yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Annonce ♥

kære alle

rasmus er jo underviser i ungdomsskolens x-class. han kan højest sandsynligt skaffe et lokale- jeg ved mere på mandag.

hvis han skaffer lokalet blir PWP i slagelse som jo er ret tæt på korsør, i x-class lokalerne nærmere adresse følger.

hvis han får lov, så skal i bare tage mad med som i er skrevet på.  altså blir det hele som var det hos lea- bare i slagelse.

sødeste lea! jeg forstår dig fuldt ud! og det er helt okay at du aflyser! :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er jo sådan set der, jeg arbejder. Jeg har lidt svært ved at se, at det kunne være hyggeligt at holde festen der. Jeg tror også, jeg vil føle, at jeg står med hele ansvaret, da jeg har min daglige gang på stedet, har nøgler og koder :o
0

Del dette indlæg

kære alle

rasmus er jo underviser i ungdomsskolens x-class. han kan højest sandsynligt skaffe et lokale- jeg ved mere på mandag.

hvis han skaffer lokalet blir PWP i slagelse som jo er ret tæt på korsør, i x-class lokalerne nærmere adresse følger.

hvis han får lov, så skal i bare tage mad med som i er skrevet på.  altså blir det hele som var det hos lea- bare i slagelse.

<{POST_SNAPBACK}>

Der er jo sådan set der, jeg arbejder. Jeg har lidt svært ved at se, at det kunne være hyggeligt at holde festen der. Jeg tror også, jeg vil føle, at jeg står med hele ansvaret, da jeg har min daglige gang på stedet, har nøgler og koder :o

<{POST_SNAPBACK}>

dem har rasmus jo også :) jeg vil gøre mit ypperste til at forvandle stedet (hvis vi får lov) så det ikke ligner sig selv, så du forhåbentligt kan slappe af :)

desuden er det ikke bedre at holde det der, fremfor slet ikke at holde det?? :)

Redigeret af CrazyMissDaisy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Lea

Hvor er det bare SKØNT at høre - du tager vare på dig selv. Jeg er sikker på, at alle andre der endnu ikke har set beskeden tænker ligeså. Lidt trist selvfølgelig for os andre - men jeg synes virkelig det er dejligt at du tænker på dig selv og din familie. Det er ikke alle der besider den evne at sige fra. :lol:

Så må vi se om der er nogle friske piger der kan overtage....jeg er desværre ikke selv én af dem, da mange jo som sagt ved jeg selv står i et kaotisk liv med nybyggeri lige nu. Men krydser fingre for de nye lokaler :o

0

Del dette indlæg

ØV hvor trist. Jeg står desværre i flytterod, da vi flytter ind i vores nye hus i morgen. Så jeg tror ikke lige jeg er klar til at have 20 personer på besøg på lørdag. Jeg melder fra nu, da jeg ikke kan komme på nettet igen før sidst på ugen. - Og derfor ikke lige kan overskue det nu mht. hvis der bliver noget og evt. hvor.

0

Del dette indlæg

kære alle

<{POST_SNAPBACK}>

Der er jo sådan set der, jeg arbejder. Jeg har lidt svært ved at se, at det kunne være hyggeligt at holde festen der. Jeg tror også, jeg vil føle, at jeg står med hele ansvaret, da jeg har min daglige gang på stedet, har nøgler og koder :)

<{POST_SNAPBACK}>

dem har rasmus jo også :) jeg vil gøre mit ypperste til at forvandle stedet (hvis vi får lov) så det ikke ligner sig selv, så du forhåbentligt kan slappe af :(

desuden er det ikke bedre at holde det der, fremfor slet ikke at holde det?? :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke for at være negativ eller pessimist, så tror jeg ikke vi får lov til at holde festen der. Min chef giver ikke lov til sådan en fest, når det ikke har noget med skole at gøre. Men hvis I får lov, så melder jeg altså fra :)

Uanset om Rasmus også kender stedet, vil jeg ikke kunne slippe ansvaret, da jeg kender stedet gennem 5 år og er der fuldtid hele ugen. Rasmus vil jo ikke være der til festen, men det er jeg og derfor ryger ansvaret automatisk over på mig. Jeg vil under alle omstændigheder have et ansvar uanset om det er mig eller ej, der har lånt lokalerne. Hvis jeg er der, så ligger der et ansvar hos mig.

Det kan godt være, at nogle af jer synes, at det lyder mærkeligt, men sådan har jeg det.

:o

Redigeret af Bryllupsmusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kære alle

<{POST_SNAPBACK}>

Der er jo sådan set der, jeg arbejder. Jeg har lidt svært ved at se, at det kunne være hyggeligt at holde festen der. Jeg tror også, jeg vil føle, at jeg står med hele ansvaret, da jeg har min daglige gang på stedet, har nøgler og koder :)

<{POST_SNAPBACK}>

dem har rasmus jo også :( jeg vil gøre mit ypperste til at forvandle stedet (hvis vi får lov) så det ikke ligner sig selv, så du forhåbentligt kan slappe af :bearhug:

desuden er det ikke bedre at holde det der, fremfor slet ikke at holde det?? :griner:-

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke for at være negativ eller pessimist, så tror jeg ikke vi får lov til at holde festen der. Min chef giver ikke lov til sådan en fest, når det ikke har noget med skole at gøre. Men hvis I får lov, så melder jeg altså fra :)

Uanset om Rasmus også kender stedet, vil jeg ikke kunne slippe ansvaret, da jeg kender stedet gennem 5 år og er der fuldtid hele ugen. Rasmus vil jo ikke være der til festen, men det er jeg og derfor ryger ansvaret automatisk over på mig. Jeg vil under alle omstændigheder have et ansvar uanset om det er mig eller ej, der har lånt lokalerne. Hvis jeg er der, så ligger der et ansvar hos mig.

Det kan godt være, at nogle af jer synes, at det lyder mærkeligt, men sådan har jeg det.

:o

<{POST_SNAPBACK}>

jeg forstår dig ganske udemærket :) - det var også bare en tanke jeg fik, så pwp kunne blive til noget- nu må vi se.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære alle tilmeldte

Af forskellige grunde ser jeg mig nødsaget til at aflyse PWP. Undskyld, jeg melder ud så sent.

Hvis nogen har lyst til at overtage og lægge hus til, er I selvfølgelig meget velkommene!

:lol:

Kæreste Lea :o

Som du ved forstår jeg dig fuldt ud - du har mere at se til end rigeligt...

Det vigtige er, at du, Klara og Jan passer godt på jer selv og hinanden!

Vi indvaderer huset i Korsør en anden gang - når du mindst venter det...

Postet billedeMUAHAHAHAHA Postet billede

Til alle jer andre: Vi ses før eller siden! :veiledsmile1:

0

Del dette indlæg

Undskyld jeg lige bryder ind. Mon ikke det er muligt at låne et forsamlingshus o.l. man kan låne en søndag hvor de ofte står tomme alligevel. Kan I leje det en eftermiddag for 800 kr. er det måske noget med 20-40 kr. pr. næse afhængig af tilslutningen.

En anden løsning er at tale med et/nogle af feststederne, lidt alla det Mette Poynton gjorde med brudemødet i foråret. I er jo - ihvertfald de af Jer der ikke er gift - en potentiel målgruppe og dermed en lejlighed for dem til at vise hvad de kan, mod en eller anden betaling for bespisning o.l.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okey - Jeg troede I overvejede en ny dato :balloons: Men hvorfor skulle det være for sent. Kan I finde et sted der har kapacitet og er ledigt er det måske netop muligt at lave en god aftale fordi I er så sent ude, og de alligevel ikke bruger stedet til andet. :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis der er stemning for det, synes jeg vi skal finde en ny dato - det bliver nok lidt svært at arrangere noget til på lørdag med nye lokaler! Men synes heller ikke idéen skal gå tabt, det var jo en fremragende idé ;)

0

Del dette indlæg

Hvis der er stemning for det, synes jeg vi skal finde en ny dato - det bliver nok lidt svært at arrangere noget til på lørdag med nye lokaler! Men synes heller ikke idéen skal gå tabt, det var jo en fremragende idé ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder som en god ide :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer