Guest nuserk

ringe

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Jeg tror faktisk det er de færreste par, der har helt ens ringe. Da vi var ude og kigge på ringe var det ligeledes få af "par ringene" der var ens. Vi piger vil jo ofte gerne have ringene lidt mere pyntede evt. med en sten, så jeg synes det er naturligt at de ikke er 100% ens

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Hejhej,

vi har lige været ude og bestille ringene i dag, vi valgte en enkel men ret kraftig guldring. De er ens, men hans er et par milimeter bredere end min. De passer derfor sammen (hvilket jeg synes er det pæneste) men passer samtidig til vores hænder.

Det er selvfølgeligt muligt at få sat sten i, men lige nu synes jeg nærmest det ville være synd :balloon:

-Tiks

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores ringe er ens i mønster, men jeg har fået sat 3 små sten i, det ville min kæreste ikke have, og det synes jeg heller ikke passer sig til mandens ring

Vi har selv været med til at lave vores ringe, og det kan varmt anbefales, da det er både spændende og dejligt at ringe som ingen andre har mange til, og så er de heller ikke 100% ens

0

Del dette indlæg

Vores ringe er også ens, i matriale størelse og udformning.

Dog er der påsat et hjerte i hvidguld på min.

Jeg syntes at det er fint når ringene er så ens så muligt, men at der gerne må være lidt mere pynt på pigens.

post-10138-1119301090.jpg

:balloon:

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores ringe er helt ens. Egentlig var der en sten i "kvinde-ringen" i sættet, men da jeg ikke synes det var så praktisk til en ring jeg skal have på hver dag bestilte vi to "mande-udgaver". Så - de blev helt ens - glatte guldringe med en lille skrå streg i hvidguld. :balloon:

My

0

Del dette indlæg

For mig var det vigtigt at kæresten fik en ring som han syntes var flot og som han ville gå med. Men jeg mener faktisk at det var ham der insisterede på at de skulle være ens. Så det har vi.... Det vil sige, der er en sten i min :jupi:

Men det havde været okay med mig hvis han ville have en der ikke var ens med min.

0

Del dette indlæg

Hmmm faktisk lidt sjovt at se andres ringe........

Er der gået mode i at der skal være hjerte på pigen ring.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Nu troede jeg at jeg var så original,så jeg fik en guldsmed til at sætte 3 brillianter ind i min ring som så danner et hjerte :huh:

Men vores ringe er helt glatte....glæder mig sån til at få den på

:balloon: Jannie

post-8843-1119345242.jpg

Redigeret af Queenii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Vores ringe er ikke ens af den simple grund at min kommende mand slet ikke vil have en ring! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Han synes at det er fjollet at han pludselig skal gå med ring bare fordi vi bliver gift- hans måde at vise sin kærlighed til mig ligger jo ikke i ringen... Og jeg må sige at jeg faktisk godt kan følge ham!

Han synes at jeg skal have lige præcis den ring jeg gerne vil have og når han nu ikke vil have en.... tjaaa så er der jo flere penge til min :balloon:

Min ring er i børstet hvidguld med en 0.4 billant i- og jeg GLÆDER mig til at hente den om en måned.

Er jeg i øvrigt den eneste her inde hvis kommende mand har den holdning- Dét kan vel ikke passe?!

Ida

0

Del dette indlæg

hej

vi har endnu ikke købt ringe men har også god tid da vi først skal vies til April...

men vil gerne hører jeres mening bør ringene være ens?? ja/nej hvorfor??

vil gerne se billeder af jeres ringe  :balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

Vores ringe er meget forskellige - min er en vintagering købt på lauritz.com i et sæt sammen med min forlovelsesring. Begge mine ringe er meget specielle og med en stor diamant i.

Min kommende mand får en tyk, glat helt alm. vielsesring i samme farve og karat som mine ringe.

Så nej - jeg synes bestemt ikke at ringene skal være ens ;)

0

Del dette indlæg

Vi havde aftalt, da vi skulle se på ringe, at vi ikke nødvendigvis skulle have ens ringe, da jeg er mere enkel i min stil og min fremtidige mand er mere rå og "pyntet" i sin stil end jeg er.

Men da vi så sad 3. sted og kikkede på ringskuffe nr. 27 fik jeg øje på en rigtig fin guldring i nr. 28 skuffe og var klar til at hive fat i den når den blev "serveret", men min kæreste kom mig i forkøbet og tog herreringen til den ring jeg havde spottet og med det samme han tog den på sagde han: det her er den jeg skal have. Og dameringen var også super fin, så vi endte faktisk med næsten ens guld ringe med silkemat overflade, hans er bredere end min og min er med en diamant.

Men egentlig synes jeg ikke de behøver at være ens, det kommer an på personlighed

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der slet ikke nogen af jer der vælger at "genbruge" jeres forlovelsesringe ?

Vores forlovelses ringer er ens, der skal bare indgraveres en ny dato.

<{POST_SNAPBACK}>

hej

jo vi havde faktisk snakkede om det men er godt fra det igen da de har en hmmm buede form , altså de er ikke lige tykke hele vejen rundt og alex er chauffør så når han holder på rettet i så mange timer så drejer den rundt og bliver helt deform, og vi er bange for at en kan knæk på et tidspunkt så vi køber nogle nye vi kan dog ikke beslutte os for hvordan de skal se ud. ( ville ha sat et billede ind men det ville ikke lige virke så det må i have til gode)

0

Del dette indlæg

Er der slet ikke nogen af jer der vælger at "genbruge" jeres forlovelsesringe ?

Vores forlovelses ringer er ens, der skal bare indgraveres en ny dato.

jo vores er bare vores forlovelses ringe med ny dato og så er der indsat en lille sten i min

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer