yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Listen er nu opdateret. Dem, der står med fed er helt sikre (y)

:)  :balloon:  :bearhug:  psst...har jeg iøvrigt fortalt, at nogle af vores gæster moonede til vores bryllup??  ()()  :lol:  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg vidste det........hende Løvinde var jo med ude og kigge ikke.......har jo også øvet sig med de Boudoire billeder............... :bearhug:

:mf_ind: :mf_ind: :mf_ind: Løvinde :mf_ind: :mf_ind: :l31:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...

Den ære kan jeg desværre ikke påtage mig. Gad ellers godt kunne sige at "Jeg moonede til Lea og Jans bryllup"

Men jeg kan da sagtens moone til PWP !!! NO prob !!!

Går allerede nu i skrap træning (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med smerte i hjertet, bliver jeg også nødt til at melde fra! Min søster har flyttet hendes 30 års fødselsdag til den dag.... Sorry, men hun kommer nu først!

Håber at i får en kanon dag, og at der bliver taget billeder, så jeg kan se, hvad jeg går glip af!

:bearhug: Nancy

Hvor ærgeligt Nancy! Jeg sletter dig...du kan jo bare sige til, hvis nu din søster flytter sin fødselsdag igen...

:)

Hmm det var et sjovt sammentræf! Hun rykkede sin fødselsdag i går, pga. lokaleproblemer!

Så hvis i stadig vil se mig, min kjole + div. tilbehør! så vil jeg da stadig meget gerne tilmeldes (igen) og med!!

(Er der nogen der skal med tog fra jylland, så kan vi evt. følges!!!)

:balloon: Nancy

Det lyder super Nancy :bearhug:

0

Del dette indlæg

*SNØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØFT*

Jeg kan ikke komme alligevel ..for Peter skal ud og spille og kan kan muligvis ikke få barnepige .....*mangler en tude-smiley* havde sådan glæææææææææææææææææædet mig helt vildt....

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke komme alligevel ..for Peter skal ud og spille og kan kan muligvis ikke få barnepige .....*mangler en tude-smiley* havde sådan glæææææææææææææææææædet mig helt vildt....

Æv hvor ærgeligt Marie.

-Håber, at møde dig på et andet tidspunkt alligevel...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Æv hvor ærgeligt Marie.

-Håber, at møde dig på et andet tidspunkt alligevel...

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

ilm Lea ... havde virkelig glædet mig helt vildt .....blev godt nok også ked......

0

Del dette indlæg

I er godt klar over der er landskamp denne aften også ik ?  :bearhug:

:cheerleader3:

Nøøøøøhhhhhhhh...

Men mon ikke der findes (endnu) et par fodboldgale Bridezilla'er...?? :champis2:

Memo til mig selv:

Skal huske transistoren.. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tager min kjole med. Jeg tør simpelthen ikke at have den på på køreturen, tænkt hvis jeg punkterede og skulle stå ude på motorvejen og flagrer i min kjole - så meget bridezilla er jeg heller ikke :veiledsmile1:

Jeg har endnu ikke taget mig sammen til at fortælle manden, at jeg skal til fest med jer :blush:

Vi ses

:cheerleader3:

Gitte

0

Del dette indlæg

...Jeg har endnu ikke taget mig sammen til at fortælle manden, at jeg skal til fest med jer  :cheerleader3:

:blush: Boooorrrrk-Booorrrk-Booorrrrk-Boorrk... *Lufter vingerne som en kylling* :bearhug:

Glæder mig til at høre om hans reaktion... :smoke:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...Jeg har endnu ikke taget mig sammen til at fortælle manden, at jeg skal til fest med jer  :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush: Boooorrrrk-Booorrrk-Booorrrrk-Boorrk... *Lufter vingerne som en kylling* :bearhug:

Glæder mig til at høre om hans reaktion... :smoke:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var lige ved at sige det før, fordi han spurgte om jeg ikke snart skulle nedtrappe mit forhold til BK, men modet forsvandt igen..... :)

MEN JEG VIL IKKE VÆRE BK'S KYLLING :( så nu må jeg stramme mig an....

0

Del dette indlæg

Jeg var lige ved at sige det før, fordi han spurgte om jeg ikke snart skulle nedtrappe mit forhold til BK, men modet forsvandt igen..... (y)

MEN JEG VIL IKKE VÆRE BK'S KYLLING  :( så nu må jeg stramme mig an....

DÈN diskussion har vi også haft MAAAAAAAAANGE gange herhjemme... :bearhug:

Og for at være helt alvorlig, så var den ikke altid lige morsom...

Når jeg skriver VAR, er det fordi det mest ver FØR brylluppet...

Men nu har han vist indset, at hvis jeg ikke havde haft jer - så havde jeg ikke haft ret mange som havde været villige til at høre om mine bridezilla-planer - og desuden svæver han stadig rundt efter den fantastiske dag... :cheerleader3:

Havde jo nok ikke blevet heeelt det samme uden jer og BK... :blush:

Og du er IKKE en kylling, Gitte - Jon ryster stadig på hovedet af mig, når jeg er villig til at bruge en måneds SU på at komme ned til jer... :)

Men så'rn er det bare! :wee: :wee: :wee:

0

Del dette indlæg

Og du er IKKE en kylling, Gitte - Jon ryster stadig på hovedet af mig, når jeg er villig til at bruge en måneds SU på at komme ned til jer... :cheerleader3:

[

PUHA, så kan jeg godt aflevere mit kylling-kostume tilbage til Fætter BR :carrot:

0

Del dette indlæg

Jeg var lige ved at sige det før, fordi han spurgte om jeg ikke snart skulle nedtrappe mit forhold til BK, men modet forsvandt igen..... :(

MEN JEG VIL IKKE VÆRE BK'S KYLLING  ()() så nu må jeg stramme mig an....

<{POST_SNAPBACK}>

DÈN diskussion har vi også haft MAAAAAAAAANGE gange herhjemme... :bearhug:

Og for at være helt alvorlig, så var den ikke altid lige morsom...

Når jeg skriver VAR, er det fordi det mest ver FØR brylluppet...

Men nu har han vist indset, at hvis jeg ikke havde haft jer - så havde jeg ikke haft ret mange som havde været villige til at høre om mine bridezilla-planer - og desuden svæver han stadig rundt efter den fantastiske dag... :cheerleader3:

Havde jo nok ikke blevet heeelt det samme uden jer og BK... (y)

Og du er IKKE en kylling, Gitte - Jon ryster stadig på hovedet af mig, når jeg er villig til at bruge en måneds SU på at komme ned til jer... :(

Men så'rn er det bare!

:) Khio altså... :)

Kan sg ikke la vær med at "smile diskret", når du fortæller om din bridezilla-feber, og Jons mod/velvilje derom...

Vi er stadig også oppe at svæve over dagen, og jeg ved da ikke om min mand synes hverken det ene eller det andet om at jeg stadig lurer herind engang imellem (næsten hver dag :blush: )

Det må han egentlig også selv om. Det eneste han har sagt var, at det var da langt at ta til sjælland for at møde en flok bridezillas. Da han skulle til at kommentere det yderligere, bad jeg ham om at holde kaje :)

Siden har han egentlig ikke sagt noget, og han kigger da lidt med på bryllupsbillederne af nogle af jer skønne q som jeg har fortalt ham om. :bearhug:

Og I har ret - bryllupet havde ikke været det samme uden BK - Tak for det tøzer! I er sg dejlige :blush:

:( Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommer ikke i min, skal jo bruges lørdagen efter.

Så er det vist på tide at jeg si'r:

BOOOORRRK - BOOOOORRRRRK - BOOOORK

:cheerleader3: *og løber rundt i stuen med viftende kyllingevinger som en anden salmonellaramt Bridezilla* :blush:

0

Del dette indlæg

Fedt at der er så mange der tager deres kjole med :bearhug:

Kunne ellers godt have forestillet mig stå der med min og se alle jer andre i jeans og lign..  :blush:

Knuzz Vinni  :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

jeg sværger ved det almægtige internet (som gjorde BK muligt) at jeg kommer i kjolen- så er vi da 2 hvis de andre er nogle kyllinger ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer