen aften?

Hvormange har du plads til overnatter, Lea?

Hvis I ikke er for sarte (altså hvis det er okay at ligge på en rullemadras) har jeg 9 sovepladser: 3 dobbeltsenge, 2 madrasser, 1 rullemadras (140 bred, så der er plads til to). Da jeg ikke ved, om Jan kommer hjem i løbet af natten, holder jeg hans side af vores seng fri.

(y)

0

Del dette indlæg

-nærmere info følger!

Deltagere:

mosegaard

Hyacinth

Janne Christensen

Annen

Gantzel21

Susanne79

B&C

CrazyMissDaisy

Postet billedeBritteren

Bryllupsmusen

Stineka

Vinnus

Cyen

Lady Bird

<{POST_SNAPBACK}>

orv hvorfor er jeg blevet slettet? :huh:

Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Rikke

For knap en måned siden satte jeg en deadline for sidste endelige tilmelding. Det var i lørdags.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

<{POST_SNAPBACK}>

ej det havde jeg jo ikke set da jeg ikke har haft net siden d 1, sådan noget møg.. er det så for sent

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... Da jeg ikke ved, om Jan kommer hjem i løbet af natten, holder jeg hans side af vores seng fri.

:huh:WHAAAAAAAAAAAAAT???????!!!!!! (y)

Nå, men finder nok en anden Bridezilla at snooorke opad... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Hey tøser

Som jeg har forstået skønne Lea, var det så ikke meningen at vi her skulle oprette en tråd med, hvem der har hvad med af mad, skriv jer endelig på, dette er blot et udkast

Som jeg kan se er følgende aftalt

Snack

Stineka

Britteren

Forret

Lea

Khio

Hovedret

Bryllupsmusen

Dessert

Hyacinth

Sus

Sandra Brix

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

hej lea jeg har ikke fået en mail :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er noget galt med den emailadresse Lea har fået. Prøvede selv at sende og den kommer tilbage med besked om at den ikke eksisterer.. Så måske har hun fået den forkerte eller også er der et eller andet galt med din email... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej lea jeg har ikke fået en mail :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er noget galt med den emailadresse Lea har fået. Prøvede selv at sende og den kommer tilbage med besked om at den ikke eksisterer.. Så måske har hun fået den forkerte eller også er der et eller andet galt med din email... :)

<{POST_SNAPBACK}>

jamen så skriver jeg den bare her hvis i begge skal bruge den.

colgate_total@hotmail.com

eller

icecold@ofir.dk

0

Del dette indlæg

Vil bare tilbyde et lift, hvis der kommer nogle fra Kalundborg(eller deromkring) som mangler kørelejlighed. Jeg kører hjem samme aften/nat.

<{POST_SNAPBACK}>

ville det være meget besværligt for dig at køre omkring slagelse på hjemvejen?? for så kunne jeg og vinni eventuelt godt bruge et lift hjemad

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey tøser

Lige en opdatering, har jeg glemt nogen??? Ved ikke lige, hvad der sker med de der mails der ryger rundt, bliver ved at få de samme mails, hm eller også er det min mail, der driller

Her er madtråden revideret, råb højt, hvis jeg har glemt nogen

Snack

Stineka

Britteren

Forret

Lea

Khio

Cyen

Hovedret

Bryllupsmusen

Littebitteminimig

Dessert

Sus

Hyacinth

Sandra Brix

Janne Christensen

Crazy miss daisy

Vinnus

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Hey tøser

Lige en opdatering, har jeg glemt nogen??? Ved ikke lige, hvad der sker med de der mails der ryger rundt, bliver ved at få de samme mails, hm eller også er det min mail, der driller

Snack

Stineka

Britteren

Forret

Lea

Khio

Cyen

Hovedret

Bryllupsmusen

Dessert

Sus

Hyacinth

Sandra Brix

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lovet Janne Christensen at sende en mail for hende, fordi hendes sendvidere drillede, men nu gør jeg det så her: Janne vil gerne sættes på dessert :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey tøser

Snack

Stineka

Britteren

Forret

Lea

Khio

Cyen

Hovedret

Bryllupsmusen

Dessert

Sus

Hyacinth

Sandra Brix

Janne Christensen

<{POST_SNAPBACK}>

DU HAR GLEMT MIIIIIIIG !!!!'

Grrrrrrrrrrrrrr.... !!! *PIV PIV* føler mig pludselig så overset !!!

Jeg har meldt mig på en hovedret, så skriv mig endelig på

Redigeret af lillebitteminimig
0

Del dette indlæg

Hey tøser

Snack

Stineka

Britteren

Forret

Lea

Khio

Cyen

Hovedret

Bryllupsmusen

Dessert

Sus

Hyacinth

Sandra Brix

Janne Christensen

<{POST_SNAPBACK}>

DU HAR GLEMT MIIIIIIIG !!!!'

Grrrrrrrrrrrrrr.... !!! *PIV PIV* føler mig pludselig så overset !!!

Jeg har meldt mig på en hovedret, så skriv mig endelig på

<{POST_SNAPBACK}>

Du godeste hvordan kunne jeg glemme dig Christina :) Undskyld

:blush: Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer