Guest Anne-Metchen

Hvilken deodorant

31 indlæg i dette emne

Jeg leder efter en deodorant, som ikke dufter af noget særligt, ikke smitter af (med det der hvide snask), og som virker!!! Jeg har indtil videre prøvet den fra L'Oreal (antiperspirant), og den smitter af, og den fra Sanex er ikke særlig effektiv... Andre forslag? Hvilken deo bruger I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Hej......

Ja, jeg er også på prøvestadiet.......og syntes faktisk ikke der er så forfærdelig mange og vælge imellem som er gode.!!!

Jeg kan anbefale dig to stk. den ene er biotherm, og den anden ja utroligt nok.......Nivea "balance" mild care som jeg faldt over i super best og fint nok den prøver jeg, super deo.!! Der er pudder i nivea (den "sner" ikk fra armhulen) og ikke i Boitherm men prøv nivea....super pris jeg gav for den og lever fuldt ud op til sit ansvar......

For det er ikke FAND.....dælme ik altid de lever op til pris og holdbarhed, duft og meget andet.!!!

Håber du kan bruge det til noget!!!

Smil herfra.!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg bruger hver dag Rexona Activ reserve Anti-Perspirant... Den har en mild duft, men efter ca 10 min er duften væk og så bruger jeg parafume. Rexona på mig gør at jeg hele dagen dufter af parafume og ikke af sved...

På selve dagen tror jeg at jeg vil bruge rexona først og derefter Guggi Rush

Knus Pia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg leder efter en deodorant, som ikke dufter af noget særligt, ikke smitter af (med det der hvide snask), og som virker!!! Jeg har indtil videre prøvet den fra L'Oreal (antiperspirant), og den smitter af, og den fra Sanex er ikke særlig effektiv... Andre forslag? Hvilken deo bruger I?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er også ret glad for rexona.

Duften er ikke noget problem, da den er så diskret og hurtigt fortager sig.

Jeg bruger altid parfume sammen med min rexona roll-on, og har også tænkt mig at gøre det d. 27. august...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er faldet over et vidunderligt produkt fra Christian Dior. Det er en cremedeodorant som hedder: EAU SVELTE, gentle antiperspirant creme. Den har en meget mild duft som man ikke lægger mærke til hvis man bruger parfume....den pletter ikke på tøjet, men man skal dog huske at lade cremen tørre før man klæder sig på. Og den virker perfekt, og jeg har endda givet den den ultimative test.. brugt den til en aerobics time, en af sommerdagene!!! virkede perfekt!

Prisen er lidt dyrere end de gængse deo'er, men jeg sværger til den, når jeg skal til fest o.l.

Badutski

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været i Matas og købe

Clinique. Dry-form antiperspirantdeodorant. (lysgrøn)

Den er fantastisk.

Der er ingen parfume i.

Den lukker for sveden! og så kan du bruge din egen deo uden på og stadig få en dejlig duft.

Jeg er bare rigtig glad for den. og skønt at tænke på at man undgår svedemærker på selve dagen!

Håber du finder held med et af alle produkterne!

kh Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejede om jeg skulle forkæle mig selv og have en ny duft i dagens anledning men jeg ville være rigtig ked af hvis jeg fik fat i en der ikke holdt ret længe. Så jeg har planer om at bruge noa creme deo som jeg altid gør for den ved jeg holder længe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sværger også til Crystal Clear fra Rexona: Den tørrer kanonhurtigt (er virkelig ikke særlig tålmodig), smitter ikke af på tøjet og holder temmelig godt på svedlugten. Men ellers har Matas også en anden slags deo, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder... :kiss: Men som man tager på aftenen før, sover med om natten (kan godt klø lidt mens den tørrer) og så vasker af om morgenen. Så behøver man faktisk ikke tage deodorant på et par dage!!! og tro mig, jeg er ellers en "megasveder". :heppe:

Endelig kan jeg anbefale aliminiumklorid fra Matas - det er faktisk grundbestanden i de fleste deodoranter. Al-klorid er fx genialt til svedige håndflader (hvem vil have det den dag) - man skal simpelthen bare gnide lidt ind i hænderne efter man har været i bad.

God fornøjelse, tøser. :hjerte:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i Matas og købe

Clinique. Dry-form antiperspirantdeodorant. (lysgrøn)

Den er fantastisk.

Der er ingen parfume i.

Den lukker for sveden! og så kan du bruge din egen deo uden på og stadig få en dejlig duft.

Jeg er bare rigtig glad for den. og skønt at tænke på at man undgår svedemærker på selve dagen!

Håber du finder held med et af alle produkterne!

kh Lene

I følge dem, der er uddannet indenfor hudpleje, er Clinique det værste du kan udsætte din hud for....og min hud har bestemt været beviset for det.

Niveas antiperspirante dufter af sæbe, men er rigtig god. Du kan jo også få de der krystaldeo, de lugter ikke og er også rimeligt effektive til at reducere sved"mængden" :) Lææææækkert, ikk`???

Antiperspirante deodoranter lukker sveden inde...og det er let nok at regne ud, at det ikke er særlig sundt (for hvad er det lige den sved som skulle have været ud, ligger derinde under huden og laver, mens den venter på, at den antiperspirante derodorant bliver vasket af?)

Jeg sværger til NIVEA - har brugt den i årvis. Super duper og ikke særlig dyr ;)

Det gør jeg også. Og den går super sammen med de dufte, jeg derudover bruger

:blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

[

I følge dem, der er uddannet indenfor hudpleje, er Clinique det værste du kan udsætte din hud for....og min hud har bestemt været beviset for det.

Det forstår jeg simpelthen ikke - min læge har på et tidspunkt anbefalet mig at bruge Cliniques tre-trinsserie. Hvad er det, der er slemt ved Clinique?

Vil da gerne vide det, hvis jeg er i færd med at ødelægge min hud :blush:

Mvh. Fladstjerne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger hver dag Rexona activ reserve. Den har en dejlig duft - ganske neutral så man sagtens kan bruge parfume uden at dufte rexona. Den skal jeg også bruge på min bryllupsdag. Den er rigtig god på mig - holder i lang tid og giver ikke skjolde eller "hvide mærker". Men jeg tror altså også det er meget individuelt hvordan ens hud er overfor sådanne produkter. Så det behøves ikke koste en formue for at være effektiv. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som en af de andre nævnte, så kan man købe noget der hedder aluminium-klorid - jeg har købt min på apoteket til 50 kr., det synes jeg egentlig ikke er dyrt, når jeg så er 100% sikker på at sveden ikke løber under armene :) Til daglig bruger jeg Rexona, men den virker bare ikke hvis jeg virkelig har det varmt - og i en kæmpe kjole d. 20. august tror jeg godt det kan blive RIGTIG varmt!!! Så derfor bruger jeg aluminiumsklorid når jeg skal være helt sikker på ikke at svede under armene. Det gode er at den holder nogle dage, så man ikke behøver smøre det på hver aften (ja - den smøres på om aftenen).

:blush: Charlie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[

I følge dem, der er uddannet indenfor hudpleje, er Clinique det værste du kan udsætte din hud for....og min hud har bestemt været beviset for det.

Det forstår jeg simpelthen ikke - min læge har på et tidspunkt anbefalet mig at bruge Cliniques tre-trinsserie. Hvad er det, der er slemt ved Clinique?

Vil da gerne vide det, hvis jeg er i færd med at ødelægge min hud :blush:

Mvh. Fladstjerne

Så har din læge nok hørt, at Clinique er uparfumeret....og baserer sine råd på det. Produkterne er meget skrappe...f.eks. kan du fjerne neglelak med cliniques skintonic...Hvor fedt er det lige?

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må tilslutte mig kloge Lea. Clinicue er det produkt på markedet der indeholder flest "giftige" stoffer, bl.a. er de smækfyldt med parabener, hvilket er det værste man kan byde sin hud. Som Lea siger er de desuden så skrappe, at mange på længere sigt får voldsomme allergiske reaktioner af at bruge dem

:blush: Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

[

I følge dem, der er uddannet indenfor hudpleje, er Clinique det værste du kan udsætte din hud for....og min hud har bestemt været beviset for det.

Det forstår jeg simpelthen ikke - min læge har på et tidspunkt anbefalet mig at bruge Cliniques tre-trinsserie. Hvad er det, der er slemt ved Clinique?

Vil da gerne vide det, hvis jeg er i færd med at ødelægge min hud :blush:

Mvh. Fladstjerne

<{POST_SNAPBACK}>

Kosmetikguruen Paula Begoun har en hjemmeside, hvor man kan læse "product reviews" af forskellige produkter... Selvfølgelig er hendes ord ikke lov, men det er da rart at vide, om der er alkohol og mentol i en hudplejeserie til sart hud!

http://www.paulaschoice.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer